این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

سلااااااااام..

اول نوشت: سلام دوستای گلم.. مخصوصا اون یکی که تازگیا یه نموره عقلش سرجاش اومده... 

همتونو دوست دارم... الان سر صبحه یه خورده سرم شلوغه.. تا یکی دو ساعت دیگه میام یه سری اخبار خاله زنکی براتون می ذارم حالشو ببرید... بوس رو لپ همتون! به قول من به پسرک.. ماچ محکمی بر لپ ابرقدرتها!  آی لاویوتون مبارک! فعلا ... 

 

................. 

 

دوستای عزیزم.. متاسفم.. امروز حالم اصلا خوب نیست... همین الان ویدئو.ی مرگ اون دوستمون.. خواهرمون.. هموطنمونو دیدم.. حالم بده... شاید چند ساعته دیگه.. شاید چند روز دیگه.. حالم بده.. 

خیلیییییییی بد..

نظرات 3 + ارسال نظر
حاج خانومچه سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:21 ق.ظ http://narimaz.blogspot.com

به به میبینم بعضیا اولِ صوبی ابو اتا سر دادن و ماچ بازی و ابر قدرتی و این صوبتا دیگه هان؟ D:
بابا کار و مار و بیخیال بیا بگو ببینم چه خبر؟ چیا خریدین؟ چیا نخریدین؟ بعدم که عقلش سر جاش اومده هان؟
تقصیرِ منه که اونهمه دیروز برات نوشتم! D:
اصلن حالا که اینجوری شد "ما عکس میخایم یالا!" "ما عکس میخایم یالاااااااااااااااااااااااا"

حاج خانومچه سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:46 ب.ظ

پس چی شد تمبل خانوم؟
من نوشتم اما تو هنوز... ):
خب بنویس دیگه من خیلی عجولم خب! D:

سانیا سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:32 ب.ظ

سلام پیتی جون
حالت خوبه ؟
تو رو خدا تو دیگه زود خوب شو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد