این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

روز من و تو..

چشمهای تو به من می بخشد شور عشق و مستی  

و تو چون مصرع شعری زیبا سطر برجسته ای از زندگی من هستی

 

 

امروز سومین ماهگرد همخونه شدنمونه.. لوس و بی نمک هرچی که هستم برای من پنجم هر ماه یه حس خاص داره که عاشقشم..   

 

این سه ماه تلخ و شیرین برای من پر از عشق بود.. پر از یاداوریهای شیرین نداشته های دیروز و داشته های امروز.. 

گرچه خیلی وقته که ازت دورم اما تو بزرگی و شکر بزرگیتو هیچ وقت یادم نرفته.. 

نظرات 8 + ارسال نظر
س سه‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:00 ب.ظ http://guilty.blogsky.com

اولا ادم ماه گرد حساب میکنه بعد میشه سالگرد بعد ترا یه روز اتفاقی تقویم رو نگاه میکنی میبینی ا اشنا ست روزه ... سالگرده

روزو ماه و عدد خیلی مهم نیست.. مهم اینه که آدم حسهاشو یادش نره!

گلدونه سه‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:33 ب.ظ http://gharibe0001.blogfa.com

آخی... عزیزم
چرا فکر میکنی دوری؟
دیروز یه جایی خوندم نوشته بود:

.جایی در پشت ذهنت ، به خاطر بسپار که اثر انگشت خداوند بر همه چیز هست.

در بودن و نزدیکی خدا شکی نیست لعنت به من اگه منکرش باشم.. اما بنده خوبی نیستم برای این همه خوبی...

سانیا سه‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:19 ب.ظ

جون دلم عزیزم
مبارک باشه این روز برای تو
زندگیت پر از شیرینی باشه و خوشی و مهربونی
خدا تو دلهای مهربون خونه داری...تو که خیلی مهربونی نازم

:-*

عطر برنج سه‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:27 ب.ظ

نازی...
مبرک باشه...
(چشمک)
آخه تو چرا اسمایلی نداری ؟؟هاین؟؟

بلد نیستم بذارم.. چی کار کنم؟ :(

پرنده خانوم سه‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 04:08 ب.ظ

مباااااااااااااااارکههههههههههه
ایشالا که بیایم اینجا اولینُ، دهمین، صدمین سالگرد ازدواجتونو تبریک بگیم
ایشالااااااااااااااااا
بوووووووووووووووووووووووووووووووس:*

یا خدااااااااا! :))))))) یعنی تا اون موقع زنده ام؟؟؟

فیروزه سه‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:42 ب.ظ

خوشبخت باشید همیشههههههههههههههه :)

مرسی عزیزم.... برای شما هم مین آرزو رو می کنم.. امیدوارم به زودی اون تیکر بالای صفحه ات صفر بشه! ؛)

هلیا چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:49 ق.ظ

تبریک میگم عزیزم .همسریت هم به زودی پیشت برمیگرده غصه نخور

خدا نکشتت هلیییییییییی... همسرم که ازم دور نیست؟؟ :))))))))) اونی که گفتم ازش دورم منظورم خدا بود! :)))))))))))))))

حاج خانوم شنبه 9 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:08 ب.ظ

عزیز دلمی تووووووووووووووووووو
مبارکه بانو
معلومه که هم خیلی قشنگه هم خیلی دوس داششششششششششتنی
من که میمیرم واسه هرچی سالگردو ماهگرد و اصلن "گرد"!!! D:
ایشالا یه روزی صدسالگیِ باهم بودنتونو جشن بگیرین

بوس تو جونت!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد