این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

عید .قر.بان خالی از سکنه!

سلام.. عجب بوی کپکی میاد اینجا..  

من خوبم.. فقط خیلی حس نوشتنم نمی اومد این یه هفته.. 

 

این آخر هفته هم پنجشنبه اشو مرخصی گرفتم تا خونه رو تمیز کنم... از چهارشنبه که از شرکت می رفتم کلی خوشحال بودم که سه روز تعطیلم.. اما تا یه پلک زدم غروب شنبه بود و داشتم به پسرک می گفتم که چه زود گذشت... حیف.. 

 

دیروز هم که عید قربان بود.. عیدتون مبارک راستی.. ما که عید قربان رو در جمع کفار گذروندیم بس که چشمون به در خشک شد و هیچ کی برامون گوشت قربونی نیاورد.. 

ناهار چترمونو خونه مادرشوهر پهن کردیم و شام هم نگهمون داشتن.. شب هم اومدیم خونه و تو راه یه دعوای مفصل با همسر مهربان کردیم و تا صبح به کتک کاری گذشت.. 

خوب منو تو جمع مسخره کرد و بعد هم مدعی شد که مثل همیشه شوخی کرده.. اما من از دستش دلخور بودم خوب چیکار کنم.. اما اون مدام می گفت که از چیز بی اهمیتی ناراحت شدی و اهمیتی نداره..  

می گه باید تو چیزایی که ازش ناراحت می شم تجدیدنظر کنم ... پسره پررو!   

عوض این که اون شوخی هاشو بذاره کنار به من می گه تجدیدنظر کن..  

  

بهش اس ام اس زدم قهری؟ بوس می فرسته! آخه اینم شد جواب! کار دنیا برعکس شده من ناراحت میشم اون قهر می کنه! پررو!  

 

جمال آخر این هفته رو عشقه! وای یعنی می شه شنبه رو هم تعطیل کنن؟ به به!

واسه موهامم یه بلوند مدیوم دودی گرفتم که به محض تموم شدن مهمون بازی خاله پری استعمال می شه!  

یه چند وقتیه افتادم تو کار قنادی و هرشب یه کیک یا یه شیرینی جدید می دم پسرک تست کنه! تاحالا که تو همش موفق بودم... امروزم تصمیم دارم یه چیزی درست کنم.. یه کیک خو.شمزه! دارم دنبال یه دستور جدید می گردم.. اگه چیزی دارید پیشنهاد بدید..

اینم یه پست خاله زنکی ناب! دیگه چی می خواین؟؟

نظرات 15 + ارسال نظر
گلدونه یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 02:21 ب.ظ http://gharibe0001.blogfa.com

دوستانه می گم سعی کن واقعا تجدید نظر کنی... سعی کنی میشه :)

نذار شوخیهاتون کم بشه..شوخی خوبه تو زندگی! در ضمن خب تو هم کم نیار یه جوری مسخره اش کن تو جمع بعدشم بگو شوخی بود! :D
شدم آتیش بیار معرکه... ما که فعلا در یه اخوالات خاص و عجیبی هستیم که نگو و نپرس.. راستی به بعضیا بگو باهاشون قهرم با اون طرز ایمیل زدنشون.

آره اتفاقا منم قهرم.. خیلی با بی مهری بود..

پرنده خانوم یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 06:55 ب.ظ

سلام خاله زنک خانوم چشم قشنگ:دی
بابا پیتی جون قرار نبود که خودتو توی زحمت بندازی گلم
اینجوری ما شرمنده میشیم آخه
من و بوبو همون کیکی مه اون بار ژخته بودی بسمونه
نمیخواد دیگه خودتو توی دردسر بندازی خاهر
واسه خوردن که نمیایم
میایم دور هم باشیم
:دی
به قول بوبو :)))))))))))))))
:پی
عید شما هم مبارک:*

قدمتون روی چشم! ولی خوب خشک و خالی هم که نمی شه! به هر حال اولین باره میاید خونمون! :))))))))))

بوبو دوشنبه 9 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:17 ق.ظ

خواهر باقالی هاتو پاک کردی؟؟؟:)))))))))))))))
میگما اون عباس آقا سر کوچه سبزی اورده ماه خییلیی خوبن برو ۹ کیلو بگیر یه تک بزن به همسایه ها اس ام اس بزنم بیایم خونت پاک کنیم:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

نه بابا الان که فصل باقالی نیست آخه! الان فصل کرفس و گل کلمه که شور بریزیم! :)))))))))))

مونیکا دوشنبه 9 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:30 ق.ظ http://lvlonica.blogfa.com

منم موافقم باهات ادم چقدر برنامه ریزی میکنه واسه تعطیلی و چقدر ذوق میکنه بعد نمی فهمه چطور تموم میشه .من که بعد هر تعطیلی باورم نمیشه که دوباره باید برم سر کار .
نمیتونم بهت بگم حتما حرف پسرک رو گوش کن چون خودم هم نمیتونم به این جور شوخی ها واکنش نشون ندم .

زمستون دوشنبه 9 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:44 ق.ظ http://zemesto0n@blogfa.com

وای.. خوب می دونی چقد دلم پره از آدمایی که بی احتیاطیشونو تو رفتار و گفتارشون پای حساس بودن آدم می ذارن! :( میفهممت، بهتر از هر کس دیگه ای.. :*

آره والله! می بینی؟؟

بادوم دوشنبه 9 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:54 ب.ظ

سلام.چند روز پیش داشتم تو گوگل چیزی سرچ میکردم یهو سر از پستهای شما در آوردم.اگه بگم از کارو زندگی اانداختینم باورتون میشه؟البته جسارت نمیکنم ولی انقده روون و سلیس مینوویسین که صداتونم حتی میشه شنید. حتی یه جاهایی گریه کردم.به همتون حسودیم شد چون من بلاگ ملاگ ندارم هیچ حتی اگه بخوامم بلد نیستم درس کنم..خیلی بیسوادم.نه؟احساساتتو ن خیلی پاک.مخصوصا اینکه منم عینهو شما واسه نامزدم میمیرم وااااای چقد فک زدم.بهرحال بهترین لحظه ها رو خدا بهتون هدیه بده.به خدا میسپرمتون

:) حس خوبی بهم دادی... مرسی!

حاج خانوم دوشنبه 9 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 03:36 ب.ظ

والا چی بگم خاهر جون به جونشون کنی اونا رو ما سوارن و ما هم که همیشه ی خدا پیاده.. هی خاهر درکت میکنم شدید الحن
راستی میگم خوش به حالت که بلدی کیک بپزی من که از این هنر منرآ ندارم خاهر جون
راستی به مام یاد بده از این کارای خاله زنک بازیییییییییییی D:

عطر برنج دوشنبه 9 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 05:26 ب.ظ

پیتیک مژده بده که شنبه رو تعطیلیدند!!
قربونت برم! مث اینکه همه مردا مث همن اااااااااااااا! ابو هم بعضی وختا یه چیزایی جولو این دختر ترشیده ها می گه که شیطونه می گه.......
ولش کن! مهم نیس!!

مشیانه دوشنبه 9 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:29 ب.ظ http://ryvas.blogfa.com/

من هم تمسخر را نمی تونم تحمل کنم.

فیروزه سه‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:57 ق.ظ http://2nimeyeroya.blogsky.com

پیتی جونم مرسی از لطف همیشگیت ...
آخر هفته بهت حسابی خوش بگذره ...
امیدوارم رنگ موهات همونی بشه که میخوای ...

بوبو سه‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:06 ب.ظ

میگما پیتی این پرنده خانوم چرا جعل حدیث میکنه؟؟؟!!!!
نخیرم کیک برا منه بوبو کافی نیس !!!
پرنده خانوم عسلی دارن میبرن بیرون بهشون غذا میدن میفرستن خونه ی پیتی اینا ما که عسلی نداریم ما همون میز ناهار خوری قدیمی مونو داریم:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
برا من بو قلمون درست کن با سوپ با کوفته تبریزی اگه بلد نیستی یاد بگیر!!!
بعدش برام دلمه ی برگ مو درست کن فقط لپه هاش پخته باشه ها!!!!:)))))
بعدش برام سوپ میریزی جو نداشته باشه !!:)))
اینا برا ناهار بود برا دسر هم که خودت میدونی برام چی بپزی دیگه!! آره همون رنگینک تبریزی خوبه!!!
برا شام هم عمرا اینا که از ظهر مونده از گلوم پایین نمیره ها باید غذا سبک باشه برا پیش غذا یه آش سبک بدون حبوبات بپز غذا هم یه بره ای چیزی بیپز باشه بابا کباب قفقازی هم راضی ایم:)))
نه مرسی دسر نمیخوام چایی رو زود برسون که زود بریم فردا بچه ها مدرسه دارن:)))))))))))))))))))))))))))))))))

شربت معده فراموش نشه!

پرنده خانوم سه‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 03:21 ب.ظ

:)))))))))))))))))
:)))))))))))))))))))))))))
(پرنده خانوم در حالیکه داره سغلمه(!!!!) میزنه به بوبو و میبینه که نخیر این بوبو هی داره میگه و میگه و میگه و stop نمیکنه ، دستشو میذاره روی دهن بوبو ) و میگه:
خاهر شوخی میکنه ها
جدی نگیری یه وقت
میدونی که این بوبولی چقدر شوخه:*
تو همون یه ذره کیک رو هم بهمون بدی ما قانعیم:دی
ما اینگده خوبیممممممممممممممممممم:دی
(پرنده خانوم دستش رو بر میداره از رو دهن بوبو و یباشکی بهش میگه: اینارو میگی دعوتمون نمیکنه هاااااااااااااااا) و میگه:
پیتی خانوم مگه میشه آدم بره خونه نو کادو نبره؟؟؟اونم خونه نوعروس!!!:*
بعدش اونجا که بوبولی صحبت کوفته کرده گفته برو یاد بگیر، منظورش من بودما خاهر(آیکون پرنده خانوم در حال خجالت کشیدن و بهدش بوبولی رو محکم بغل میکنه و بوسش میکنه:*)

باشه! حالا بذارید یه فکری براتون می کنم!

بوبو سه‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 05:08 ب.ظ

ممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
کوفته تبریزی با دولمه فراموش نشه:)))))))))))))))))))))))))))))))

.·▪•● مثل لیمو ، تلخ و شیرین ●•▪· چهارشنبه 11 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:09 ق.ظ

سلام عزیزم رمزمو گذاشتم واسه ات..ادرستو داشتم اما تولپ تابم تو ادددفیورتی...سرکار دیگه نداشتم اما الان وارد گوگل ریدر کردم..

مرسییییییی عزیزم... یعنی منم فیوریتیت بودم؟؟؟ آخ جون!

سوفی چهارشنبه 11 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:47 ق.ظ http://sophie-88.blogfa.com/

سلام خانومی..
شد..شنبه تعطیل شد!!
دیگه به قول بعضی آقایون قانون طبیعته دیگه..زنا ناراحت مشن بعدش مردا قهر می کنن!! مزخرفه!!!!

شنبه که تعطیل نشده آخه عزیزم.. هرکی خواست می تونه مرخصی بگیره.. :(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد