این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

خرید آینه و ..

سلام.. گردن و کتفم به شدت درد می کنه.. کاش یکی دلش به حال من می سوخت ... 

الان دوست دارم بهم محبت کنی اما تو که حسابی مشغول کارتی و حتی جواب اس ام اس هم نمی دی چه برسه به توجه و محبت..   

امروز عصر اگه خدا بخواد و سنگ از آسمون نیاد قراره با مامانم و داداشی و پسرک و مامانش و خواهرش (قشون کشیه!) بریم برای خرید قران و آینه و شمعدون.. می ترسم دوباره این حس بدی که از دیروز باهامه کار دستم بده.. آخه چرا وقتی خسته ای اینقدر بداخلاقی! اصلا چرا تو اینقدر خسته می شی!!!  

برامون دعا کنید خیر سرمون دوره شیرین زندگیمونه!

نظرات 8 + ارسال نظر
حاج خانومچه سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:22 ب.ظ

سلام پیتی عزیزززززززززززززززززززززززززززززززززززم
بمیریم که دوستم گردنو کتفش درد میکنه! آخه چرا گلم؟ چی شده؟ دردت به سرم بیاد یکم حرف بزن تا آروم شی گلی! ببینم مگه امروز قرار نیس برید با هم برای خرید؟ پس چرا ناراحتی خانوم گل؟
خب راستش آقایون بخای نخای همینن! وختی خسته ان به هیچی تو دنیاشون اهمیت نمیدن! این یه درده مشترکه بینه همه ی خانوما! اما ما خانومای ایرونی چون خیلی از خود گذشته تشریف داریم مقابله به مثل نمیکنیم مثه همه ی خانومای دنیا! حالا عیبی نداره عسل خانوم! ما که اینجا پیشتیم و هر قدر که ناز کنی خودمون نازتو میخریم جیگر!
اووووووووووووووووووووه چه خبرته؟ این همه آدم با چادر چاقچول بلن شدن میان با شما خرید؟ بابا خدا صبرتون بده! کلافه نشیا دوستم! هر کدومی رو که خودت دوس داشتی انتخاب کن!
حالا هم انقد غم و قصه به دلت راه نده! همه چی زود زود حل میشه! خیلی هم این دورانتون قشنگه! انگار همین چن روز پیشا رو فراموش کردیا! نمیخای که یادت بیارم؟
پس دیگه نبینم به جونه بچه غر بزنیا! آروم باش اون خودش زود زود خوب میشه خانوم گل!
شمالمونم باید بگم که بحثه نخاستنه من نیس! حاجی با دوستاش میخان مجردی برن و من با این مسله مشکلی ندارم!
خب من دنباله محدود کردنش نبودم و نیستم و این یه حسه کاملن دو طرفه ییه! اما مشکله اینه که من طاقته دوریشو ندارم... میفهمی که...

گلدونه ی مزدوج شده سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:52 ب.ظ http://gharibe0001.blogfa.com

سلام عزیزم...چرا ناراحتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سخت نگیر بابا...باید یاد بگیری وقتی خسته است همون طوری که دوست داره رفتار کنی و اگه بخوای بهش سخت بگیری تلخ تر میشه...داری میری خرید عروسیت! چی از این بهتر؟؟؟

آرزوهاتو بنویس، خدا یادش نمیره ولی تو یادت میره چیزی که امروز داری آرزوی دیروزت بوده :)

فیروزه سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:55 ب.ظ http://2nimeyeroya.blogsky.com

سلام ... خوبی؟ ... خوشحالم از آشنایی با شما ...
تا عروسی ما ۲ ماه و ۲ هفته و چهار روز مونده ... و تا عروسی شما ۲ ماه و ۳ هفته و چهار روز ...
فکر کنم که خیلی هم رو درک کنیم! ...ژ
مبارک باشه و خوشبخت باشید :)

فیروزه سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:06 ب.ظ

با اجازه دارم آرشیوت رو میخونم ...
چه با مزه ... من و عزیز مهربونم تولدهامون ۵ روز اختلاف داره با هم ... من ۵ بهمن و عزیز مهربون ۱۰ بهمن :) ... البته با یکسال اختلاف! ... نی نی آینده مون هم قراره بهمنی بشه! ...
تولد شما و همسرت هم با ۸ روز اختلافه:)

حاج خانومچه سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:15 ب.ظ

نبینم دخمله نازم یه گوشه یی کز کرده و غمگینه ها! نبینم که حوصله ی هیچی نداره ها! نبینم به زمین و زمان فوش میده ها! پاشو خانومی! مگه امروز یکی از همون روزایی نیس که من و تو آرزوی رسیدنشو داشتیییییییییییییم؟
پس پاشو خوشگله! پاشو یه دستو روتو بشور و یه آرایشی کنو زودم برو خونه تا برید با هم برای خرید!
منتظر عکسای آینه شمدونم هستما! نترس خسیس! نمیرم مثه ماله تو رو بگیرم فقط میخام ببینم (جهت پاره یی فوضولی!)

سانیا سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:57 ب.ظ

سلام پیتی جونم .
نگران نباش وقتی که آدم نگران و مضطربه کلی خسته می شه و انرژی ازش دست میره و یه ذره حساسیتش بیشتر می شه...
نگران نباش
می گذره
بالاخره ابرای تار کنار می ره وآفتا ب می تابه......

کلوچه خانم چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:43 ق.ظ http://ourlovelylife.persinblog.ir

سلام پیتی جان...من اولین باره میام اینجا...میدونی چیه؟؟ماهم مثه شما سرگرم این دوران شیرینیم...ینی همون روزای قبل از عروسی که مشغول پیدا کردن خونه و آرایشگاه و این جور چیزاست...
اینجور که بوش میاد با هم در یک مسیر هستیم...
امیدوارم همه چیز بر وفق مرادت باشه...

بهار چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:37 ق.ظ

انقده همه کامنتای طولانی میزارن من روم نمیشه کامنت بزارم انقد که یه خطیه کامنتام...
ما که کاری جز دعا کردن نمی تونیم بکنیم.. که دعا کنیم که همه چیز به میل تو و به خوبی و خوشی بگذره و همه چیز و همه وقت ارامش داشته باشی و زندگیت پر از عشق باشه....
بوسسسس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد