این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

خبر فوری!

سلام بر دوستان همیشه در صحنه! Clown 

 

راستش یه خبر جدید براتون دارم که خودمو زیاد شوکه نکرده.. البته یه خورده شوکه کرده ها!   

 

اول بذارید یه خورده برقصم براتون!  

راستش یه اتفاقاتی افتاده.. یه اتفاقات خاص!  

 

یه تغییری تو برنامه ها ایجاد شده... راستش ... ممممممممم... راستش ... ما تصمیم گرفتیم ازدواج نکنیم و دوست بمونیم...  

 

خیلی تابلو ام نه!  

اصلا من در تمام عمرم بلد نبودم سورپرایز کنم جز یه بار که خودمو کشتم تا موفق شدم...  

 

البته اگر خبر واقعی رو بهتون بگم ممکنه بگید واه واه چه لوس.. اصلا هم خبر جالبی نبود ولی خوب برای من که 4 سالو نیمه منتظرم In Love  حتی یه روز جلو افتادن عقد هم کللللللللیییی خوشحالم می کنه مگه نه...   

 

بله اگه خدای مهربونم بخواد و مشکلی پیش نیاد (بگید ایشالله) : 

 عقد ما از یکشنبه 24 خرداد شد : شنبه 23 خرداد ساعت 5 بعدازظهر! 

 

  کاش بابام بود....  

 

شاید تا یکشنبه نباشم.. برمی گردم با عکس و خبر..

 

نظرات 12 + ارسال نظر
حاج خانومچه پنج‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:37 ق.ظ http://narimaz.blogspot.com

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایی! دوروغ میگی؟
وای نمیتونم باور کنم!
خو معلومه که یه روز خیلی زیادددددددددددددده!
وای پیتی دارم از خوشحالی بال در میارم!
یاد عقد خودمون افتادم، دست و پام یخ کرده اصلن نمیدونم الان باهاس چی بت بگم..
فقط بگم که براتون آرزوی سبد سبد شادی، خوبی، سلامتی، زندگی یی سرشار از عشق آرزو میکنم عزیزم.
ایشالا خوش بخ شی خانومی

بوس!

بهار پنج‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:40 ق.ظ

آخی.... الهی فدات شم دوستم.... یه روز زودتر برای خودش یه دنیاس.... ینی یه روز بیستر مال همین.... ینی یه روز بیشتر با همین.... ینی یه روز بیشتر همو اونطوری دوست دارین....
خیی خوشحلم برات... براتون ارزو می کنم که خوشبخت و خوشحال باشین... هی هم بیای اینجا بنویسی هی هم ما بیایم احساسات از خودمون در کنیم واست....
راستش پستت رو که خوندم یهویی دلم غیژ غیژ شد واست.... خیلی خوشحالم که خوشحالی....

بوووووووووووووووس...
مرسی عزیزم... خیلی ازت ممنونم.. ممنونم که به شادی من شادی..

سانیا پنج‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:55 ق.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام پیتی
وای دختر
یه عالمه بغل محکم
یه عالمه بوس
یه عالمه شادی
یه عالمه تاج گل
کما این که تو گلی خودت عزیزم
نازنینم خانوم خوشگل یه روز زودتر می دونی یعنی چی
تو بگو یه لحظه زودتر
قربونت برم من
برو جلوی آینه خودتو بوس کن ببینم تند باش
عزیزم ممکنه پدرت به صورت فیزیکی کنارت نباشه اما عشق و شیرینی لطف پدرانش مواظب توئه درک کنارته مطمئن باش
برات شادی می خوام برات زندگی عاشقانه می خوام
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

قربونت برم منننننننننننننننننننننننننن.. مرسی عزیزم... می بوسمت..

سارا پنج‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:12 ب.ظ

tabrik migam
ishala be salmati:-)
ok,hatman

گ پنج‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:26 ب.ظ

پیتی پیتی مبارکههههههههههههههههههههههههه
وای چه حسی داری الان دختر !
:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))
برات آرزوی بهترین زندگیو دارم.


از الان بگم من عکس میخوام ! اگه یک شنبه بعد از امتحانم بیام و ببینم عکس گذاشتی و من نبودم زنگ میزنم حاج اقا عقدتونو باطل کنه ! از نو عقد بگیری از نو عکس بزاریاااا :-)))))))))

گیتی

گلدونه ی مزدوج شده شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:10 ق.ظ http://gharibe0001.blogfa.com

دختر! امروز عقد میکنی میره پی کارش؟ ای وللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل
(هرچند الان اصلا روحیه خوبی ندارما) ولی به خاطر ِ انقد خوشحااااااااااااااااااااااال شدم..
عزیزم مطمئن باش بابای تو ، اون دنیا از شادی ِ تو شاد میشه...
ایشالله همیشه شاد باشی عزیزم
مبارکت باشه

بهار شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:09 ق.ظ

وووییییییییییییی....... الهی فدات شم عسیسم... امروز همون روز مبارکه.... انقده خوشحالم از صب.... یاد این که میفتم که امروز روز خوب توئه دلم قیژ قیژ میشه....
یع عالم بوسسسسسسسسسسس.......بازم تبریک....

فروغ الزمان شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:02 ب.ظ http://www.vesaledey.blogfa.com/

سلاااااااااام عزیزم...

مبارکه گلمممممممم.... با آرزوی خوشبختی عزیزم....

به منم سر بزن...

سانیا شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:12 ب.ظ

سلام پیتی
یعنی الان چه حالی داری هان ؟
وااااااااای یه عالمه دعا برای پیتی خوشگل مهربونم
خدایا مواظب پیتی باش
این جای کامنت مال خدا بود منتهی چون وبلاگ نداره این جا نوشتم :)

گ شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:57 ب.ظ

الان خانومه عقد کرده نه !
دا یادت نره زیزم.ایشالله از این به بعد همه ی بهترینها برای تو و همسرت رقم بخوره عروس خانم.
گیتی

الهام (بـــی عش) شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:40 ب.ظ http://www.loveless-91.blogfa.com

نااااااااااااااااااااااااااااااااازی
تبریک می گمممممممممممممممممممم
بوس بوس بوس بوس
الان ساعت ۸:۳۹ روز شنبه است
عقد کردین الان مگه نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هورااااااااااااااااااااااااا
بازم بهت تبریک می گم عزیزممممممممممم
ایشالا به امید خدا خوشبخت میشن با هم
براتون بهترین ها رو آرزو می کنم
بوس و قلب و بای

بهار یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:03 ق.ظ

به بههههه.......... چه خانوم مزدبج شده ی نازی..... می بینم که بالاخزه تو هم آره..... ایششاللا که خوشبخت شی ننه....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد