این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

آخرین روز کاری..

سلام دوستان...  

 

امروز اگه خدا بخواد آخرین روزیه که قبل از عروسی میام سر کار... خیلی خسته و مضطربم.. الان همتون می گید که نه آرامش داشته باش... و..و..  اما تو شرایط سختی افتادم که استرسمو بیشتر می کنه و اون اضطراب و سختگیری مادرمه که بعد از فوت بابا بیشتر هم شده.. حوصله ندارم در موردش حرف بزنم.. اصلا دوست نداشتم امروز بیام سرکار اما مجبور بودم... این یکی دو روزه خیلی عصبیم.. نمی دونم چه جوری آروم باشم.. امروز و فردا دیگه می رم که خونه رو تمیز نهایی بکنم و دیگه می خوام استراحت کنم.. 

ازتون خواهش می کنم برام دعا کنید.... 

 

پ.ن.1 لازم نیست که بگم تو همه این سختی ها و خستگی ها تو برام نوری....

نظرات 20 + ارسال نظر
رعنا پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:39 ق.ظ http://fasle-eshgh.blogsky.com/

عشق اتفاق قشنگیه! ایشالا که همیشه عاشق و خوشبخت باشی...

حاج خانومچه پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:44 ق.ظ

الاهی همین حاج خانومی که روبروی این مانیتور نشسته خودش دو دستی فدای این عروس خانوم بشه که اصلن این روزها انقده استرس داره که دیگه خودشم فراموش کرده واسه رسیدنِ این روزها چقد دعا دعا میکرد!
یادش رفته انگاری که تو خواب همیشه این روزها رو میدید و الان انقده کاراش زیاده که همه چی رو فراموش کرده
قربونت برم که اصلن حوصله نداری حرفی راجه بش بزنی
عیبی نداره خانومی
امروز همش سه چار ساعت دیگه میری خونه ایشالا
بعدشم دیگه تعطیل با خیالِ راحت به کارات میرسی خانومی
میبوسمت واسه آخرین پسِت قبل از عروسیت هم مرسی عزیزمممممممممممممممممم

عطر برنج پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:51 ق.ظ http://atr.blogsky.com

نگرانی نداره که! البته یه کم حق داری! همه نزدیک این روزا که می شه عصبی می شن! اما روز ۳ شنبه چشاتو باز می کنی و می بینی همه چی به خوبی و خوشی تموم شده!
....
خوشبخت باشی دوست گلم...

بهار پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:55 ق.ظ

عزیز دلم دعای من که معمولن اثر نداره اما با اینحال بازم برات دعا می کنم و ارزو می کنم که تو این روزا تنها چیزی که تو دلته شادی و ارامش باشه.... یه عالم ارزوی دیگه هم می کنم که تو دلمه و نمیگم که دلت بسوزه..... ایششالا همه چیز خوب پیش میره...

غزال پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:04 ب.ظ

امیدوارم عروسیت به بهترین نحو برگزار باشه تو هم حسابی ازش لذت ببری
راستی ماجرای خواستگاری پست قبل هم خیلی باحال بود اما حسابی اذیت شدی قبلش اما خاطره شد حسابی

برات آرزوی خوشبختی میکنم

بوبو پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:11 ب.ظ

سلام
خسته نباشی
قول میدم از ته دل برات دعا کنم(بدن شیشه خورده های همیشگیم:))

پرنده خانوم جمعه 2 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:54 ب.ظ http://purelove.blogsky.com/

تبریک میگم پیتی جون
خوشبخت بشی الهی
دعات میکنم عروس خانومممممممممم

هلیا شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:46 ب.ظ

عروس خانوم عروسیت پیشاپیش مبارک ایشالا خوشبخا شی واسه استرست هم گل گاوزبون دم کن و بخور به مقدار کافی هم استراحت کن

پرنده خانوم شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:05 ب.ظ http://purelove.blogsky.com/

فقط دو روز تا عروسی پیتی
خوشبخت بشی عروس خانوم
فقط دو روز تا دفاع پرنده خانوم :دی موفق بشی!‌ :دی
از ته دلم برات بهترین آرزوهارو میکنم

لادن یکشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:03 ق.ظ

سلام عزیزم!
من شاید چند روز نت نداشته باشم برای همین امروز اومدم عروسیتو تبریک بگم :ایکس
ایشالا به پای هم پیر میشیننننننننننننن:x:X:X:X:X:X

فیروزه یکشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:37 ق.ظ http://2nimeyeroya.blogsky.com

عروسی امروزه؟ یا فردا؟! ... فکر کنم گفته بودی ۵ ام ... آره؟ ... خیلی خیلی مبارک باشه پیتییییییییی :)

نیلوفر دوشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:25 ق.ظ http://www.niloufar700.persianblog.ir

عزیز دلم عروس خانوم نانازی مبارکت باشه انشاله. براتون از صمیم قلبم آرزوی خوشبختی میکنم.
منتظرم زود زود بیایی از مراسم عروسیت بگی

بوبو دوشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:27 ب.ظ

اخ جون پست بعدی پستی است همراه با کلی تعریفات خوش از عروسی
حواست باشه ها یه پست باحال میخوایم از عروسی ها:!!!!!!!

سانیا دوشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:01 ب.ظ

عروس خانوم پس کجایی شما ؟خوش بگذره بهت و سالم و سلامت و شاد باشی در کنار نور زندگیت....

گلدونه ی مزدوج شده سه‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:45 ق.ظ http://gharibe0001.blogfa.com

عروس دومادو ببوس یالا! یالا! دوماد عروسُ بک... یالا! کی میخوای بیای خبر بدی؟

بهار سه‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:58 ق.ظ

وای عزیزم.....
ایششالا که عروسیت خیلی توپپپپپپپپسسسسسسسسس برگزار شده باشه...
میبینم که یک عدد عروس نانازی امروز از خواب ناز بیدار شده و زندگی جدیدش رو شروع کرده ... الهی که خوشبخت شی ننه.... واسه ما جوونا هم دعا کن.....
بوسسسسسسسسسس
و تبریکککککککک بی اندازه زیاد....

پرنده خانوم سه‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:02 ب.ظ http://purelove.blogsky.com/

مبارکهههههههههه
مبارکهههههههههههههههههههههه
عروس خانوم مبارکهههههههههههههههههه

ایشالا که خوشبخت بشی
میبوسمت

گ سه‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:14 ب.ظ

زود بیا خانومه .عروسی ۱۲هم بود ؟

زمستون سه‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:13 ب.ظ http://zemesto0n.blogfa.com

یه کامنت به جای یه پست جدید :
دیشب قشنگترین شب زندیگیش بود، باید بودید و می دیدید..
جای همتون اونجا خالی بود، جاتون خالی بود تا برق چشاشو می دید..
مبارکت باشه عزیزم :*

عطر برنج شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:41 ب.ظ

خوش می گذره؟؟ماه عسل تموم نشد؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد