این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

قهرم!

سلام... 

والله به قول آزی از خدا که پنهون نیست دیگه شوما کی باشین، ما دیشب یه گردو خاک حسابی با پسرک کردیم.. 

 

ماجرا از این قراره که دیروز بعد از شرکت یه سر رفتم خرید.. یه لیستی از وسایلی که برای جهیزیه لازمه که از تهران بخریم و قرار نیست مامان بخره نوشتم که بخرم.. و یه لیستم از خریدایی که مونده باید واسه پسرک بخریم.. خلاصه دیروز رفتم یه سری خرید خورده ریز مثل لباس زیر و شامپو و ناخن گیر و گوش پاک کن و مسواک و خمیردندون و این چیزا واسش خریدم...  

  

عصر رفتم خونه بهش زنگ زدم با ذوق بهش که آره این چیزا رو خریدم و ... می گه به جای این کارا برو یه لباسی برای خودت بخر که جمعه که میای خونمون یه چیز خوب بپوشی.. منم بهم برخورد گفتم مگه تاحالا چیز بدی پوشیدم.. می گه تو اصلا لباس واسه خودت نمی خری و .... خلاصه کلی سرم داد زد  بی ادب! 

منم خدافزی کردم.. با داداشی رفتیم بیرون دوباره یه خورده واسه خودمون گشتیم .. گفتم شاید یه لباسی پیدا کنم.. که همه لباسا از این ریونهای مسخره جلف بود.. آخه می دونید مهمونی جمعه یه خورده رسمیه و مهمونای ویژه ای توش هستن که بعضیاشون اولین باره منو می بینن.. Clown  

شبم اومدیم خونه.. آقا اس ام اس زده منت کشی... که: عزیزم با من قهری؟ من که حرف بدی نزدم. زدم؟  

خلاصه یه خورده منتمو کشید منم بخشیدمش!  

 

خلاصه من نمی دونم پس شما چی کار می کنید... بابا بگید من چی بپوشم تو یه مهمونی رسمی که هم با کلاس باشه هم شیک..!!! کت و دامن خوبه؟

نظرات 13 + ارسال نظر
تنها چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:06 ق.ظ http://zxcvbhuiop.blogfa.com

یه کت شلوار شیک

آخه من خودم کت و دامن دوست ندارم ..یعنی اصولا دامن ندارم از بس که نمی دوستم

حاج خانومچه چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:18 ق.ظ

واه واه واههههههههههههههههه
خدا به دووووووووووور
عزیزم ینی چی؟ نکنه خدایی نکرده عروس قهری از آب درومدی ما خبر نداشتیم هان؟
بابا بچه خب میخاسته یکم به خودتم بیشتر توجه کنی دیگه ناز نازوووو خانوم! توئم که منتظرررررررررررررر.. همش دسته به قهرت خوبه! همش زدی به کوچه ی علی قهررررررر خاهر! نکن دیگه اینکارو! حالا انقد خودتو واسش لوس کن که اصلن بذاره بره! اونوخ تو این بحرانه بی شووری منه بیچاره چی کار کنم که تو رو دستم باد نکنی؟؟؟ هان؟ از کجا دیگه پسرک پیدا کنم هانن؟؟؟؟؟
راستی میبینم که جمعه شب مهمونی میری که.. (آیکونه آزی در حالیکه "اصلنه اصلن!!!" خبر نداش)
خب کیا هستن؟؟ (بازم همون آیکون بالاییه با تاکید بیشتر!!)
والا از نظر من یه کت و دامن میتونه خیلی شیک باشه.. بذار من چن مدل لباس برات پیدا کنم خاهر میفرستم بخدااااااااا D:
خلاصه نبینم گردو خاک کردیاااااااااااااااااااااااا

بهار چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:28 ق.ظ

عزیزم این که دلیل نشده واسه قهر که خب دختر خوب.....
لباس هم به نظرم کت و دامن یکم زیادیه.....
فک کنم اگه یه بلوز قشنگ بپوشی با دامن یا شلوار بهتر باشه...
البته ما که نمی دونیم مهمونی چه طوریه.... خودت بهتر می تونی تشخیص بدی....

گلدونه ی مزدوج شده چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:03 ب.ظ http://gharibe0001.blogfa.com

من یه سه تیکه دارم این جور وقتا که مهمونی خیلی رسمیه می پوشم. می خوای بهت قرض بدم؟

سه تیکه شامل: عینک و کلاه و دمپائیه! انقدم کلاس داره که نگو و نپرس!

ولی جدا کت و دامن یا کت و شلوار... بگردی پیدا میشه عزیزم. نگران نباش اونم خواسته که تو شب جمعه چشم همه حسودا رو کور کنی و قصدی نداشته. فقط بدیش اینه این مردا نمی دونن چجوری حرف بزنن

سانیا چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:28 ب.ظ

سلام پیتی جون خوشگل خودم
چه طوری خانوم ؟
ا یعنی دیگه از فاز آنجلینا دراومدی رفتی تو فاز قهر ؟
نه من قبلی رو بیشتر دوست داشتم
خوشگلم من که نمی دونم مهمونی رسمی یعنی چه قدر رسمی منظورته
من این جور موقع ها یه کت شلوار می پوشم
خیلی مدلای خوشگل و شیک و رسمی برای سنای ما هست
رنگ های شیک
برو یه چند تا بخر ببینم آنجلینای خودم
بووووووووووووووووووووس

حاج خانومچه چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:08 ب.ظ

میگم بعضیا هم خودتونیداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا D:

لادن چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 06:48 ب.ظ http://k2l.persianblog.ir

همه دعوا یک طرف...منت گشیش یک طرف دیگه : ایکس
راسی!خوبی؟ : د ی
لباس برای اون مهمونیه سبک punk بزن اصلا!: د ی
با اینکه سبک مورد علاقمه اما سوخی کردما...
کلا کت و دامن باید قشنگ باشه!اگه زیاد مسنت نکنه!یعنی یک چیزه شاد باشه در عین حال! :ایکس
راسیییییییییییییی!این جهیزیه کی تموم میشه؟ :گریه!
من فکر کنم باید زا این سن شروع کنم!...: د ی

گ چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:12 ب.ظ

وای چقد رک !!!
نمیدونم خیلی سخته . حس بدی هم هست ادم بره یه جایی که همه چششون ه ببیننشش !!!!!!

گیتی

حاج خانومچه پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:06 ق.ظ

میگم بعضیا از دیروز رفتن خریدو فکر کنم تا الانم بر نگشتن! خب آخه خوبیت نداره آدما رو منتظر نگه داریناااااااااااااااا!
بیا ببینیم چیزی پیدا کردی خاهر یا نه بلخره؟ البته لباس که فراوونه اما واسه پیتی بشکه اااااه ببخشید نه پیتی خانوم D: کمی سخت پیدا میشه D:
بابا بازم میس یوتیییییییییییییم به مولا

بوبو جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:53 ب.ظ

کت شلوار بهتره من کت دامن دوست ندارم اخه معتقدم سن رو بالا میبره اگرم میخوای کت دامن بپوشی که سن رو بالا نبره باید دامنت کوتاه باشه که خوب...بحثش فرق میکنه:))))
مادرجون همون کت شلوار بهتره:)))

حاج خانومچه شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:44 ق.ظ

سلام به بعضیای خودم که جمعه یی رفتن کلی واسه دخترای ترشیده پز دادن! D:
بدو بیا بگو ببینم چی شد؟ چیکار کردید؟ چی گفتن؟ D:
میدونی که من فوضولماااااااااااااااا

عطر برنج شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:58 ق.ظ http://atr.blogsky.com

دیر رسیدم بهت..
می خواسم بگم بلوز و شلوار شیک بپوش!! کت و دامن مال خانوم بزرگاس ! تو تازه عروسی باید لباسای سفید و ظریف بپوشی!!

سانیا شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:36 ب.ظ

پیتی چرا آپ نمی کنی ؟
کم کم دارم نگران می شما
تعریف کن ببینم جمعه چی شد ؟
خوبه اصلا حالت عزیزم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد