این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

پرنده کوچولوی من...

سلام! قبل از اینکه براتون تعریف کنم خودم دارم غش می کنم از خنده!  

 

 

 

یه حرف خنده دار زدم... یه حرفی که خیلی سوتی بود... 

 

یهو منو می کشه سمت خودشو می بوسه می گه پرنده کوچولوی من... ممممم 

 

من مست از خوشی صفتی که برام انتخاب کرده و سرخوش از لطافت انتخابشم که یهو می گه... 

 

: عزیزم دونه هایی که تابستون قایم کردیو خوب فکر کن یادت بیاد کجا گذاشتی!!!!! 

 

** اسکل: اسم پرنده ای که تابستونا دونه قایم می کنه برای زمستون.. زمستونا یادش می ره کجا قایم کرده بود!!!

نظرات 9 + ارسال نظر
شیرین خانومی یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:11 ب.ظ http://fakhte80.persianblog.ir

سلام خانومی
مرسی که اومدی داستان من اینقدر پیچ در پیچه که خودمم ازش چیزی سر درنیاوردم. توی کار خدا موندم. شاید یه روز که حوصله ای بود همش رو برات تعریف کردم فعلا این روزا مغزم تعطیله.
راستی فکر کنم اولم.
بازم بیا.
بوس.

گلدونه یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:14 ب.ظ

:)))))))))))))))))))))))))))))))))

می بینم که اسکل شدی رفته!!!

forgotten boy یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:37 ب.ظ http://andisheyenaslenoo.persianblog.ir/

عجب ذکاوتی
باحال بود...

بوبو یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:47 ب.ظ

آخی یادت نمیاد دونه هارو کجا گذاشتی؟:)))))))))))))))))))

نهههه :(((((((((

forgotten boy یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 05:41 ب.ظ http://andisheyenaslenoo.persianblog.ir/

بالاخره سیاه هم باسه خودش یه رنگه دیگه...همیشه سیاه تلخ نیست...من مخالفم
بهتر بود می گفتی چرا اینقدر سیاه و غمگین...اینجوری بهتر می شد...اما در هر صورت جوابی برای سوالت ندارم

پرنده خانوم یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 06:33 ب.ظ

:))))))))))))))))))
اولش فکر کردم پستت راجع به منه:دی
بهدش که خوندم دیدم نهههههههههههههههه راجع به خود خود پیتیه:)))))))))
:چشمک!!!!(این آیکون جدیده)
بووووووووووووووووووووووس:*

هلیا دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:28 ق.ظ

کلی خندیدم خیلی باحال بود

عطر برنج دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:44 ب.ظ http://atr.blogsky.com

خیلی باحال بود...
از دس تو....:)))))

حاج خانوم دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:33 ق.ظ

وال پیتی کلی خندیدممممممممممممممممممممم دیوونه
راستی ماشین چی شد؟
خریدین؟؟؟؟

راستش در دست اقدامه.. مدارکمونو دادیدم.. داریم پولشو جور می کنیم.. ایشالله به زودی جور میشه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد