این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزهای آخر ...

۵ روز و 13 ساعت و 3 دقیقه و 25 ثانیه مونده تا.... 

خودمم باورم نمی شه که من پیتی پیتی زاده با یه ورد عر.بی و یکی دو تا کلمه تبدیل می شم به پیتی پسرک پور

نمی دونم.. شنیدم همه آدما تو این لحظه ها و روزا یه جورایی دچار تردید می شن.. دچار ترس.. ترس از اشتباه.. 4 سال و 4 ماهه که منتظر این روزام اما حالا که بهش رسیدم یه چیزی تو دلم می لرزه.. انگار تو دلم دارن رخت می شورن.. 

نمی دونم... 

 

این روزها پسرک در تدارک روبراه کردن خونه است.. رنگ آمیزی که تموم شده.. امروز بابا و مامان پسرک صبح می رن اونجا که تعمیرکار کولر بیاد.. آخه موتو کولرمون سوخته بود عوضش کردیم.. قراره موکت کار هم ببرن که موکت اتاق خوابو نصب کنه.. 

 تلویزیونو هم دیروز پسرک رفت و خرید... 

میام با خبرای جدید...

نظرات 11 + ارسال نظر
حاج خانومچه دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:42 ب.ظ http://narimaz.blogspot.com

آرهههههههههههههههههههههههههههه؟
ینی دقیقن پنج روزو سیزده ساعت و .. وای نگو دستو پام یخ کرد! میگم سرکار دوشیزه بانو! پیتی خانوم پیتی زاده ی لولایتی؟ آیا وکیلم شوما رو به عقد دائمِ جناب آقای گل و بلبل، عرق بید مشک، جناب آقای عنبر فشان پسرکِ پسرک پور در بیاورم؟ وکیلم؟
(بابا این دختره ی ورپریده باز رفته گل بچینه؟ بابا هول نشیا از هولِ دیر گفتنِ بعله، از گلستون، دیر برسی سر عقداااااااااااا! حالا ببین من کی گفتم! میپره هااااااااا) D:
والا ما که خبر نداریم تیلیویزیونشون سی و چن اینچه! اصلن اگه زیادِ زیادم اصرار کنین بهتون نمیگم مارکش پاناسونیه، سانسونگه چیه! اصلن به من چه!؟ مگه من فوضولم؟! D:
فقط بگما ازت متنفرم اگه عکس چی چی لایت؟ اهان لولایتتو دیر بهم برسونیااااااااا! اگه دیر عکس موهاتو برام بفرستی میرم از دسته تو خودمو از طبقه ی زیر همکفمون میندازم زمیناااااااااااااا!

آقا 32 اینچ سونیه! ایهاالناس! تا این ورپریده رسوام نکرده!

Sara دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:44 ب.ظ http://داشتم دیگه ندارم آی دیش یادم رف

afalllllllllllllllllllllllllll !!! :D
salam piti joonnnnnnnnnnn
man hamun Sarayi hastam ke hamishe miam postato mikhunam ama in 3vomin baare ke comment mizaram:-) kheili khoshhalam barat tabrik migam(dige natunestam comment nazaram:">akhe bayad be dust joonam tabrik migoftam)
negaran nabash dust joon
baraat aarezuie khoshbakhtio shaadio salamati mikonam:-)
fek konam shako tardidetam tabee bashe.albate manam hanuz tajrobasho nadashtam,shayad dar yek saale aayande,age khoda bekhad:">
dust joon man toro kheili dust daram:">
barat 2a mikonammmmmmmmmmmmmmm

قربونت برم من دوست خوبم... خوشحالم که کسایی هستن که وب منو می خونن و زندگی من براشون مهمه.. منم دوست دارم... بووس!

حاج خانومچه دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:04 ب.ظ http://narimaz.blogspot.com

آهای ایها الناس ببینین من نگفتما! به مولا من دهنم مثه قرصِ اونم از نوعِ دیازپام! D:
بابا به من چه! اه! حالا به قول خودش دختره چار سالو چار ماهو چار روزو چار ساعت آویزونِ پسرکِ بیچاره بوداااااااااا حالا اومده اینجا واسه ما خودشون گذاشته به ناززززززز
پاشو جمش کن! از خداتم باشه که میشی پسرک پور! اصلن چه معنی داره آدم فامیلش پیتی زاده باشه؟ هان؟؟؟؟؟؟؟؟ D:
اصلنشم به من مربوط نیس که عکس موهاتو نشون نمیدی! D: خودم میرم به کوری چشمِ حاجی D: موهامو بلخره عسلی میکنم ببینم چه شکلی میشم! D:

حاج خانومچه دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:27 ب.ظ

ببینین تورو خدا رفقااااااااااااااااااااا! آاااااااااااااااااااااای توروخدا به حرفام گوش کنین! این ورپریده ورداشته یه عکسِ غووووووووووولِ بی شاخو دمی تو مایه ی زنه شِرِک فرستاده بعد میگه ببین چه نازم! ببین چه جیگرم! اصلن خودِ هولوئم! تازه میگه موهاشو اوتو ئَم کرده اینه تازه! وای به حالِ ژولی پولیش! خدا به دادِ پسرک برسه قراره با کی وصلت کنه ای ایها النااااااااااااااااااااااااااااس ببینین! بس که دل داغ داره امشب! الاهی! میخام این شب صوب نشه! D:

:))))))))))))))))))

گ دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:02 ب.ظ

مبارکه خانوم خانوما.
گیتی

یاسی سه‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:41 ق.ظ

مبارکا باشه . شیرینی می خوام زود زود

بهار سه‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:34 ب.ظ

خو منم عسک می خواستم خب....
نامردا... خودتون تهنا تهنا عسک می بینین... نمیگین یکی یه گوشه ی دنیا ممکنه عقده ای شه و تو جوب اب معتاد شه....

سانیا سه‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:43 ب.ظ

پیتیییییییییییییییییییییییییییییی جونم
عروس خوشگل ناز
سلااااااااااااااااااااااااااام
وای پیتی یعنی داری .......
وای پیتی این چند روزه رو مادر آب قند زیاد بخور خوب :)
وای پیتی چه حسایی داریا دختر
قلبم لرزید
پیتی پیتی پیتی
ایشالله که همه زندگی و همه عمرت به شادی و سلامتی باشه
پیتی کاش اینجا بودی یا من اونجا بودم محکم بغلت می کردم
می بوسمت عروس

ماچ محکم!

عطر برنج سه‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:18 ب.ظ http://atr.blogsky.com

آخی! خیلی برات خوشحالم....
همه اولش دل شوره دارن... درس می شه وختی عشقولانه شدین...
نگی نگفتی هااااااااااااااااااا!

راس می گی؟؟؟ نه نمی گم نگفتی! :دی

نیلوفر چهارشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:30 ب.ظ http://www.niloufar700.persianblog.ir

وایی مبارک باشه پیتی جونم
انشاله به خوبی و خوشی برید توی خونتون
رنگ اتاق خواب سبز خیلی خوشگله. ارامش اتاق رو تامین میکنه. البته گفته باشم خودتونم باید آرو باشین. شلوغی هم نکنین D:

سارا چهارشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:54 ب.ظ

salam dust joon!!!!
ishala ke halet khub bashe!
dafie pish ke barat comment gozashtam,in bala tuie ghesmate web\weblog neveshtam ke man idi passworde weblogamo gom kardam:">nemidunam ke didi ya na.
emruz pydash kardammmmmmmmmmm!!!:-)
mikham ba ejaze shoma ro link konam!ama balad nistam,yani ye jayi dare ke neveshte "linke ruzaane" ama ta address midi link mikone!ejazeyi chizi nemigire az saahebe linki ke dari linkesh mikoni!khastam inja azat ejaze begiram!bebakhshid age balad nistam:">
age khasti to ham mano link koni khoshhal misham:"> (ba esme parande khanum lotfan:-) )
mersiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
movafagh bashi dust joon:-*

البته من زیاد دوست ندارم وبلاگم شلوغ بشه.. می خوام راحت باشم.. اگه می شه لینکم نکن.. مرسی عزیزم.. در ضمن من آدرس وبلاگتو ندارم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد