این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

پولی..

سلام..  خوبید؟؟ 

 

می دونم که الان کلی هیجان دارید بدونید دخترم چه شکلیه!  

چی؟؟ هیجان ندارید؟؟ خوب من برای اونایی عکس می ذارم که هیجان دارن.. اول از همه هم بوبو و پرنده خانوم! 

 

خووووب! اول از همه: 

 

دخترم در حال بازی در حیاط خونه مامان بزرگش! 

 

کیک تولد دخترم!  

 

خلاصه کادو هاتون وردارید بیاید!  

خودتون ندید بدیدید!

نظرات 11 + ارسال نظر
عطر برنج پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:01 ق.ظ http://atr.blogsky.com

مبارکهههههههههههههههههههه! چه دخمل خوشگلی! به سلامتی!
کادو کدومه دیگه؟؟؟ یالا!! شیرینیو رد کن بیاد!!!:)))))))

پرنده خانوم پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:22 ب.ظ

:)))))))))))))))))))))))
مبارکههههههههههههههههههههههههههه
:*
آلاه سالیغیزا قیسمت السین باجی:پی
چقدر مامانه این دخترتون
حالا میتونی بخونی:
درسته بنز ندارم
ولی ۲۰۶ که دارم
:)))))))))))))))))))))
بازم تبریک میگم
اصلا فکرشو نکردم ماشین باشه
فکر کردم شاید پرنده ای چیزیه:پی

اون قسمت خارجی حرفاتو که نفهمیدم ولی مرسی بابت تبریکت :-*

حاج خانووووووووووووم پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:54 ب.ظ

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایییییییییییییییییییییییی
چه مووووووووووووووووووووووووشه این دخمله
چه شیطونه این خانوم خوشگله
عزیزم چشماش همون جوری شد که من بهت گفتم حواست بهش باشه هاااااااااااااااا! D:
آبجی ماشینِ ماس که بابا! مال ما اما حاجی میگه پسمله دیگه! اما اسم نداره! عمو نیما میگه اسمِ ماشینِ ما اسیِ ه! D:
آقا ایشالا چراخش براتون همیشه بچرخه!
ایشالا به سلامتی باهاش برین عروسی، مسافرت و گردش!
کیکِ تولدِ دخملتو هم برامون بفرست!

آره آقامونم عاشق چشاش شده.. بهش گفته بودم که تو گفتی اینجوری خوشگلتره.. الان کلی دوسش داره...:دی

بوبو پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 02:43 ب.ظ

ایی ولللللللللللللللللللللللللللللللللللللل
خیلییی مبارکهه
انشاالله چرخش خوب بچرخه
من که کلی ذوق کردم در حد انفجار دیگه ببین پیتی از شادی جرر خورده فک کنم:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
ندید پدید کی گفته؟؟؟؟؟؟
من بودم میدادم عکسمو رو روزنامه ی تایمز بزنن:)))))))))))))))))))))
تو که خودتو خوب کنترل کردی:))))))))))))))))))))))))))))

بوبو پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 08:26 ب.ظ

راستی یه چیزی میخوای کادو بهت یه کارت بنزین بدم؟؟:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
پولی پولیور نداره؟؟زیر بارون یخ میزنه که!!!!

الهام (بـــی عشق) جمعه 20 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 03:06 ق.ظ http://loveless-91.blogfa.com

آخی عزیزمممممممم
مبارک باشه
ایشالا به خیر و خوشی
بوس و بای

فیروزه شنبه 21 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 08:22 ق.ظ http://2nimeyeroya.blogsky.com

مبارککککککککککککککککککک :-*

گلدونه گلدونه شنبه 21 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:12 ق.ظ

سلام. خیلی مبارک باشه عزیزم.. شرمنده که زنگ زدی نبودم

نیلوفر یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 02:35 ب.ظ http://www.niloufar700.persianblog.ir

اوهههههه مبارک باشه پیتی
زرنگی ها به جای اینکه شیرینی بدی کادو میخوایی؟؟

مستانه سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:45 ق.ظ http://baadbaadak.com

مبارک باشه پیتی جان. امیدوارم کلی سفرای خوب باهاش برید

بوبو سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 05:14 ب.ظ

میگما این اسم دخترتو دیدم یاد یه بازی فکری دوران کودکیم افتادم اسمش بود روپولی...
یادش بخیر:)))

آره منم اون بازیو داشتم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد