این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

شرح حال!

سلام دوستان .. 

 

این روزا سرم خیلی شلوغه.. باورتون نمی شه.. راستش حتی دلم واسه اینکه از سرکار برم خونه یه لیوان چای بریزم و  بشینم پای تلویزیون و چرتو پرتای تی وی ایر.انو ببینم لک زده!   

هر روزی یه چیزی از وسایل خونه رو میارن تحویل می دن!

تاحالا اجاق گازو مبلمان و میز ناهار خوری و پرده ها رو تحویل دادن.. امروزم قول دادن سرویس خوابو تحویل بدن و فردا هم اگه خدا بخواد یخچالو لباسشویی.. می مونه کمد اتاق خواب که قول آخر هفته رو دادن..

 

نه اینکه بد باشه ها! نههههه! خوب.. می دونید!خوبه! لذت بخشه اما واقعا خسته می شم.. مخصوصا که پسرک هم اصلا کمک نمی کنه... اون ساعتایی که واسه تحویل میان سرکاره و فکر می کنم خیلی هم از اینکه سرکاره ناراضی نیست..  

 

راستش امروز یه خورده شاکیم.. می دونید یه بار یکی از دوستان که منو می شناسه و می دونست که تنهایی زندگی کردن ازم یه دختر مسئولیت پذیر ساخته بهم گفت که اینقدر بار همه چیزو به دوش نگیر..  

گفت اینجوری توقع همه رو از خودت می بری بالا و تنها می مونی و خسته می شی... واقعا حرف درستی زد.. بعضی وقتا بعضی حرفا رو باید با طلا نوشت و قاب کرد... 

راستش این مساله خانواده خودم رو هم تحت تاثیر قرار داده چه برسه به پسرک و خانواده اش... خوب وقتی پسرک می بینه من از پس کارا برمیام و بعدش حتی بهش نمی گم خسته شدم و حتی با شوق همه چیزو براش تعریف می کنم و تازه قربون صدقش هم می رم که عزیزم خسته ای؟ خسته نباشی و فلان و بهمان.. اونوقت انتظار دارید کسی بهم بگه خرت به چند؟ کسی بگه خسته نباشی عزیزم؟  این روزا فقط می گه مراقب خودت باش عزیزم.. آره اگه خودم مراقب خودم نباشم کی هست؟ اگه مراقب خودم نباشم کی حواسش به همه چیز باشه که کسی خسته نشه که کسی بهش برنخوره که کسی فک نکنه دوسش ندارم که شوق زندگی ندارم... خسته ام بچه ها.. خسته.. تنها چیزی که این روزا نگهم می داره شوق و عشق خودمه.. 

 

از دوران عقد و نامزدی فقط حمالیش به من رسیده!

نظرات 6 + ارسال نظر
حاج خانومچه یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:22 ب.ظ

الاهی من نباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشم عشقم اینجوری پکر گوشه ی اتاقش افتاده باشه از خستگی!
الاهی من بگردم برای این دخمل که اینقد یه تنه حریفِ همه ی کارا شده! من بمیرم که دخملِ نازمون امروز نق نقو شده یکمی
عسل بانو؟ غر بزن! نق بزن! اینجا مالِ توئه و هیشکی حق نداره بهت بگه که نگی و غر نزنی!
عزیزم حق داری! بس که همه کارا رو خودت کردی و خودت یه تنه همه چیزو حریفی! حالا خوب ملت هم حق دارن که ازت انتظار داشته باشن..
اما میدونم چقد این شرایط سخته.. میدونم تو چه شرایطی هستی.. درکت میکنم خاهر..
اما راستش بهت بگم که تا چش رو هم بذاری زود این دورانِ سخت هم تموم میشه و وختی رفتی سر خونه زندگیت ایشالا اون وخ میبینی که چقد شیرینه..
خب راستش راجه به پسرک بگم که خب تقریبن انگاری همه ی مردا همینجوری هستن.. حداقل حاجی هم خیلی از من انتظار داره خاهر! همون دعائه یادته دیروز راجع به "در ماشین" باهم داشتیم؟! ایشالا سرشون بیاد خاهر D:
اونوخ تو بگو گنا دارن! بابا بیخیال اینا رو باید سرشون بلا آورد تا قدرمونو بدونن D:
فک کن شوورمون اینا رو بخونن پدرمونو در آوردنااااااااا D:

دعائه رو امروز دیگه هستم! :دی

حاج خانومچه یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:23 ب.ظ

راستی یادم رفتآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ
وسائلتون مبارررررررررررررررررررررررررککککککککککککک
خوب من که دیگه از رو رفتم رسمن! دیگه غلط بکنم بگم عکس میخام به مولا از رو بردی منوووووووووو D:

لادن یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:57 ب.ظ http://k2l.persianblog.ir

پیتیییییییییییییییی:-s
به خدا من آپ کردم بعد دیگه پای pc نبودم که آخه : د ی
من دیگه دختر خوبی شدم : ایکس
راسی!خیلیییییییییی خیلییییییییی خسته نباشی :ایکس
همه دوران نامزدیا انگار اینطوریه : د ی...یعنی بدو بدو زیاد داره : د ی
ولی ایشالا تموم میشن...بعد دیگه خلاص : ایکس

سانیا یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:57 ب.ظ

سلام پیتی جون با همه حرفای حاج خانومچه موافقم
مراقب خودت باش مراقب سلامتیت
بوووووس

گلدونه دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:30 ق.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
آره منم فکر کنم مثل تو باشم... ینی می دونم وحید هم مثل پسرک خاهد بود و .... وای نه! نمیذارم اینجوری شه ! قول میدم! امشب میگم وحید بیاد ظرفای خونمونو بشوره تا حالش جا بیاد! خوبه؟ (چشمک)

مستانه دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:31 ق.ظ http://baadbaadak.com

حالا که گذشت. اما نذار بعد عروسی هم این طوری باشه. یه سری کارا رو واگذار کن به همسرت و تحت هیچ شرایطی انجامشون نده. امیدوارم خوشبخت بشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد