این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

مالکیت!

سلام بچه ها.. راستش یه سوالی برام پیش اومده که می خوام بدونم شما هم تاحالا به این مساله فکر کردید یانه! 

 

چقدر به اینکه تو زندگی مشترک مالک باشید اهمیت می دید.. مثلا اگه تو پرداخت قسطهای یه چیزی کمک کنید یا قسمتی از پولی که خرج می شه مال شما باشه انتظار دارید تو ملکیت اون ملک یا شی به صورت رسمی شریک باشید؟؟ یعنی نصف خونه به نام شما باشه؟ 

 

 راستش من زیاد به این مساله اهمیت نمی دم.. اما خوب خیلی ها براشون مهمه.. 

 

تو خانواده ای مثل خانواده ما خوب همیشه بابام به خاطر علاقه ای که به مامانم داشته یا همه چیزو به نام مامانم می خریده و یا دیگه اگه مامانم قبول نمی کرده و زیر بار نمی رفته که همشو به نامش کنه لا اقل نصفشو به نامش می کرده..  

تو زندگی من هم پیش اومده... مثلا من الان تو این ۴ ماه تو پرداخت قسط وام مسکن خونه مون و پول خرید ماشین کمک کردم اما خوب خونه که سندش هنوز تو رهن بانکه و ماشین هم که... 

 

برای من اصلا ملکیتشون مهم نیست اما دلم می خواست این مساله از طرف پسرک مطرح شه که قدر منو می دونه..  

نظرات 8 + ارسال نظر
گلدونه یکشنبه 17 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:52 ب.ظ http://gharibe0001.blogfa.com

پول کلا تو زندگی ِ من هیچ جایی نداره ولی خب دوست دارم اگه خونه دار شدیم یا ماشین دار یه چیزیش هم به اسم من باشه!

عطر برنج دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:03 ق.ظ

خوب آخه بستگی به طرفت داره...باید ببینی که آیا تا حالا قدرتو می دونسته یا نه؟
تو اینجور چیزا قضاوت سخته!
اما زنی که کار می کنه بالاخره باید یه سهمی تو زندگی داشته باشه!

حاج خانوم دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:31 ق.ظ

منم قبلنا خیلی برام مهم بود که چیزی به نامِ خودم داشته باشم
اما الانا اصلن اینجوری نیستم
راستش ترجیح میدم بیشتر علاقه و اعتماد بین طرفین باشه تا بحث مالکیت

ممو دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:13 ب.ظ

عکس خوه عروسو گذاشتم پیتیک!!
فقط به خاطر توئه هاااااااااااااااااا!

هلیا دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:43 ب.ظ

خب بی تعارف واسه من یکی که خیلی مهمه البته تا حالا نشده من کمک عمده ای تو خرید چیزی کنم خب خونه که مستاجریم و ماشین هم هرکدوم مال خودمونه ولی اگه قرار باشه چنین کمکی کنم باید حتما به اسمم باشه

پرنده خانوم دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:03 ب.ظ

گرچه من توی شرایط سوالت صدق نمیکنم
اما کلا نظرمو میگم
به نظر منم مهم نیست
ینی میدونی
فکر کنم اینم از اون سری چیزاست که منطق آدم میگه نه مهم نیست
اما اون احساس کوچولوی ته دل آدم فکر میکنه که اگه مثلا نصف نصف باشه این یه نشونه خوبه
ینی
خوشش میاد که اینطوری باشه
احساس دلگرمی یا مورد توجه بودن بهش دست میده که شیرینه

دقیقا همینه... به دلم نشست جوابت..بووس!

نگار جون سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:03 ب.ظ

سند خونه تو رهن بانکه!!! خوب تو رهن بانک هم که باشه به اسم کسی هست دیگه. من که خودم هم خونه دارم هم ماشین. نیازی نیست کسی بیاد به نامم کنه

مرسی که نظر دادی.. گرچه غریبه ای برام.. منظورم از اینکه تو رهن بانکه این بود که نمی تونه الان مالکش عوض بشه یا بخواد به نامم کننه..
در ضمن من که گفتم مسائل مالی برام مهم نیست.. این سوال هم به واسطه کنجکاوی اطرافیانم برام پیش اومد..

افسانه یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 04:31 ب.ظ

سلام خانومی
من امروز مشتری وبلاگت شدم و همشو هم تقریبا خوندم
باید بگم که:
من 2 ساله ازدواج کردم و دقیقا این فکرا و کارایی که کردی رو انجام دادم .. خیلی محترمانه و مثل انسانهای روشنفکر تو زندگی کمک کردم بهش .. همش نگران فلان قسط بودم و بعضی اقساط خونه رو هم دادم و اون اوایل می گفت خوب به وقتش مثلا چند دنگش برای تو
چون الان سند تو رهن بانکه.. خلاصه جونم برات بگه الان اگه غیرمستقیم هم اسمی از سند زدن به نامم بیارم جبهه می گیره که خونه واسه چی می خوای؟؟؟
منم بیکار نشستم خداروشکر یه چند وقتی قطع کردم کمکو و الان تو فکر خرید ماشین برای خودم هستم
تروخدا عاقل باش هییییییییییییییییییییییییچ مردی ارزش دل رئوف ما رو نداره
باور کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد