این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

گوسفند بیچاره!

 

چیه نگاه می کنید!!! 

خوب باید بگم که امشب دعوتیم خونه مادرشوهر! اونم برای چی؟؟؟ 

برای اینکه صبحانه فردا کله ایشونو بخوریم!!!  

 

دوست ندارید؟؟؟ ای بی سلیقه ها! 

البته بگما من خودم یه دو سه سالی می شه که نخوردم! شایدم بیشتر... چون بابا ناراحتی قلبی داشت کلا این غذاهای غیر رژیمی خونمون ممنوع بود! 

اما خونه پسرک اینا کلا رژیم مژیم تعطیله! 

راستش زیاد دوست ندارم شب جای غیر از خونه خودم باشم اما خوب بعضی وقتا آدم مجبوره!! 

مخصوصا که کلا سعی می کنم در این باره نظر ندم چون همینجوریش همه فک می کنن من گل پسرشونو دزدیدم!! وای به روزی که... 

بگذریم.. از بحثای خاله زنکی!! 

البته من فردا باید برم سر کار.. اما پسرک فردا بازم مرخصیه.. کلا بهش بد نمی گذره.. این هفته ها کارشون سبک تره می گه نمی ارزه واسه ۳ ساعات کار ۴ ساعت تو راه رفت و آمد باشم.. خوب البته راست می گه! 

شاید اصلا من به کله پاچه صبح نرسم چون باید ساعت ۷ از خونه بزنم بیرون... 

اما خوب کی به من فکر می کنه!!  

راستی امیدورام همتون سالم باشید و امروز به خوشی براتون تموم شده باشه!! من که چشام هنوز می سوزه!

نظرات 8 + ارسال نظر
عطر برنج چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 04:23 ب.ظ

قربونت برم...وقتی عکس رو آپلود می کنی ، و آدرسشو وارد جای لینک توی یادداشتهات می کنی ، کوچیکترش کن که از صفحه نزنه بیرون...
حتی می تونی قبل از اینکه آپلودش کنی عکس رو کوچیک کنی که بزرگ نشه...
مواظب خودت باش!
دیگه ازین به بعد روز 13 آبان ، روز دانش آموز نیس....

سانیا چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 05:19 ب.ظ

عجب عکسی گذاشتی پیتی..من چند روزه می ریم بیرون هوس کله پاچه می کنم..هی به این نانا می گم یه روز می رم و همچین داش مشدیانه یکی می زنم تو رگ :) جای منم بخور و کیفشو ببر :)

گ چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 06:36 ب.ظ

وای دندوناشوو اه !

پیتی بیا بگو که نخوردیش !!!

گیتی

پرنده خانوم پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 06:29 ب.ظ

به به کله پاچه:))))
من خیلی دوست میدارم
امااااااااا
این عکس که گذاشتی خیلی زشته
اه اه
حالم بهم خورد
اون دندوناشوووووووو:)))))))

من مغز و زبان دوست دارم اٌ نلی:دی
ایشالا که خوش بگذره بهتون:)
آخر هفته خوب و قشنگی داشته باشیییییییییی پیتی جونممم:*

گلدونه پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:36 ب.ظ

خوردی؟

هلیا شنبه 16 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:35 ب.ظ

وای من اصلا کله پاچه دوست ندارم تا میبینم یاد گوسفند بیچاره می افتم.راستی من خوبم تو چطوری

بوبو شنبه 16 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:30 ب.ظ

چه قدر هم خندون هستن:)))))))))))))))))))

تنها (پریناز) شنبه 16 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:57 ب.ظ http://zxcvbhuiop.blogfa.com

سلام پیتی جونم
خوبی ؟ وای من عاشق کله پاچم با این عکس هوس کردم ...دلم خواست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد