این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

۸ روز..

بچه ها فقط ۸ روز مونده تا روز موعود.. امروز یه خورده بی حالم.. سرماخوردم شدید.. تو این گرما.. 

 

دعا کنید تا روز عروسی این مریضی بره بیرون از جونم... 

  

فعلا..

نظرات 8 + ارسال نظر
آتیش پاره شنبه 27 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:19 ب.ظ http://miss-atishpare.blogsky.com

من که حتما دعا میکنم *:

حاج خانومچه شنبه 27 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:33 ب.ظ

دعا میکنم ایشالا سرما خوردگیت انقد شوگون داشته باشه مادر که تا فردای خودِ ماهِ عسلتونم باهات باشه D:

عطر برنج شنبه 27 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:12 ب.ظ http://atr.blogsky.com

به سلامتی خواهر جان!
خیلی حس شیرینیه!:)))
پیتی من برای پست بوته نظر گذاشتم پس کوش؟

والله من هرچی کامنت داشتم تائید کردم.. شاید همونیه که اسم ننوشته؟ ها؟

گ شنبه 27 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:22 ب.ظ


پیتی خانومه میشه اینو بفرستی واسه حاج خانومچه ؟ نمیتونم براش کامنت بزارررررررررررررررم.







سهلام خانومه ی حاجی . کم ÷یدا یی

میگم خانومه : 1 ) اون هدیه ی گلدونه رو خریده بودی یا درستیده بودی ؟سایزش چقدر بود؟هوم؟

2) ویولت و میششناسی تو دنیای مجازی؟ یه کوچولو شبیهشی .هر کدومتونو میبینم یاد اون یکی می افتم.

3) عرضی نیست .
گیتی
http://0neandone.blogsky.com/

سانیا شنبه 27 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:08 ب.ظ

پیتی جون من هروقت خیلی حالم بده و سرماخوردم و کار دارم یه قرص سرماخوردگی هست ایرانیه می خورمش و سریع خوب می شم.
استراحتم بکن خانوم...

بوبو شنبه 27 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:08 ب.ظ

سلام سلام قلمبه:))))
خوبی؟
میدونم مریضی و سرما خوردگی اونم توی گرما دیر از بدن در میاد .
مایعات زیاد بخور گلم:)))
چه غلطا من به تو گفتم گلم!!! از دهنم پرید:)))
نگران عروسی نباش بهت اطمینان میدم اون قدر اون روز پر انرژی و شاد هستی به امید خدا که عمرا یه سرما خوردگیه زپرتی بتونه اذیتت کنه:)
در مورد پست قبل درسته لطف داشتی به من ولی فکر کنم نبای د میذاشتیش اخه حاج خانومه گل ناراحت شده.
حاج خانم جون به خدا پیتی منظوری نداشت:((

بهار یکشنبه 28 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:26 ق.ظ

ای وووویییییییییییی پیتی جونم چرا خب سرما خوردی؟ بچه تو این هوای گرم که ادم تب می کنه چه وقت سرماخودرگی بود؟؟؟
ای ووووییییییییییییییی واقنی ۸ روز مونده ها..... چه زود میگذره همه چیز..... اصصصن نگران نباش هر مریضی ای باشه تا دو سه روز دیگه خوب میشه.. تو فقط سعی کن که خوب بخوابی و خوب بخوری که از ریخت نیفتی یهو از بی خوابی و خستگی....
خیلی مراقب خودت باش....
بوس بوس بوسسسسسسسسسس

راستی در گوشی این و داشته باش ( خیلی دلم براتتنگ شده بود... نمی دونم چرا....)

بانو سه‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:48 ق.ظ http://lanuit.blogfa.com

بهتری عزیزم. سعی کن خودت را خسته نکنی که زودتر خوب بشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد