این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

.............................

سلام.. خوب چه انتظارایی دارین از آدم.. خودت بخوای عروس شی.. وسطش عروسی دعوت شی از طرف فامیل شوهر.. بعد جهیزیه ات همین جور وسط ولو باشه ندونی کجا زورچپونش کنی.. کله ات بخاره وقت نکنی بخارونیش.. بعد بخوای حالا وسط این هیرو ویری بی پولی و این حرفا بری آرایشگاهی که باهاش قرارداد بستی و تستِ آرایش کنی... جای شکرش باقیه که آرایشگره تو زرد از آب در نیومده که بخوای بری یکی دیگه پیدا کنی... بعد یهو می زنن کل استان تهرانو واسه این گر.د عر.بی می ترکونن بعد تو یهو می شی شرکت خصوصی که خوب مسلما تعطیل نیست.. کارت عروسی و لباس عروس هم که... 

 

خوب انتظار دارین من هر روز بیام پست بدم شما بیاید بخونید و کامنت بذارید...  خودشیفتگی مفرطو حال می کنید؟؟؟ 

خلاصه اوضاع بدجوریه.. دعا کنید که نزنم تو دک و پوزش... 

 

راستی اشتباه می کنید اگه فک می کنید عروسی ۸ مرداده... افتاده ۵ مرداد... سورپرایز شدید نه؟

نظرات 5 + ارسال نظر
عطر برنج سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:19 ب.ظ http://atr.blogsky.com

ما که هلاکیم واسه پست پیتی جونم!!

پرنده خانوم سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:46 ب.ظ http://purelove.blogsky.com/

سلام سلاااااااممممممم
خوبی پیتی جون؟
میبینم که خیلی سرت شلوغه عروس خانوووووم[ماچ]ایشالا که خوشبخت بشیییی[ماچ]
بعلههههههههه!ما هر روز منتظر پست شوماییم(به قول این حاج خانومچه)؛ اگرچه که کامنت بندرت میذارم[چشمک]
هر چی آرزوهای خوبه میکنم برات[بغل][ماچ]

بوبو سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:49 ب.ظ

خوب عزیزم برو حموم که کلت نخاره:))))))))))))))))

سانیا چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:30 ب.ظ

وای پیتی چقده سرت شلوغه
ایشالله که به همه کارات برسی عزیزم
عروس خانوم من
بعدشم چیییییییییییییییییییییییییییییییییی ؟ ۵مرداد برو تند تند همه کاراتم بکن دیگه بعدشم بیا بنویس :)

حاج خانوم شنبه 20 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:30 ب.ظ

یعنی خدا وکیلیش این همه گرفتار بودی و من خبر نداشتم؟
پس عمه ی من بود که این روزا لنگ در هوا لی لی میکرد تو کوچه ها؟ D:
برو خودتو رنگ کن! ما خر نمیشیم با این حرفات!
یه کلوم بگو اعتراف کن که تمبل شدی خاهر! D:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد