این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

من و زندگیم..

سلام...مرسی دوستای خوبم که به فکر من بودید و به خاطر اهمیتی که به مشکل من دادید... 

 

دوست ندارم زیاد در مورد اینکه رفتارم در مقابل پسرک چجوریه و چحوری باید باشه حرف بزنم.. راستش خوب هرکسی تا تو شرایط دیگری نباشه نمی تونه حکم کلی بده که همه مردا اینجورین و تو نباید پرروش کنی و این حرفا.. البته من از همه شما دوستای خوبم که اینجوری برای من وقت گذاشتید و نگرانم بودید ممنونم.. اما.. من به زندگی به صورت یه رقابت و یه کل کل  نگاه نمی کنم.. جدا از مسائل زن و شوهری و وظایفی که یه مرد و زن در قبال هم دارند وظایفی هم هست که مخصوص زنه! و من ازش فرار نمی کنم و عاشقانه انجام میدم... اینکه استرسم بیشتر شده فقط دلیلش یه سری بی برنامگی های خودمه و نه توقعات پسرک.. 

بگذریم..  به هر حال الان خوبم و از داشتن دوستای مهربونی مثل شما خیلی خوشحالم.. 

 

این روزا با آرامش من اوضاع خیلی بهتره... آرامشی که با منطق برام درست شده... 

 

همیشه برای ما دعا کنید..لطفا!

نظرات 8 + ارسال نظر
عطر برنج یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:40 ب.ظ http://atr.blogsky.com/

دقیقن همینه!! (چشمولک)

حاج خانوم یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:14 ب.ظ

اولن چه قالبِ نازی
دومن دقیقن درست میگی
آفرین به تو که اینقد با سیاست فکر کردی
ببین صد دفه اینو بهت گفتم
شوهر تو یه مردِ مثه همه ی مردآی دیگه! این تو هستی که اونو هدایتش میکنی! پس با احترام با شوهرت رفتار کن بچه! D:
انقدرم کرم نریز! D:

هلیا یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:03 ب.ظ

هیچکس مثل خود ادم نمی تونه زندگیشو بهفمه برات بهترین ها رو ارزو می کنم

بوبو یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:28 ب.ظ

قالب جدید مبارکهههههههههههههه

گیسو یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 04:28 ب.ظ http://www.bang.parsiblog.com

سلام.خوبی!دکور جدید مبارکه!
موفق و شاد شاد باشین.

پرنده خانوم یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 06:12 ب.ظ

به به
چه قالب قشنگیییییییییییییییی
مبارکه
بهدشم
الن شدی همون پیتیی همیشگی با این فکرای خیلی قشنگش:X
خیلی قشنگ گفتی
رقابت که نیست
بده بستون که نیس آدم یه چیزی بده یه چیزی بگیره
فکرتو دوست دارم

بهاره دوشنبه 13 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:05 ق.ظ http://rouzmaregiha.blogsky.com

سلام
خیلی خوبه که تونستید بر دل نگرانیتون فائق بیایید... میدونید این نگرانی قفط تو وجود ما خانوما نهفته نشده... مردا هم مثل ما می ترسند و نگران میشوند... نمیدونم کی چه زمانی و چرا این عقیده رو تو ذهن بقیه جا انداخته که اگه یه وقتی خیلی احساس خوشبختی کردی پس منتظر باش تا خدا اونو ازت بگیره! من کاملا با این عقیده مخالفم... آخه خدای مهربون و رئوف اگه میخواست خوشبختت نکنه خوب نمیکرد... خیلی راحت زندگی رو جوری برا آدم درست میکرد که آدم از بودن خودش پشیمون بشه... مادربزرگ من همیشه میگه اگه میخوای خیر و برکت و خوشبتی تو زندگی باشه خدا رو شکر کن برای هرآنچه که بهت عطا کرده...این کار نعمات زندگیت و چند برابر میکنه... عزیز دلم آینده هنوز نیومده ولی بدون آینده رو همین امروز تو میسازه... قدر لحظات زندگیت و بدون و به همسرت عشق بورز و خدا رو شکر کن که چنین زندگی خوبی برات درست کرده... قدر لحظه لحظه اش و بدون و نگران هیچی نباش...
شاد... سلامت و تندرست باشید
در پناه حق

بانو دوشنبه 13 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 05:35 ب.ظ http://lanuit.blogfa.com

خوشبخت باشی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد