این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

پست فوری!

سلام دوستای عزیزم.. به خصوص بعضیا که درگیر عوض کردن آدرسو این حرفا هستن و یه خورده بی معرفت شدن و آنلاین نمی شن... آره با خودتم! شک نکن...  

 

راستش امروز یه خورده درگیرم.. خبرا رو تلگرافی می گم: 

 

1- یخچالم  

 

2- ماشین لباسشویی ( سامسونگ 6 کیلویی - با خاصیت باکتری زدایی) رنگ سیلور..  

 

دیروز اینا رو اوردن... من و داداشی رفتیم تحویل گرفتیم.. امروزم اگه خدا بخواد با پسرک و مامان و باباش می ریم برای قرارداد تالار..من از ظهر دیگه شرکت نیستم.. یه سر می رم شعبه تامین ا.جتما.عی برای کمک هزینه ازدواج... خوب به هر حال یه مو از خرس غنیمته! (خرس= د.و.ل..ت  )  ببخشید اگه این روزا یه خورده بی معرفتم.. 

 

سی یو سووووون!

نظرات 12 + ارسال نظر
حاج خانوم سه‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:51 ب.ظ

خودتیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی D:
اصلن به من چه که من این روزها خیلی گرفتار شدم کثافت D:
عروسِ زشتِ کثافتِ کثافت D:
دوسِتم ندارم D:
دهه! چه معنی داره آدم جولو چار نفر غریبه آبروی دوستشو بریزه بابا D:
هی من هیچی نمیگم بچه تازه پر رو هم شده!
آره؟ میگم سرت شولوغه هااااااااااا D:
یخچالشوووووووووووووو! بلخره سانسون گرفتی؟ بذار ببینمش آخه D:
وای چه نازززززززززززززززززززههههههههه D:
منم خاستم خوب
بگو چن گرفتی؟! وای همین الان هوس کردم برم یکی بگیرم
گورِ بابای رفتن به بلادِ کفر! همینجا میمونیم با این جهیزیه حالشو میبریییییییییییم D:
خب بذار ماشین رخت شوئی تم ببینم خاهر D:
هووووووووووووووووووووووم
ایییییییییییییییییییییییییییییییییی چه نازه
جولوش مثه ضبطِ ماشین میمونه هاااااااااااا D:
منم خاستم از اینااااااااا خب به من چه
چرا هیشکی نمیاد منو حاجی رو هل بده بندازه تو یه خونه خوب D:
راستی به من چه که کار داری
هفته ی دیگه یه روز قرار میذارم همه همدیگه رو ببینیم
چون تو و گلی یکمی بیشتر گرفتارید، شما روزشو پیشنهاد کنید
منم کانفرم میکنم خاهر D:
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
راستی همینجا هر کی میخاد بیاد اطلاع بده همه دور هم بزنیم به دشت و کوه و کمر D:
اما ماشین من بجز خودم بیشتر از چار نفر رو جا نداره ها! تازه اگه اونایی که عقب میشینن لاغر پاغر باشن وگرنه که سه نفر D:
اینو گفتم که پیتی جون ماشالاه به جونش که نیس خیلی مانکنه مثه خودم بیاد جولو بشینه و گلی ریزه میزه رو میفرستیم عقب D:

نیلوفر چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:40 ق.ظ http://w

مبارک باشه عروس خانوم. انشاله به سلامتی استفاده کنین

حاج خانوم چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:28 ق.ظ

میگم بابا چرا نمیتونی برام کامنت بذاری هان؟؟؟ اصلن چه معنی داره؟ بابا با همون لینکِ قبلیم بیا بخونم! فلن با این بلاگ جدیده نمیشه کاری کرد انگاری!
اما یه پستِ حاج خانومی دادمااااااااااااااااا
کوشی پس تو؟
توو اسکایپ هم آن نیستییییییییییییییااااااااااااااااااااااااا ببین! D:

گلدونه ی مزدوج شده چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:16 ب.ظ http://gharibe0001.blogfa.com

منم با کوه و دشت و دمن موافقما!! پنج شنبه صبح میشه! پنج شمبه ی دیگه رو میگم!!!

پیتی جیمیل رو چک کن

بوبو چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:57 ب.ظ http://oojadaghlar.blogsky.com/

وای مادر سیلور گرفتی؟؟
عذابه والا
۲۴ ساعت همین طوره باید دستمال مرطوب دستت باشه لکه گیری کنی:)))))))))))
حال کن چه حالتو تمیز گرفتم:)))
شوخی کردم مبارکا باشه عروس گلم:)))

می بینم که امتحانات تموم شده اومدی الهه ی عذاب!!!! :)))))) حالت گرفته شد؟؟؟؟ :دی :دی برو خوش باش! :))))

بوبو پنج‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:15 ق.ظ http://oojadaghlar.blogsky.com/

حیف که اسمم الهه نیس وگرنه چه قشنگ برام اسم گذاشتی کاشکی اسمم الهه بود:)))))
خیلی هم وزنن

من چه اسمی برات گذاشتم که خودم خبر ندارم؟؟؟؟؟

سانیا پنج‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:44 ب.ظ

مبارکت باشه عزیزم
تو که داری میری کل پوست خرسو بکن یه سفر اروپا باهاش برو
این حاج خانومچه رو یادت نره بد جور دلش کفرستون می خواد :دی
وای پیتی جونم خوش بگذرهیه تالار خوب
یه عروسی خوب
می بوسمت عزیزم

ساناز شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 05:53 ب.ظ http://victoriyapilapila.blogfa.com

سلام عزیزم . خوبی ؟ مبارک باشه غریزم .این وبلاگه جدیدمه حتماْ بیا پیشم. خوشحال میشم

بوبو یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:34 ب.ظ http://oojadaghlar.blogsky.com/

الهه ی عذاب دیگه
تو هم مثل خواهر من(که به زودی مزدوج میشه) جدیدا دیر میگیرین همه چی رو از اثرات عشقه انگار:)))))))))))
ای سوژه دادی دستما:))) ها ها هااااا:)))

بوبو یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:38 ب.ظ http://oojadaghlar.blogsky.com/

ای بابا حوصله ام سر رفت بیا یه پست بذار یه ذره اذیتت کنم بخندیم:))))
(حال کن جنس رو پر از خورده شیشه):)))))

من دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:53 ب.ظ

برام از ب بگو که چشم انتظار شم
به زحمت پیدات کردم
به نظزت بر می گرده

بازم من دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 05:29 ب.ظ

کمکم کن کمکم کن خانم پ.ش
من به دنبال خانم ب.ش هستم
۰۹۳۷۸۲۲۱۰۶۳
کمکم کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد