این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

.....

حالم از آدمای کثیفی که بهترین روزای عمرم رو تبدیل به روزهایی پر از استرس و فشا.ر کردند به هم می خوره... آدمهای کثیفی که دوستان شاد منو از من گرفتند و جاش چشمانی پف آلود و گلویی دردناک و قلبی شکسته بهشون دادند.. حالم ازت بهم می خوره کثافت! حالم ازت بهم می خوره سیا.ست..  کاش قدرت نابو.دی در من بود.. خدایا تو تنها می دونی که من چقدر منتظر این روزها بودم ..روزهایی کنار عشقم و به یاد تو...و حالا... 

 

خدایا نابودشون کن که تنها تو می دونی که حق با کیه... خدایااااااااا!

نظرات 2 + ارسال نظر
لادن دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:15 ب.ظ http://k2l.persianblig.ir

سلام عزیزم!
شنیدم ایران خیلی بهم ریختسو اینا...اما مگه چیزی شده که انقدر اعصابت بهم ریختس؟
عزیزم این روزام تموم میشه!
راسی...تبریک میگم : ایکس
ایشالا به پای هم پیر بشین : ایکس

حاج خانومچه سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:55 ق.ظ

الاهی بگردممممممممممممممممممممممممم
وای باورت میشه الان که اینو خوندم ناخودآگاه اشکام داره روی گونه هام میریزه.. بی اختیار.. آره! یاد شادیی که تو بیشتر از همه منتظرش بودی و این روزها این شادی همراه با خون و جنایت و سکوت همراه شده! شادیی که هرگز تکرار نشدنی بود و این جنایتکار به گند کشیدش! اما امیدوار باش! خدا اون بالاست! بلخره نمیتونه این همه ظلم و ستم رو ببینه و کاری نکنه! فقط دعا کن! دعا کن تا یه روزی بشه که دوباره تو و عشقت در کنار هم به یاد خدا آرامش رو دوباره تجربه کنید! و همگی نیز هم! الاهی آمین
دوستت دارم پیتی نازنینم و من به نوبه ی خودم ازت معذرت میخوام که این روزای قشنگت رو خراب میبینم عزیزترینم.
برات آرزوی بهترین ها دارم همیشه و همیشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد