این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

پیتی هنرمند می شود!

سلام  

به خودتون بخندید   به من نمیاد هنرمند بشم؟؟  حالا بقیه پستو بخونید تا بفهمید! 

 

پنجشنبه که می رفتم خونه.. تو ایستگاه مترو بودم که پسرک زنگ زد که سر راه یه سری می ره خونه مامانش اینا که یه سری بزنه و گفت که شب از طرف مامانش اینا شام و افطاری دعوت شدیم بیرون.. بهم گفت تو برو خونه آماده شو... میایم دنبالت که بریم..  خلاصه منم خوشحال رفتم خونه.. اول از همه بگم که پنجشنبه اولین ماهگرد عروسیمون بود..۵/۶/۸۸.. خلاصه منم دستور یه کیکو از تو نت ورداشته بودم و قصد داشتم واسه اولین بار خودم کیک بپزم.. Chefوسایلی که لازم بود سر راه خریدم و رفتم خونه.. اسم کیکش بود کیک باقلوا و منم از تو سایت شادی جون ورش داشتم.. بچه ها باورتون نمی شه خوشمزه ترین و بهترین کیکی بود که در تمام عمرم خوردم... نمی دونید چقدر خوشمزه شده بود.. جای همتون خالی.. من که خودم زیاد اهل شیرینی و کیک نیستم اما از این خیلی خیلی خوشم اومد..   

 

دستورش اینه! 

 

عکس کیک منم اینه : ۱  و   ۲ 

 

فقط اگه خواستید درست کنید دستورشو عینا اجرا کنید... من که عین خودش اجرا کردم و هیچ تغییری ندادم.. فقط هم ۱ ساعت وقت می بره..  

خلاصه کیکو درست کردم و آماده شدم.. پسرک و مامان و باباش ساعت ۶:۳۰ اومدن دنبالمون.. خواهرشوهرا رفتن مسافرت و اونا تنهان... 

خلاصه افطاری و شام رفتیم بیرون و جاتون خالی خیلی خوش گذشت... تا ساعت ۱۱ بیرون بودیم و ساعت ۱۱ اومدیم خونه.. کیک رو هم با خودم بردم و خوردن و کلییییییی تعریف کردن... واقعا خوشمزه و نرم و ترده.. چقدر تعریف کردم.. خسته شدید نه؟؟  

دیروز جمعه هم خونه بودیم و حسابی استراحت کردیم و دوتایی خوش گذروندیم!  

از من می شنوید همین امروز برید کیکو درست کنید.... چی؟ از من نمی شنوید؟؟؟ 

خوب باشه بابا رفتم.. خدافظ!

نظرات 8 + ارسال نظر
عطر برنج شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:55 ق.ظ http://atr.blogsky.com/

ایول پیتی عروس آشپز کدبانو خانومی گل پسرکککککککککک!
عجب اشتها آوره این کیکت!

ShiShi شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:57 ق.ظ http://shishi66.blogfa.com/

che khoshgel bood cake doost dashtammmmm:X:X:X

هلیا شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:08 ق.ظ

به به دستت درد نکنه خانمی.کیک که میدونی پایه ام .تو همین هفته می پزم مرسی طرز تهیه اش رو گذاشتی خانمی.ماهگرد هم مبارک

فیروزه شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:15 ب.ظ

سلام عروس خانومه هنرمند ... خوبی؟ ...
اینقدرررررررررررررر از کیک تعریف کردی که دلم آب شد ... دستورش رو برداشتم که درست کنم ...
چه خبرا؟ ... اوضاع و احوال زندگی مشترک خوبه؟ ... سخت نیست؟

حتما درست کن عزیزم.. خیلی کیک متفاوتیه.. خیلی مقوی و خوشمزه است.. زندگی مشترک هم خوبه.. بعضی وقتها البته دلم برای دلشوره های دوران گذشته تنگ می شه اما.. خدا رو شکر که دیگه باهمیم..

گ شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:55 ب.ظ

به به هلیا دو تا میشود !
میبینم که خانومه اشپز شده حسابیییییییییییی
هلی هم کیکاای خوشکلی میپره .اوا دلت اومد تتنها بخوری .
راستی خانومه ی پیتی عکس گذاشت و من نبودم یا عکس نگذاشت تا من بودم ؟ بدهکاریااااا
گیتی

ShiShi شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:24 ب.ظ http://shishi66.blogfa.com/

salam asisi. man alan 51 rooze hata sedasho ham nashnidam...! vaghean nabayad ghose bokhoram vali to begoo chetori mishe 8 sal eshgh ro khateraro andakht door? chetori mishe yeki 8 sal ashegh bashe bad ba mokhalefataye baghiye bekeshe kenaro bere khoshbakht beshe! bebakhshid inja in comm ro gozashtam! bloge doost jooni ke in hame honar bekharj dde heyfe ba in commente man kharab beshe:( bebakhshid:(

بوبو یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:49 ق.ظ

به به عروس گلم:))))
مطمنم مادر شوهر اینو میگفته تو رستوران:))))
به به عروسم هنر منده:))))
اون موقع پیتی هم تو دلش میخندیده که هه هه اینا نمیدونن کیک رو آماده از بیرون خریدم:))))))))))))))))))

نیلوفر یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:54 ب.ظ http://www.niloufar700.persianblog.ir

قیافه اش که خیلی خوبه
کیکو میگم
من ازت مشینوم اما شاید بعد از ماه رمضون

هروقت دوست داشتی درست کن اما مطمئنم هروقت که درست کنی می گی کاش زودتر درست می کردم... تعریفایی که می کنم اصلا اغراق نیست.. :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد