این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

آخر هفته با امانوئل و جشن تولد!

 سلام... 

 

دیگه فکر نکنم لازم به توضیح باشه که امروز چهارشنبه است و من چقدر خوشحالم..  

تکلیف وقتای آزاد آخر هفته هم که اینجوری معلوم شد!  

  

البته آخر هفته یه خورده وقتم پره.. چون تولد خواهرشوهر کوچیکه است و جشن گرفته..  

 من هم که لباس غیرتکراری ندارم و قراره همون لباسای قدیمی رو بپوشم.. البته دوستای خواهر شوهری که موردی ندارن چون اولین باره منو می بینن.. البته به جز یکی دو نفر که روز عروسیم منو دیدن و خوب البته اون موقع قاعدتا لباس عروس تنم بود..Queen اما دخترعموهاش!  خوب آخه اونا همشون این مدلین که به لباس طرف اهمیت می دن.. 

خوب البته زیاد برای من مهم نیست...

 

نمی دونم این مساله چقدر برای شما مهمه اما من اصلا برام مهم نیست که لباسم تکراری نباشه..  

خوب برای بعضیا مهمه.. من می گم آدم باید تو یه مهمونی بهش خوش بگذره حتی اگه لباسی تنش باشه که 2  بار قبلا پوشیده اما هنوز نو و شیکه!!! 

 

مگه نه؟ 

 

موضوع بحثم شاید خیلی مساله ساده و پیش پا افتاده ای باشه اما می خوام نظرتونو بدونم... Flower

نظرات 7 + ارسال نظر
گلدونه چهارشنبه 27 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:17 ب.ظ http://gharibe0001.blogfa.com

میبینم که با مستانه رفیق شدی و لینک میدی به وبلاگش!!! خوشم باشه، خوشم باشه... :)

عزیزم منم برام مهم نیست اگه یه لباسی رو دوست داشته باشم بازم می پوشمش، کافیه یه لباس بهم حس خوبی بده، همین مهمه و نه دیگران...

البته حیف از من خیییییییییییییییییییلی گنده تری وگرنه لباس داشتم بهت قرض بدم!! :D :))

به خوش هیکلی من حسودیت می شه؟؟؟؟؟؟ :)))))))))

مستانه چهارشنبه 27 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:25 ب.ظ http://baadbaadak.com

به نظر منم مهم نیست. مخصوصا برای یه جشن تولد! اینجوری باشه که همه حقوق ماهانه رو باید بدی لباس بخری.

راستی پیتی یه سوال؟ تو 79ی کامپیوتری؟ پس چرا من نمی شناسمت؟

نه عزیزم من برق بودم...

هلیا چهارشنبه 27 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:01 ب.ظ

خب بستگی به جاش داره من اگه خانواده خودم باشن یا دوستهام خیلی مهم نیست تکراری باشه ولی خانواده شوشو چون اصولا میدونم خوش گذشتن اونجا بی معناست یه جورایی دلمو با لباس جدید و .. خوش می کنم

بوبو چهارشنبه 27 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:31 ب.ظ

من از یه چی خوشم بیاد اوووونقدر میپوشمش که پاره میشه:)))))))))))))))))))))))))))

پرنده خانوم پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:27 ق.ظ

سلام علیکم:)
من اومدم:*
اولش مرسی از کامنت پیتی جون:*:*
دومش، منم نظرم با نظرت یکیه
اصلن مهم نیست برام که یه لباسی تکراری باشه یا نه:)
اگه از لباسی خوشم بیاد و هنوز نو و شیک باشه میپوشمش:)
سومش،(راجع به پست قبل)، اینقددددددددددددد بدم میااااااااااااااااااااااااااااد، متنفرممتاسفم که اینقد بعضی از این مردا بی فرهنگن
آدم حالش بهم میخوره، از بچه مدرسه ابتدایی بگیر تا پیرمردی که یه پاش لب گوره
اه اه

پرنده خانوم پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:29 ق.ظ

راستی این چشم خوشگله چی بید خاهر؟
تازه.ست! ندیده بودمش قبلا

عکس چشممه در روز عروسی! (واقعا خوشگله؟؟ :دی)

مستانه شنبه 30 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:09 ق.ظ

پیتی جان این پارک توی لویزانه. وسط یکی از شهرکهای ارتش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد