این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

چکیده امروز من..

نمی دونم چرا همش امروز به این نتیجه می رسم که.. 

 

ما به او محتاج بودیم.. او به ما مشتاق بود.. 

 

پ.ن.۱ مرسی گلدونه عزیزم بابت تلنگر امروزت... 

پ.ن.۲ مرسی شجر.یان جونم بابت آهنگ بی نظیر بت چین...  

و تو...

نظرات 6 + ارسال نظر
گلدونه چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:36 ب.ظ http://gharibe0001.blogfa.com

نتیجه ی قشنگیه و این حسی که داری خیلی نابه!

قربونت برم عزیزم...

بوس!

سانیا چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 05:14 ب.ظ

چکیده امروزت درست مثل یه چکه آب زلاله.....

سانیا چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 05:27 ب.ظ

وای راستی پیتی یادته اون روز که نوشتی فردا می خوای بری کله پاچه بخوری؟این قده دلم خواست شب به خواستم که همانا خوردن کله پاچه بود رسیدم :) در حال خوردنش مدام به فکر این بودم که تو هم فردا یه کله خوشمزه می زنی تو رگ..حالا زدی؟

قربونت برم من! صبح که نه آخه وقتی من بیدار شدم که برم سر کار خیلی زود بود همه خواب بودن.. اما ظهرش ... وااااااااااااایییییییییییی... دلم خواست... واقعا کله پاچه های مادر شوهر من یه چیز عجیبیه!!!!

پرنده خانوم جمعه 22 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:47 ب.ظ

راستش
من نمیتونم بفهمم منظورت چی بوده پیتی جونم
پپخشید:">
یه کوشولو توضیح میدادی کاش، مخصوص اونایی که ممیفهمن:">لایک می:">

بوبو جمعه 22 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:27 ب.ظ

سلام پیتی
شوما با یه بوبوی خفن خولی در تماسی:))
چطوری؟
منم از بته چین خوشم میاد

فیروزه شنبه 23 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:18 ق.ظ http://2nimeyeroya.blogsky.com

سلام ... خوبی پیتی جان؟ ... مرسی که احوالپرسم هستی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد