این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

...

حوصله داشته باش..  

قیمت عشق همیشه بیش از تحمل آدمیزاد بوده است... 

باید، اما سخت است که زندگی را به یک عاشقانه آرام تبدیل کنی... 

 

پ.ن. زخم زدم به روحش.. دیروز رو خیلی بد گذروند.. دیر اومد خونه.. ساعت 8.. کلی پیاده راه رفته بود که دیرتر برسه خونه... 

من مقصر بودم و خودمو نمی بخشم.. خوشحالم که وقتی اومد با صحنه ای برخلاف انتظارش روبرو شد که یه لحظه یه نوری اومد تو قلبش... بعضی زخما زمان می بره تا خوب بشه.. اما نباید بهش دست زد تا جاش نمونه... دیشب شب خوبی نبود اما الان آرومترم.. باید.. اما سخت است.. باید برنامه ریزیمو بیشتر کنم برای اداره زندگی.. 

الان دیگه من خانوم خونه ام... برام دعا که می کنید نه؟

نظرات 16 + ارسال نظر
بوبو چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:46 ق.ظ

من که دیشب هوارتا سر افطار دعات کردم و الان نتیجه اشو میبینم..
میبینم که آروم تری ...
امید وارم بعدیت پر از انرژی باشه:)))

پریناز چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:46 ق.ظ http://zxcvbhuiop.blogfa.com

سلام پیتی عزیزم ...خوبی ....من که همیشه برای تو دعا می کنم عزیزم ....

پریناز چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:47 ق.ظ http://zxcvbhuiop.blogfa.com

پیتی جان نمی دونم عکس ها رو با چه سایتی آپالود می کنی اما برای من نمایش داده نمی شه ؟؟؟

هلی چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:12 ب.ظ

محتاجیم به دعا خانمی خداروشکر اوضاع مرتب شد

پرنده خانوم چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:19 ب.ظ

خدارو شکر که آروم تری پیتی عزیز:*
معلومه که دعات میکنمممممممممممممممم:*

پرنده خانوم چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:28 ب.ظ http://purelove.blogsky.com/

وااااااااااااااای
پیتیییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تو برام کتمنت گذاشتییییییییییییی
ذوق مرگ شدم(پرنده خجالت زده)
مرسیییییییی:*
آخه من رفته بودم دانشگاه دنبال کارای ثبت نام و اینا دیگه رسیدم خونه اولش اومدم وبلاگ تو...خیالم یکم راحت شد بهدش رفتم وبلاگ خودم که کامنتتو دیدم
مرسی لطف کردی خانومی(دوباره پرنده خجالت زده)
جواب کامنت قشنگتو اونجا میدم
ur first CM;-)
بازم برات دعا میکنم:*

سانیا چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:05 ب.ظ

پیتی برات دعا می کنم
می خوام یه چیزی بگم
می خوام بگم تو تازه شدی خانوم خونه
تازه شدی همسر زیر یه سقف بودن رو تازه داری تجربه می کنی
خودت رو سرزنش نکن
تو هنوز تازه ای
هنوز ....
درست می شه همه چیز...زمان می بره ...با زمان راه بیا...
می بوسمت عزیزم...

بوبو چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:11 ب.ظ

پیتی جون برو کامنتمو تو پست پرنده خانوم بخون یه ذره بخندی روحیت باز شه:)))
بذار تایید کنه بعد

ShiShi چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:40 ب.ظ http://shishi66.blogfa.com/

khoshhalam in post ro neveshti asal khanoooooooom:X:X:X doa mikonim ghorboonet beram:X:X:X motmaen bash fardat behtar az emroozet khahad bood:X:X:X

بانو چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:43 ب.ظ http://lanuit.blogfa.com

حوصله داشته باش نازنین.. حوصله داشته باشی پیتی خانوم

عطر برنج پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:26 ق.ظ http://atr.blogsky.com/

وای!! چی شد یه هویی؟ببین ۱ روز نیومدم وبلاگتا!! دسته گل به آب دادی!!
عیبی نداره عزیزم!ازین حرفا زیاده!
پس من و ابو رو چی می گی؟؟این دفه سر حرف داداشش کار داش به جدایی می کشید!! من قید همه چیو زده بودم به خدا!
تا به تعادل و سکون برسین طول داره عزیزم!
دُرُس می شه!
حالا بیا بغلم و اینقده بی تابی نکن!

دختر مهربون پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:29 ب.ظ

خوشحال شدم اوضاع یکم بهتره

مرمر جمعه 13 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:08 ب.ظ

کجانییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ همه چی خوبه؟؟؟؟؟ عیب نداره یرای اقایون لازم یه خورده ناراحت باشن تا قدر مهربونیها رو بدونن!!!!!!

بوبو جمعه 13 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:46 ب.ظ

مدتی نیستم نگران نباش
فقط نگران تو هستم مواظب خودت باش

پرنده خانوم شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:19 ب.ظ

پیتی خانوم
سلاممم
خوبی مهربون خانوم؟
اوضاع روبه راهه ایشالا؟
میبوسمت:*

بوبو یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:15 ق.ظ

بچه جان کجایی؟
دق کردیم از نگرانی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد