این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

روزهای بارانی...

 

بهار بود تو بودی عشق بود و امید 

                                     بهار رفت و تو رفتی و هرچه بود گذشت.... 

شاید همیشه روزهای بارونی بوی خاک باران خورده نده.. شاید همیشه بدون چتر با چشمهایی بسته و با لبخند و دستانی باز رو به آسمون و  زیر بارون راه نریم... 

 

شاید بعضی وقتا روزای بارونی مثل امروز باشند که غمگینم............

چه فرقی می کنه که ناراحتی آدم از چی باشه.. یا از کی..  

... کاش سالها پیش پدرم رو گم کرده بودم!!!!!!

نظرات 7 + ارسال نظر
گلدونه سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:07 ب.ظ http://gharibe0001.blogfa.com

عزیز دلم... همیشه همین طوریه، پدرهای مهربون همیشه زودتر می میرند... خداش بیامرزدش، می دونم دلتنگیت از چه جنسیه...

کاش هیچ وقت این دلتنگی و احساس بی پناهی تو این دنیای بزرگ سراغ هیچ کی نیاد... گرچه همیشه خدایی هست..

بوبو سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:19 ب.ظ

بوبو بمیره نبینه که پیتی ش دلتنگ پدر عزیزشه:(((
پرنده ی کوچولوی من بخند تا دنیا به روت بخنده:))

خدا نکنه..

هلیا سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:13 ب.ظ

دلت گرفته میدونم
وای باران باران
شیشه پنجره را باران شست
از دل من اما
چه کسی نقش تورا خواهد شست

عطر برنج سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:46 ب.ظ

خدا گلهاییو که از زیباتر و خوشبوترن رو زودتر می چینه...

پرنده خانوم سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 04:45 ب.ظ

خدا رحمتشون کنه
روحشون شاد
پیتی؟اعتقاد داری روح عزیزایی که رفتن همیشه کنار کسایی که دوستشون دارن؟
اونا شادن
خوشحالن
و افتخار میکنن به یادگارایی که از خودشون به جا گذشتن
غصه نخور خانومی
من میدونم که الان پدر مهربونت داره به تو افتخار میکنه و
وقتی میبینه که تو از زندگیت راضی هستی و خوشحالی اونم شاد و خوشحال میشه
بخند
بقول بوبولی:
" پرنده ی کوچولوی من بخند تا دنیا به روت بخنده:)) "

Shishi سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 05:14 ب.ظ http://shishiii.persianblog.ir/

عزیز دلم. . . جاش میدونم خیلی خالیه ولی به این فکر کن که جای پدرت خیلی بهتر از منو تو. . . گو این که همیشه جای خالیشونه که آدم رو عذاب میده. . .

بوبو چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:50 ب.ظ

بهار بود عشق بود بوبو بود:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))زیر گنبد کبووود:)))))))))))))))))))))))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد