این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

چهارشنبه خوشگل من!

۱- نه فکر نکنید اتفاق خوبی افتاده یا اتفاق خاصی... نه چهارشنبه ها همیشه خوشگل و ناز و دوست داشتنی هستن چون تموم شدنش نوید اومدن پنج شنبه رو میدن.. 

 

به هر حال نمی تونم پنهون کنم که از اینکه فردا پنجشنبه است خوشحالم.. 

  

۲- یه تمرینی رو جدیدا شروع کرد برای آرامش داخلیم که استرسها و عصبی بودنهای روزانه رو از خودم دور کنم.. اونم اینه که سعی می کنم از درون لبخند بزنم.. منظورمو می فهمید...؟؟؟ سعی می کنم فشار عصبی رو ماهیچه های سر گردن و پیشونی رو با ریلکس کردن داخلی کم کنم.. 

شاید خیلی قابل لمس نباشه براتون اما دارم این کارو می کنم.. 

حرکت تو روزمرگی با حس خوب جریان زندگی آدمو آروم می کنه.. اینکه بری تره بار سر کوچه و سیب زمینی بخری و با موبایلت رادیو پیام یا آهنگ ((خونه خالی خونه تاریک خونه سوت و کوره بی تو..)) ِ مرجانو گوش بدی و غرق در لذت آرامش زندگیت بشی.. امتحان کنید... مخصوصا اگه رادیو پیام هم یه حال اساسی بده و یکی از نابترین آهنگای شجریانو پخش کنه... 

 

۳- دلم کوهنوردی می خواد.. یه خورده تنبل شدیم من و پسرک..  البته بعد عروسی هر پنجشنبه و جمعه درگیر مهمون بازی بودیم... خوب حق داریم مگه نه؟ 

 

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
گلدونه چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:17 ب.ظ

خب اگه این هفته مهمون دارین بهترین فرصته واسه حال و هوا عوض کردنتون!

زنگ زدی حال دادی!

فدای تو جیگر... راستشو بگم به گوش وحید نرسه صدات خیلی آرامش بخشه گلی جونم!

حاج خانوم چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:40 ب.ظ

منم روزآی چارشمبه رو دوس دارم خیلی زیااااااااااااااااد
اصن به نظرم پنشمبه ها با اینکه میام سرکار اما حساب نیس انگاری D:
میبینم که باهم در تماسین و زنگ و این صوبتا

بانو چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 05:17 ب.ظ http://lanuit.blogfa.com

آخر هفته ی خوبی داشته باشی

پرنده خانوم چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:07 ب.ظ

آرررررررررره
منم با رسیدن چهارشنبه خیلی خوشحال میشم
چون که پنجشنبه ها هم تعطیلم
ووووووووووواااااااااااااااااااااااای
فردا تعطیلهههههههههههههههههههه
هوراااااااااااااااااااااااااااا
تمرینتم خیلی سخت بود
من متوجه نشدم:دی
بوووووووووووووووووس:*

سانیا پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 04:15 ب.ظ http://banuye.blogsky.com/

وای از ۴شنبه ها که به قول تو نوید ۵ شنبه ها رو می ده
باهات موافقم ...روزهای مال خود بودن

با این عکسی که گذاشتی من فردا تو کوهم...

آلما چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:44 ب.ظ http://www.almaa.blogsky.com

منم پنجشنبه ها رو دوست دارم

نجمه ربیعی سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:40 ب.ظ http://najmerabiee.persianblog.ir

آخ که از دنیای کارمندی فقط عاشق 4 شنبه غروب تا جمعه شم . واقعا تو دنیای کارمندها فقط تو این روزهاست که طعم زندگی رو میچشی . ولی اما از شنبه ها انگار که هر چی خستگیه تو تنت جمع میشه . من که از سه شنبه غروب خوشحالم واسه آخر هفته که تعطیله !
چقدر رضایت شغلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد