این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

ج.ه.ی.ز.ی.ه برای ر.با.ب!!

یعنی واقعا می خوام بدونم من تو این شرکت کاری جز وبلاگ نویسی و وبلاگ خونی هم می کنم؟ 

 

سلام دوستان منتظر من!  

امروز خیلی پست ظولانی ای ندارم فقط اومدم از خریدای دیروز و پنجشنبه یه سری عکس بذارم براتون و رفع زحمت کنم... برای روز خواستگاری پارسال و نحوه آشنایی و خلاصه 4 سال دوستیمونم سر فرصت یه فلاش بک می ذارم... 

 

اول خریدای دیروز: 

دیروز با  تو تا داداشی ها رفتیم خرید... نتیجه اش شد:  

1- قهوه ساز 3 کاره دلونگی (اسپرسو-کاپوچینو-فرانسه) Coffee

2- جاروبرقی 2000 وات پاناسونیک 

3- سشوار فیلیپس 

4- دونات میکر کلاترونیک ( که البته این هدیه رو قهوه ساز بود)  

 

واینام یه سری عکس از خریدای 5 شنبه: 

 

   2      4  

 

دیگه همین! Flower

نظرات 26 + ارسال نظر
حاج خانومچه یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:17 ق.ظ

خب من از همین اولیش شورو کنم که خدا بده برکت بقیشو!
بابا اولن که خانوم خیلی خیلی مبارکه! وای که چقد خرید کردین؟ به سلامتی! آخ جوووووووووووووووون عکسسسسس!
خب بذار ببینم قهوه سازه ۳ کاره دلونگی! ببین اولن که بهت بگم که توی قهوه سازا بهترین مدل رو انتخاب کردی! واسه اینکه دلونگی تو این کار یه پریمیر هستش (Premier) هستش! فوق العادس کارش! ما تو اداره عینه اینو داریم! خداس! مخصوصن اسپرسوش که میدونی خیلی سخته درست کردنش خیلی تبحر داره تو این زمینه! D:
خب به به! جارو برقیو این صوبتا! من در این زمینه هیچ استعدادی ندارمو نمیدونم! ولی فقط بگم که پاناسونیک خیلی توپه! لوازم خونگیش حرف نداره! مبارکه عسل خانومی!
به به! سشوار فیلیپسسسسسسسسس! منم خاستم یوهوی! چقدرم بزرگو خوشگله! 1800 واتم هست! خب خیلی عالیه دیگه عزیزم! اگه کارو بار نچرخید با این سشوارِ تو یه سالنِ آرایشگا که میشه زد؟! D:
چی چی میکر؟ بابا "دونااااااااااااااات" مگه تو بلدی از این چیز میزا درست کنی دخمله؟ الاهیییییییی! چقدم نازه! من ساندویچ میکر دیده بودم اما دونا میکر یوخ بابام جان! D:
(دردو بلات بوخوره تو سرِ هر کی که نمیتونه این همه استعدادِ عروس خانوممونو ببینه!) D:
به به! اپیلیدی براون! منم شیش هف ساله براون دارم! البته سه کله شو دارم! (; اما واقعن ازش راضیم! خیلی خوبه! به به! برسو این صوبتام که خریدی خانومی! مبارکت باشه عروس بانووووووووووووووو! اوووووووووووووووووووه چقد سایه! چه رنگای باحالی داره پیتی جونم! مارکش چیه؟ اکلیلین؟ یا ساده؟ براق یا مات؟ میشه بگی؟ من با اینکه زیاد اهلِ سایه نیستم اما خیلی دوسش دارم خب!
اااااااااااااااااه! عینِ پنککِ منو گرفتی که! ناقلا مالِ منو دیدی رفتی خریدی؟ ببین من که خیلی وخته دارمش چون زیاد ازش استفاده نمیکنم اما هرباری که استفاده کردم خیلی خوب کاور کرده (آخه پنککو کرم پودر باهمه!) خیلی توپه!
رژ لبه مایه گلَموووووووووووور! خیلی باحاله! خیلی شاینه! (Shine) و خیلی هم خوب رو لب میشینه! رژ گونه رو برووووووووووو! ای ول! چقد باحاله! چقد رنگ داره! منم از اینا دیدم اما تا حالا نگرفتم! ینی نمیدونم چجوریه رنگش آخه!
اما کلک اونی که کنارِ رژ گونه س چیه؟ ما که نفهمیدیم والا! به نظرم یه چیزی تو مایه های رژ لب جامد توی کاور میاد! آیا جوابه مسابقه رو درست دادم پیلیز؟ D:
بابا ویزیبل لیییییییییییییفت! بابا اورئال! خیلی این کرمش خوبه! من اینو ندارم اما خاهر خانوممون که اینو داره کلی ازش راضیه! خب بابا بگو چرا تا هفته شب اونجا بودید! اینهمه ماشالا خرید!؟ D:
ریملم که مثه ماله خودمو گرفتی جیگر! خیلی توپه! حالا حالا هم مهمونته چون خیلی پره! *:
کلک ضد عرقه مالیزیا هم خریدی یا از قبل داشتی؟
ولی عجب صندوقه خوشگلیه این! منم خاستمش! از کجا گرفتیش اینو پیلیز!؟
خب باز فک کنم زیادی ور ور کردم! من برم تا بقیه ی رفقا زیرابمو نزدن!

حاج خانومچه یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:18 ق.ظ

معذرت میخام! معذرت میخاماااااا! ببخشین! میگم شوما اسمتون احیانن "رباب" نیس؟
اااااااااااااااه! دیدی لو رفتی بلخره اسمتو گفتی D:

تنها یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:37 ق.ظ http://zxcvbhuiop.blogfa.com

خیلی قشنگ بودن مبارکت عزیزم

حاج خانومچه یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:38 ق.ظ

خب کوشن اونهمه نوشته های من؟ ببین باز میای اینجا یه چیزی مینویسیو ما رو میندازی تو تکاپو و خودت میپریاااااااااااا شیطون! کوجایی تو بلا D: آی میس یوتم خب D:

گلدونه ی مزدوج شده یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:49 ب.ظ http://gharibe0001.blogfa.com

سلام عزیزم همش مبارکت باشه...

تو اون عکس سایه ات معلومه شلوار لی پوشیدی!! حال میکنی چشام چقده تیز میبینه؟ هان؟ :D

حاج خانومچه یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:50 ب.ظ

عزیزممممممممم؟ کوشییییییییییییی؟ سرت شولوغ پولوغه آیا پیلیز؟

هلیا یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:19 ب.ظ

همش مبارک ولی من نگرفتم خرید جهیزیه بود یا عروسی .همش هم مبارک ایشالا به سلامتی و دلخوشی استفاده کنی

هم عروسی هم جهیزیه!

بوبو یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:37 ب.ظ

مفارکه مفارکهههههههه(با ریتمه اهنگه مبارکه ی منصور خوانده شود)
خریدهای تازه عروس مفااااارکهههههههههههههههه
ماااااااااااااااچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچ
مفاااااااارکهههههههههههههههههه
(خو کلاه قرمزی جونم میگه مفارکه منم میگم مفارکههه)

حاج خانومچه یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:56 ب.ظ

الاهی خدا بگم چیکارت نکنه! فیلمی موند تو نبینی؟ هانننننننننننننننن؟ بگو شماره ی این مستر باس چیه خودم زیرابتو بزنم بابا D:
فدات بشم یه بار دیگه صفمو ببییییییییییییین D:
پایینشو بخون خب p:

حاج خانومچه یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:57 ب.ظ

بابا ماشالاه بیاد به جونه چشمه این گلدونه جون که چجوری چشمش شلبارِ جینِ تورو دیده خاهر! ماشالا! ماشالا!

بهار یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:04 ب.ظ

خریدای جهیزیه ی رباب که مبارک باشه....(چشمک)
اما پیرو پست پایینی خدمتتون بگم که...... آخخخخخخخخخ......گفتی حسرت چلوندن و کردی کبابم... می فهمم... گاهی ادم بد هوس چلوندن می کنه... بعد که نمیشه و نمی تونه ها همش هی می ترکه انقد که دلش می خواد.....
خب یه کم روشنش کن که زود هر اشاره ای رو بگیره دیگه... واقعن که این آقایون اصصن تو باغ نیستن... من نمی دونم ینی خودشون دلشون نمی خواد بچلونن ادمو که هی خودشون رو میزنن به اون راه....
واقعن که....
من .........می خواممممممممممم
ماماننننننننننننن........

حاج خانومچه یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:22 ب.ظ

نه جونه آزی؟! بگو فیلمی اومده که تو ندیده باشی؟؟؟؟ D:

حاج خانومچه یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:30 ب.ظ

اما به همون خداوندیِ خدا که قسم خوردی، بنده دیگه انقدرام آزادیِ عمل ندارم که وختی دانلود میکنم بشینم همون جا هم ببینم! بابا قباحت دختر! شرم و حیام خوب چیزیه والا! D:
آخه تو دیگه منو از رو بردی! من سالی ماهی یه بار!!!!! یه فیلم دانلود میکنم اونم میریزم رو لپتاب که شب ببینمش اما تو دیگه خیلی خلافت سنگین خاهر! p:

:دی

حاج خانومچه یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:33 ب.ظ

اما در راستای پاسخ به این بهار خانوم یا بهار بانو باید عرض کنم که این آقایونِ بدذاااااااااااااااااات!!! از کَرَمشونه (شوما با فتح بخونیناااااااااا) D: که خودشونو میزنن به اون راه! آخ انقد دلم میخاد یه بار که اونا میان سمتِ ما، ما خودمونو بزنیم به اون راه و اونا همه جاشون بسوزههههههههه! اما من که شخصن عرضه ی اینکارو ندارم! همیشه مثه شیر تهدید کردمو موقه ی اجرا مثه موش بودم

آی گفتی!

گلدونه ی مزدوج شده یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:10 ب.ظ http://gharibe0001.blogfa.com

به به ! اینجا تیریپ فیمینیستیه!! منم هستم!

واقعا ها! نشسته روبروت دلت میخواد بوسش کنی ولی نمیشه! بعد فکر میکنی اونم دلش میخواد و تنها که شدین آره آره... اما نگو اون اصلا تواین فازا نیست..نمی دونم پس این ...شون کجا رفته؟ :D

سانیا یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:31 ب.ظ

وای پیتی جونی
جیگر جونی
کلی خرید کردی که عزیزم
مبارک باشه ایشالله به سلامتی
بشینی ور دل پسرک خان و به سلامتی قهوه بخوری و هی کیف بکنی و بخندی عزیزم
منم عکس می خوام .آیکون گریه سانی در حالی که از چشاش به جای اشک تگرگ می باره
اما واقعا می گم پیتی جونم از ته قلبا دختر از ته قلب هر چی آخر آخر خیر و خوشبختیه مال تو و پسرک باشه.آمییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییین
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
پست آشنایی کی نوشته می شه آیا؟؟؟؟؟؟
منتظرما
بنویسیا
بوس

لادن دوشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 06:56 ق.ظ http://k2l.persianblog.ir

چقدر زندگی مشکلات داره : د ی
بدتر از اون عروسییییی!من فکر میکردم دخترا میشینن خونه بقیه میرن خریدو اینا...اونم تو یک روز فقط!
الان میبینم نه بابا!تا قهوهسازشوم دردسر داره...:د ی
خسته نباشی واقعا پیتی جان!
ما که به سن ازدواج نرسیدیم...اما کمی هم ترس داریم که خدایی نکرده یک روز برسیم :-س!
راسی...میشه بگید شما و پسرک چطوری با هم آشنا شدینو اینا : دی؟...
کنجکاوییییییییی که مایل باشه به فضولی بد دردیه!

سانیا دوشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:36 ق.ظ

سلام پیتی جونم صبحت به خیر
دختر خوب خوبی؟
چرا آپ نمی کنی دلم تنگ شده برات
بووووس

نیلوفر دوشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:48 ق.ظ http://www.niloufar700.persianblog.ir

سلام دوست جون خودم
مبارک باشه خریدهات عزیز دلم.
میگم پیرو پست قبلیت و پینوشت این پستت میگم که روز خاسنگاری به جوجو اینا شام دادیم. باور نمیکنی برو پستش رو بخون

سانیا دوشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:31 ق.ظ

یالا یالا ما پست می خوایم یالا
(آیکون یه سانی که داره به شدت می پره و هوا و فشفشه می چرخونه و سوت می زنه )
وای پیتی جون فکر کن امروز با جنتی دوباره کلاس دارم(آیکون یه سانی بدبخت و بی نواااااااااااااااااااااااا)

حاج خانومچه دوشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:27 ب.ظ

وای نگو پیتی جونم که دلم خیلی گرفته امروز اساسییییییییییی
اصلن حوصله ی هیچی رو ندارم! فقط دلم میخاد چشامو ببندمو باز کنمو چارشنبه بشه تا برگرده حاجی! فک نمیکردم انقد بهش وابسته باشم...

حاج خانومچه دوشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:27 ب.ظ

آیکونه حاج خانومچه در حالیکه دس انداخته دورِ گردنِ سانی جونش (اِ ببخشین! قراره این ورپریده اسمشو عوض کنه! آخه کسرِ لاتیِ به مولا اگه اسمه این ورپریده خارجکی باشه! چه میدونم میگه اسمش سانیه اما تو یونی (همون دانشگا) صداش میکنن سلن دیون!) خلاصه دس انداخته دور گردنه این ورپریده و همش میپرن بالا و پایینو باهم میخوونن:

"یالا یالا! ما پست میخایم یالا!"

حالا همه باهم رفقا!..
1
2
3
"یالا! یالا! ما پست میخایم یالا!"

حاج خانومچه دوشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:41 ب.ظ

میشه اگه این فیلمای دانلودیتون بهتون احیانن فرصت داد یه سری هم به بلاگه من بزنی؟! تو همون پست قبلیم آخرش یه چیزی اضافه کردم آخه D:

عطربرنج دوشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:53 ب.ظ http://atr.blogsky.com

بهههههههههههههههه! بههههههههههههههه! حال کردم!! مبارکههههههههههه! (چشمولک) بابا ازین اسمایلیا بزار واسه نظراتت! دلمون پکید پیتی جونم!! به سلامتی! اون انتظار چلونیده شدنتم سر می آد دخملم! ایشالا همیشه خوشبخ باشی عزیزم!! من عاشق دونات پزون و قهوه خورونم! مال من مارک الکترولوسکه!! اونم مث مال تو شیکه جیگمل!!

حاج خانومچه (کاندیدای مردمی!) D: دوشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:05 ب.ظ

سلام خانوم خانوما! اما جونه آزی بگو از صوب سرت به چه فیلمی گرم بود خانومی؟ دِ بگو؟! آخه برو حداقل یه فیلمه درستو درمونی دانلود کن بده مام ببینیم خب خاهر جون! D:
خب دیگه چیکار میتونستم بکنم هان؟ وختی خبری ازت ندارم به این چیزا متوسل میشم دیگه! D:
راستی چرا خسته یی جیگر؟ (خبری بوده ناقلا؟) D: بازم پای مامان؟؟؟ ):
الاهییییییی بدو بیا بغلم ببینم!
پی نوشت: راستی یه چیزی بگم بین خودمون بمونه! D: حاجی چن روز پیشا اومده بوده این پسته تورو که راجه به اسمت نوشتی رو خونده! امروز یوهو گف "آره دیگه دوستاتم که همش باهاتن دیگه! مثلن همین رباب!" منو میگی! مُردم از خنده! D:

خاک تو سرم راس می گی؟؟؟ :)))) آبرومون رفت که.. نگفت چه دوستای خاله زنکی داری؟ رباب... فکر کن... رباب خانوم!!

حاج خانومچه دوشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:02 ب.ظ

دیگه مطمئنم که سرت توی یه فیلمی گیر کرده حالا کی صداشو در بیاری خدا میدونه ها!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد