این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

آقا جان عنوان ندارد! خلاص!

ای بابا خسته شدم بس که به عنوان برای پستم فک کردم.. اصلا به خاطر همینه که دیر به دیر آپ می کنم.. بچه ها یه اعترافی بکنم؟ 

 

دلم می خواست از همین فردا مرخصی بگیرم تا 1 هفته بعد عروسی.. 

خیلی احساس خستگی می کنم.. 

 

دلم استراحت می خواد.. نمی دونید چقدر ذوق می کنم وقتی به بعد عروسی و استراحتش فک می کنم... 

 

یه حس خلسه خوبی میاد سراغم.. 

 

راستش بعد عروسی اگه خدا بخواد قراره بریم مسافرت... شاید شیراز.. بلیط هواپیما و رزرو هتلو داداشی بهمون هدیه می ده... 

 

نمی دونم خودم که هنوز تو ناباوریم... دست و دلم به کار نمی ره... دلم میخواد همش با پسرک بشینیم به هم نگاه کنیم و رویا پردازی کنیم... خلم نه؟ 

 

دیروز مایکروفری که سفارش دادیم برامون اوردن.. اما اشتباه اوردن.. ما سیلور خریدیم اونا سفید اوردن.. منم تحویل نگرفتم و پس فرستادم.. خیلی عصبانی بودم یه هفته است سرکاریم.. تازه دیروزم که اوردن اشتباه!!! 

مامانم برام چرخ خیاطی هم خریده.. خیلی خنده داره نه؟ قراره برای پسرک پیژاما بدوزم! پیژامای راه راه سفید آبی! با دوبل لب پاچه ها! :دی 

خوابم میاد خفن! امروز باید بریم کارتها رو تحویل بگیریم! 

 

فعلا بای!

نظرات 6 + ارسال نظر
حاج خانوم چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:28 ب.ظ

سلام عزیز دلم!
الاهی قربونت برم که حوصله ی گذاشتنِ عنوانو نداری! الاهی من فدات بشم که اصلن حوصله ی هیچ کاری نداری و دلت میخاد یه عالمه استراحت کنی! ببین حالا یه کار نکنی که تا روزِ قبل از عروسی همش بیای اداره و بعدشم که مجبور باشی همش این ور اونور بدویی و کاراتو انجام بدی! تورو خدا هر دوتون هم تو و هم پسرک، همه ی کاراتونو تا دوشمبه سه شمبه ببندیدو تمومش کنین! اوکی؟ دیگه از دوشمبه سه شمبه هیچ کاری نداشته باشینو حتا از من میشنوین یه دو روز قبل از عروسی رو مرخصی بگیرینو استراحت کنین مخصوصن تو که روز عروسی چهره یی خسته نداشته باشی! اینو جدی میگما!
ای جانم که مایکروفریه اعصابتو بهم ریختششششششش X:
عزیزم منم پایه ام! اصلن الگوی پیژامه با من! اما واسه حاجیِ ما راه راهِ آلو پلنگی بدوزیم باشه؟؟؟ ببین اگه گلدونه ی ورپریده هم خاست واسه شوویِ اونم بدوزیم، سایز و این چیزاشو بده D:
اصلن چطوره کار و بارو تعطیل کنیم و بچسبیم به همون خیاطی خاهر؟؟؟ ان؟

گ چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:10 ب.ظ

آهای خانومه نمیشه زودتر عروسی کنید؟ اخه من اینترتم داره تموم میشهههههههههههههههه

گلدونه ی مزدوج شده چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:37 ب.ظ http://gharibe0001.blogfa.com

عزیزم...حق داری به خدا! دعا میکنم به زودی ِ زود ششم مرداد از راه برسه... ایشالله خوشبخت شی مادر

بوبو چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:21 ب.ظ

خیلییی بدی دلمو شیکوندی:((((((((((((((((

قربون اون دلت برم که من جز تو با کی می تونم اینجوری شوخی کنم! :-*
بووووووووووووووووووووووووووووووووووس! اصلا یه پست می زنم به افتخار تو!

بانو چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:23 ب.ظ http://lanuit.blogfa.com

قدر لحظاتی که می گذرونی بدون!
کی گفته خلی؟ همه دوست دارند در مورد آینده ی مشترکشون رویاپردازی کنند

عطر برنج شنبه 27 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:04 ب.ظ http://atr.blogsky.com

خل نیستی خانومی!! عاشقی...عاشق!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد