این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

یه هفته جدید...

سلام.. اینم یه هفته جدید که امیدوارم پر از اتفاقای خوب باشه برای هممون... 

 

آخر هفته نسبتا پرباری بود... پنجشنبه که دوباره من مرد خونه بودم و پسرک تعطیل بود و خونه مونده بود...  راستش وقتایی که خونه است اصلا نمی تونم محیط کارو تحمل کنم همش دلم می خواد زودتر برم خونه..  خیلی لوسم نه؟؟  

  

رفتم خونه خواستم دوباره پشت آیفون اذیتش کنم منتظر بودم بگه کیه که من بگم کارگر شهرداریم این ماهانه ما رو بدید  که یهو خودم قبل از اینکه هر حرفی بزنم غش کردم از خنده!  

 

خلاصه رفتم تو و برای ناهار هم یه پیتزای خوشمزه درست کردیم و در راستای تشویق خودمون برای یه هفته ورزش و رژیم  خوردیم و همه رژیمو بر باد دادیم..  شوخی می کنم کم خوردیم! 

عصر هم تصمیم داشتیم بریم سینما بی پولی رو ببینیم که میسر نشد!  به جاش رفتیم شهروند و به خرید ماهیانه مون رسیدیم..  

جمعه هم که  از صبح به خونه زندگیمون یه رونقی دادیم و تمیزش کردیم و عصر هم رفتیم خونه مادر شوهر یه سری بهشون زدیم و شب هم خونه دوست پسرک (همون رفیق غار!!) شام دعوت داشتیم که رفتیم و خوش گذشت.. بعد هم پیاده رفتیم تا خونه که حدود ۴۰ دقیقه پیاده روی بود که ورزش نکردن اون روزمون یه خورده جبران شه.. دیگه همین رسیدیم خونه و یه خورده به خودمون پز خونه و وسایلمونو دادیم  و هی با خونه اونا مقایسه کردیم و هی حالشو بردیم..  

الانم که در خدمت شمام.. می خوام یه کفش راحت برای محل کار و خیابون رفتن بخرم.. پیشنهادی دارید؟ کفش فعلیم کالجه! خودم نظرم رو یه کفشی که یه کوچولو ساقداره!  

 

دلم یه عالمه پول می خواد که هی خرج کنم و تموم نشه حالم از هرچی قسطه به هم می خوره! 

 پسرکانه: می میرم برات که....!

نظرات 8 + ارسال نظر
بانو شنبه 2 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:50 ب.ظ http://lanuit.blogfa.com

هم دلم پیتزا خواست و هم پیاده روی!

گلدونه شنبه 2 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:21 ب.ظ http://gharibe0001.blogfa.com

سلام عزیزم خدا رو شکر بهتون خوش گذشته، بابت ِ راهنمائی ِ اون روزت واقعا ممنونم خیلی رفاقت کردی در حقم ایشالله جبران کنم
دوستت دارم خره!

ما بیشتر جیگر! کجایی؟؟

فیروزه شنبه 2 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:40 ب.ظ

سلام ... خوبی؟ ... آقای همسر خوبن؟ ...
ایشالا روزهاتون همیشه شاد و قشنگ و پر از عشق باشه پیتی جان ...

مرسی عزیزم...

بوبو شنبه 2 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:47 ب.ظ

هوی تو به چه جراتی به خودت اجازه میدی برا کل هفته ی من دعا کنی؟؟؟!!!!!!!
(رجوع شود به خط اول:))
اعصاب مصاب ندارما!!!!!!
دااش یه چایی دورنگ بیار جیگرمون حال بیاد این ضعیفه رو یه نموره تحمل کنیم!!!
هوی ضعیفه برو به بچه ها برس چرا دست از سر من ور نمیداری ؟ از همین اول هفته گل زدی به زندگیمون!!!
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

بشین بینیم بابا! :)))))))))))

عطر برنج شنبه 2 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:48 ب.ظ http://atr.blogsky.com/

چه خوش گذشته هاااااااااااااااااااااااااا!!

آره جات خالی! خرمالوی این دفعه ات خیلی شیرین بودا! ؛)

حاج خانوم شنبه 2 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 04:18 ب.ظ

بابا پز خونتونو حالا هی میدی
بذار مام بریم خونه ی خودمون اونوووووووووووووووووخت
راستی یه چیزی بگم؟
نوچ نمیگم
آخه میخاستم یادی از پیتزای برشته کرده باشم D:

نه بابا حالا ببین خونه دوست ژسرک چی بوده که خونه ما خوب بوده در برابرش.. فقط یه مقایسه ساده بود عزیزم! :)) ببینم می تونی آبروی منو ببری یا نه!

بوبو یکشنبه 3 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:30 ب.ظ

نیشستی جوجه فکلی:)))))))))))))))))))

آلما چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:43 ب.ظ http://www.almaa.blogsky.com

اگه آل استار نداری پیشنهادم آل استار ساق داره.
آدیداسم یه مدل ساق دار داره معرکس خانمی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد