این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

بوبو!

خوب سلام... چیه ؟بگم خدافظ.. خوب سلام دیگه!  وقتی می دونید سلام هی من باید بگم سلام؟؟  خوب می دونید دیگه...

اولین باره که به راحتی عنوان پستو انتخاب می کنم..هر بار اینجوری==>> این بار ابنجوری ==>> 

خوب این پست بیشتر مربوط می شه که به یه شخصی که خوب مسئولیت بزرگی رو در دنیای مجازی به عهده داره... یه مسئولیت پولساز... خوب به هر حال تو یه سایت که خدمات رایگان ارائه می ده مثل بلاگفا و بلاگاسکای تبلیغات حرف اولو می زنه!  

 

به هر حال این شخص شخیص خیلی خوب از عهده این مسولیت بر میاد و کلی مهربونه...  

من که خیلی دوسش دارم.. اصلا عاشقشم.. حالا فک نکنین چون گله کرده براش این پستو نوشتم.. یا فردا هر کدومتون نیاد اینجا شاکی شه که چرا برا من پست اختصاصی ندادی... خوب به هر حال همه که بوبو نمی شن..  

 

جدی بچه ها.. از همه شوخی ها و حرفا که بگذریم .. خیلی مهمه که آدما ظرفیت شوخی و حرف شنیدنشون بالا باشه.. نه اینکه اگه توهینی بهشون شد حرفی نزنن.. نه! اما خوبه که باجنبه باشن.. این دوست خوب و مهربون و بانمک من! همین سرکار خانونوم بوبو از این دسته آدماست که خیلی هم مهربونو با نمکه... من که عاشقشم! البته وهم برت نداره که از پسرک بیشتر دوست دارما! هی بوبو! با توام! ولی خیلی ماهی! می خوامت!

نظرات 7 + ارسال نظر
بوبو پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:36 ق.ظ http://oojadaghlar.blogsky.com/

میخوااامتتت هوارتاااااااااااااااااااااااااااااااا:)))))))))))))))))))))))))))
خوب منم دوستت دارم منگوله گوش میرزای من:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
جیگرتو خام خام بخورم یا بپزمش اول؟:)))))))))))))))))))))))))))
چقدر خرررر کیففففف شدم من:))))))))))))))))))))))))))
اون دله شکسته امو هم به دل نگیر این روزا داغونم ولی نه برای تو که بیای این همه لطف کنی و زحمت بکشی و منو شرمنده کنی و یه پست اختصاصی برام بذاری .گل کاکتوسه من:)))))))))))))))))))))))))))))))))))
ای قربون اون تیغای لطیفت شم که منو عاشق بوسیدن روی گلت میکنه:))))))))))))))))))))))))))))))))

بوبو پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:41 ق.ظ http://oojadaghlar.blogsky.com/

الان به سقف چسبیدم یکی بیاد منو بیاره پایین:))))))))))))))))))))))))))))))))))
خدایا یه ذره جنبه و ظرفیت به بوبو بده این پست خفن رو هضم کنه:)))))))))))))

بوبو پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:43 ق.ظ http://oojadaghlar.blogsky.com/

راستی من اگه بخوام از این صورتکا تو نوشته هام استفاده کنم چه باید بکنم؟
باتشکر از برنامه ی خوبتون
بوبو هستم از فضا و چسبیده به سقف:))))))))))))))

http://elija.blogfa.com/post-176.aspx

حاج خانومچه پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:28 ق.ظ

آیکونِ یکعدد حاج خانومچه که دلش شیکسته و قهر کرده و الانم روش اونوره و اصلن تو رو نیگا هم نمیکنه!
)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))):
قهر قهر تا روزِ قیامتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت!

یـــــک پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:47 ق.ظ

گل گفتی ...
منم عاشقشم، بوبو دوست دارم :)

حاج خانومچه پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:11 ق.ظ

منو باش بر داشتم واست یه مطلب تو بلاگم نوشتم! اصلن به جونی اقدس چارچش دیگه اسمتم نمیارم ):
هنوز روم اونوره هاااااااااااااااا

بانو شنبه 27 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:24 ق.ظ http://lanuit.blogfa.com

{لبخند}

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد