این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

بدون شرح!

م: در جانم آتشی و بر لبم شکرخندی... به عطر بارانی مستم و به شوق لبخندی بیتاب... نگاهت نور و اخمت تاریکیست... جانم... تنها نگاهم کن... 

 

ت: دوست دارم! فقط به این دلیل که لایق عشقی هستی خیلی بزرگ.. می بوسمت خالصانه...  

م: مستم می کنی از بوسه های نابت عزیز معشوقم...

نظرات 10 + ارسال نظر
حاج خانومچه شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:30 ق.ظ

کلککککککککککککککک! سلام! بگو ببینم در امتداد این مکالمه ی عاشخانه دیگه چه خبر شد هان؟؟؟؟؟؟؟ ببین داره خیلی بهتون خوش میگذره ها! یکم از این فضای رمانتیک به مام بدین تورو خدااااااااااااااا!
منم با این پسرک عاشقت موافقم که تو واقعن لایق یه عشق بزرگ هستی به وسعته تمامی عشقای دنیا برای زلالیت و شفافیتی که توی این قلبت مهمون کردی
(راستی منم مست بودم پنشمبه اما نه مست بوسه که مسته ....! نه چرا دوروغ بگم! تا قبر آ.آ.آ.آ (اشاره به دایی جان ناپلئون!) که منم یه جورایی مست بوسه های یواشکی حاجی بودم که روی گونه هام نقش میبست) و این قشنگترین بوسه های دنیاس........

حاج خانومچه شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:32 ق.ظ

اوهوووووووووووم
یه عالمه خوش گذشت دوستم! جاتون خیلی خیلی خالییییییی
خیلی خیلی خوب بود! شما چه خبر؟؟؟؟ ببین هیچی صدات در نمیاد معلومه یه خبرایی بوده و به ما نمیگیا!!!!!!!!!!!!
سورپرایز هم نگو که حاجی هنوزم بقول خودش مسته مسته!
پیتی دیوونه شده بود!

بهار شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:02 ق.ظ

بوسسس برای دوست با احساسم....

تنها شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:12 ب.ظ http://zxcvbhuiop.blogfa.com

سلام
چقدر با احساس بود این پستت

سانیا شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:23 ب.ظ

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای پیتی جونم خوش به حال او ن بوسه های ناب و اون عشق داغ
بازم بنویییییییییییییییییییییس منتظرم.بووووووووووووس

عطربرنج شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:22 ب.ظ http://atr.blogsky.com

قربون اون دل خوشملت برم!!!
یه حال اساسی داد این پستت بهم!
من ۲ شنبه یا ۳ شنبه عکسای تاتر رو می زارم تو وبلاگ!

حاج خانومچه شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:11 ب.ظ

جیگرتو! ببخش جیگر که من یوهو جلسه پیش اومد برام که نشد بیام اینجا خانوم خوشگله من
خب آره دیگه چه کنیم دیگه این حاجی خیلی عجوله (میدونی که من اصلن راغب نبودم D: )
راستی تو چه خبر؟ این آخر هفته چیکار کردید؟
به سلامتی مامان کی میاد؟

حاج خانومچه شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:24 ب.ظ

ای بابا؟ چرا گل منگولی جونم؟ ینی چی سخته کامنت؟ من که نبفهمم مادر! بیشتر توضیح بدین لطفن!
بدشم که میبینم مامان بعضی ها داره میادو صداشم در نمیادو نمیگه آخر هفته چه خبر بوده و چه ها شده و ...
یالا بگو! یالا بگو!
بچه ها همه باهم! با من تکرار کنین "یالا بگو! یالا بگو!"

حاج خانومچه شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:45 ب.ظ

بلاگرفته این بلاگ اسپای هم با این قر و فراش! D:
آهای چی گفتی؟ من نفهمیدم یه باره دیگه بگو چی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ از کی تا کی پیش هم بودین هان؟؟؟ بعدم اونوخ هیچ اتفاقه خاصی نیوفتاد!!!! مام دیگه سوکوت کنیم دیگه هانننننننن؟! منو باش میگم بچه آخر هفته تنها بوده نگو چه خبرا بوده و مای بیچاره به یه دیشب دلمونو خوش کردیم D:
خب خب! ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا! نیگا کن توروخدا! از پنشمبه شب تا جمعه!!!!! (آیکونه آزی وختی خیلی تعجب کرده و چشاش حدقه شده!!!!)
نه عزیزم مسخره نمیکنم نیشمم نمیبندم جیگر! کلی هم اتفاقن میخندم! اصن از قدیم گفتن بخند تا دنیا به روت بخنده! پس من میخندم به شومااااااااااااااااا که چه ویکندی داشتید اساسسسسسسسسسسسییییییییییی D:

حاج خانومچه شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:09 ب.ظ

پیتی عزیزم من برم که یکم سرم درد میکنه و کلی کارم واسه انجام دادن دارم!
فلن میبوسمت تا فردا که بیام بازم فوضولی کنم راستی فردا صوب باید از مامان برام بنویسیاااااااااااااااااااااااااااا خانوم
میبوسمت تا فردا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد