این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

زود بود...

برای نوشتن یک پست پر از اشک زود بود خدایا... هنوز یه پست هم از پست عاشقانه ام نگذشته بود.. دل کیو لرزوندم که دیشبمو پر از هق هق کردی خدایا... دل کی لرزید که... زود بود برای یه زندگی یه ماهه که توش حرف از پشیمونی زده بشه.. زود بود که عصبانی بشی و.... زود بود...  

 

 

دیشب برامون بدترین شب دنیا بود تو این ۵ سال.. دیشب تو استرس و خشم خوابیدی و من اصلا نخوابیدم.. تا صبح نوازشت کردم تا شاید کمی آروم شی.. سرم درد می کنه و چشمام باد کرده... به زور اومدم سرکار.. تو خونه دیوونه می شدم.. آخه امروز وقت رفتن منو نبوسیدی... امروز نگام نکردی... 

 

حالم خوب نیست.... برای آرامشمون دعا کنید... خواهش می کنم..

نظرات 14 + ارسال نظر
حاج خانوم سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:45 ق.ظ

پیتی جونم؟
تورو خدا بگو چی شده؟
نگران شدم
آخه چرا؟
دیروز پستت رو از رو گودر خوندم و هر کاری کردم نتونستم اینجا رو باز کنم که برات کامنت بذارم
اما حالا که باز شده صفحه ت که کامنت بذارم اینجوری؟؟؟؟
پیتی چی شده؟
چرا؟
چیکار کردی آخه؟

گلدونه ی مزدوج شده سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:48 ق.ظ http://gharibe0001.blogfa.com

عزیزم... چی شده؟ زود بیا تو جی میل بگو!

گ سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:22 ق.ظ

ایشالله به زودی یادتون میره اون شب و فقط تجربه ی تکرار نردنش براتون میمونه .
اروم باش
گیتی

هلیا سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:37 ق.ظ

چی شد عزیزم نگران نباش از این چیزها تو زندگی همه هست

مجی سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:59 ق.ظ http://albumezendegi.blogfa.com/

سلام عزیزم/
غصه نخور مطمئنم به زودی میایی دوباره از اون پستهای شادو خوشگلت می ذاری

بانو سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:03 ب.ظ http://lanuit.blogfa.com

نگران شدم خانومی. چی شده؟ بیا برامون بگو.
حرف بزن عزیزم سبک بشی

طنین سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:20 ب.ظ http://asalioman.blogsky.com

پیتیییی بابا چیه ؟ چرا انقدر شلوغش کردی دختر ؟ ناراحتی تو زندگی همه پیش میاد گلم نگران نباش امروز که بری خونه دوباره کلی عشقولانه می شین عزیزم *:

بوبو سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:42 ب.ظ

پیتی یه کاری کردم بیا ببین کلی بخند دلت باز شه
تو پایین پستمه:))))))))))))))))))
مرسی بابت کامنتت
درست میشه عزیزم نگران نباش

دختر مهربون سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:28 ب.ظ

پیتی جون گلم غصه نخور از این مسایل پیش میاد ولی عزیزم نذارین حرمتاتون ار بین بره تلاشتو بکن که امشب یه شب خیلی عاشقانه براتون بشه ایشالله زودی با خبرای خوش بیای

پرنده خانوم سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:58 ب.ظ http://purelove.blogsky.com/

پیتی جونم
چی شده عزیزم؟:(
آخه چرا اینطوری؟؟؟؟
پشیمونی چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
:(
خب مشکلات توی زندگی هرکسی هست
نباید انتظار داشته باشین که از اول باهم کلا هیچ کنتاکت وتفاوتی داشته باشی
تو دختر فهمیده ای هستی
مطمنم خیلی زود حلش میکنید
چیزی نیست گلم
دعا میکنم
از ته قلبم دعا میکنم که آرامش به خونه قشنگ عاشقانه تون برگرده
شایدم الان برگشته
آخه الان شبه حدود ۱۰
دعا میکنم فردا که میام وبلاگت حالت خوبه خوبه شده باشه:*

مرمر سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:39 ب.ظ http://marmar85.blogfa.com

پیتی جونی ناراحت نباش میدونم ناراحتیا تا وقتیم لبخند و رو لبش نبینی آروم نمیشی ولی ببین هی برا خودت بزرگش نکن بخاطر اینکه به قول یکی از دوستم تو دعوا که حلوا خیر نمیکنن یا قربون صدقه نمیرن تو دعوا و جر و بحث همیشه یه حرفائی زده میشه بعدشم اینطوریم فکر نکن ! اگه همیشه همه چی آروم باشه خودتم حوصلت سر میره بابا اون وقت دیگه مهربونیا برات مزه نداره که !؟!همیشه هر از گاهی یه ناراحتی یه بد اخلاقی لازمه که آدم قدره مهربونیو شیرینه بعدشو بهتر بفهمه بهش بیشتر حال بده وگرنه بهترین چیز دنیا هم برات زیاد تکرار بشه دیگه برات هیجان نخواهد داشت! مطمئنم پست بدیت یه آشتی عاشقونس بوس

زمستون سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:59 ب.ظ http://zemesto0n.blogfa.com

عزیزم.. :(

بهار چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:42 ق.ظ

عزیزم غصه نخور... هرچند نمیشه ناراحت نبود و گله و گرهی نکرد.... اما چند روز که بگذره همه چیز به روال عادی خودش برمیگرده... همه اول زندگیشون یه سری ازین مسائل دارن اونم واسه اینه که دفه ی اولیه که دارن با هم زندگی میکنن..... میدونم شاید این حرفایی که زدم و بقیه زدن فایده ای نداشته باشه و تو الان انقد داغون باشی که هیچی اثر نکنه بت... اما خب.. بهرحال زندگی همیشه هم قشنگ و خوب و شیرین نیست...مهم اینه که ما بتونیم وقتایی که قشنگ نیشت هم دوسش داشته باشیم....
دوستت دارم عزیزم و دعا می کنم زود همه چیز به حالت عادی برگرده....

فاطمه چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:10 ق.ظ

سلام پیتی جون خوبی . ناراحت نباش به خدا . این مسایل تو زندگی همه هست ع به خدا حل میسه اصلا نگران نباش . شما 2 تا زوج خوشبختی هستین . به خدا منم تو هفته اول زندگیم از این مشکلات داشتم . تو رو خدا سخت نگیر و آروم باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد