این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

من خوبم..

سلام دوستای عزیزم.. مخصوصا تو بوبوی مهربونم.. من حالم خوبه عزیزم.. دیروز مرخصی بودیم.. هم من و هم پسرک.. برای کارای وام ازدواج.. شب هم خونه مامان پسرک دعوت بودیم افطاری.. 

اوضاع بین من و پسرک هم بد نیست.. فعلا آشتی شدیم.. البته اینکه من سعی نکردم به بحثها ادامه بدم خیلی کمک کرد.. 

بعدا میام و بیشتر می نویسم.. 

دوستتون دارم.. مرسی که به یادم هستید..

نظرات 16 + ارسال نظر
مستانه یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:33 ق.ظ http://baadbaadak.com

نگران نباش انقدر اول زندگی از این دعواها و قهر و آشتیها هست... کم کم همدیگه رو بیشتر می فهمین و زندگی رنگ و بوی دیگه ای می گیره.

فیروزه یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:11 ق.ظ

سلام ... پیتی جان خوبی؟ ... منم با مستانه موافقم ... اول همه زندگی ها اینجور مسائل هست ...
چون زندگی مشترک و زیر یک سقف خیلی متفاوته با دوران دوستی ...
امیدوارم که دلاتون همیشه شاد و عاشق باشه و دیگه دلخوری پیش نیاد ...

هلیا یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:41 ق.ظ

کار خوبی کردید اشتی کردین قهر نباید خیلی طولانی شه

گ یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:47 ق.ظ

خوشحالم که خوبی پیتی

گیتی

گلدونه یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:00 ب.ظ http://gharibe0001.blogfa.com

خب حالا تو آشتی کردی و حاج خانوم هم که آشتیه، من قهر می کنم...
خوبه؟ یه چند روزی هم کش میدم تا نوبت حاج خانوم برسه...

آخ که چه حالی میده قهر و آشتی... :O

سانیا یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:32 ب.ظ

سلام عزیزم
خدا رو شکر
گرمیش به زودی حست رو دوباره شیرین می کنه
همیشه زندگیت گرم و شیرین باشه....

بوبو یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:46 ب.ظ

گفتم منو قایم کنن از بس که منی گرخوندی:))))))))))))))))))
خدارو شکر که همه چی خوبه:)))
راستی شما که مرامتون در حده بی نهایته یه لطفی کنین برا منم وام ازدواج بگیرین پلیز:))))))))))))))))))))))
مدارکو الان اسکن میکنم برات میفرستم:)))))))))))))))))))))))
گفتن شوهرش کو؟بگگین گذاشته خوب جا بیفته:)))))))))))))))))
تو ترافیکه الان میاد:))))))))))))))))))))

پرنده خانوم یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:35 ب.ظ

آهان
خدارو شکر که همه چیز حل شده
این بوبو خانوم راحت شد
قهر ینی چی خاهر؟آشتی ینی چی؟
همیشه آشتی باش:*
میبوسمت:*

ShiShi یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:27 ب.ظ http://shishi66.blogfa.com/

Negaran Nabash Joojooi:X:X:X dorost mishe hamechi:X:X:X zoodam bia delemoon barat 1 zare shodeee:X:X:X:X

بوبو یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:32 ب.ظ

راستی خواهش میکنم وظیفه بود احوالتو بپرسم:)

نیلوفر دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:45 ق.ظ http://www.niloufar700.persianblog.ir]

ژیتی عزیزم خوشحالم که خوبی. انشاله که این اوئلین و آخرین دعوای زندگی قشنگتون باشه عزیزم

فیروزه دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:17 ب.ظ

پیتی خوبی؟ ... نیومدی که هنوز :(

حاج خانوم دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:36 ب.ظ

ما هم که بوق دیگه! نه تشکری نه هیچی!
برو که ازت بدم اومد و از چشمم افتادی

جیگرتو!

ShiShi سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:40 ق.ظ http://shishi66.blogfa.com/

asisi merci ke behem sar mizani. mano mar mar blogeto hamishe mikhoonim. nemidooni cheghadr narahat shodim blog ghablihato khoondim vali hardomoon midoonestim ke 100% ashti mikoni:X:X:X ishala ke hamishe khoobo khosh bashi ghorboonet beram:*

بانو سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:33 ب.ظ http://lanuit.blogfa.com

خیلی مواظب دلت باش...

مرمر چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:29 ق.ظ

کجایییییی نیستی بابا دلمون تنگیده برات!!!! من تو نوشتن تنبلم ولی خوندن و دوست دارم :X:X:X ایشاله همیشه چیزای خوب بخونم تو بلاگت زودی بیا دیگه!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد