این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

یاس.مین

سلام.. 

 

پریروز که از سی.نما بر می گشتیم خواهر پسرک زنگ زد که یه آرایشگاه پیدا کرده تو کریم.خان که خیلی کارش خوبه و قیمتاشم خوبه... حدس زدم یاسم.ین باشه آخه من خودم سالهاست که می رم اونجا و همه هم منو به اسم کوچیک میشناسن اونجا.. خودم خیلی دوست داشتم برم اونجا اما چون راهش از سالنمون دوره تصمیم داشتم یه جای نزدیکتر پیدا کنم.. اما وقتی که خواهر پسرک گفت خیلی خوبه و قیمتش هم ۳۰۰ تومنه خیلی خوشحال شدم.. آخه خیلی کارشون خوبه و من واقعا دوستشون دارم.. هم محیط خیلی شادیه و هم اینکه همه خیلی مهربونن اونجا.. خلاصه دیروز یه سری رفتم اونجا و خلاصه همه کلی تحویلم گرفتن... یه خورده صحبت کردم و تصمیم گرفتم ۵شنبه برم از نزدیک کار یه عروسو ببینم.. یه خانومی هست اونجا به اسم مونا که خودشم تازه ازدواج کرده و آرایشگر عروسه و واقعا کارش شیکه... خیلی جالب بود برای عروسی خودشم خودش آرایش کرده بوده.. 

خلاصه امروزم می خوایم با خواهر شوهر کوچیکه (معرف حضورتون هست که؟)بریم چندتا جا رو ببینیم سمت خودمون که نزدیکتره ولی فکر کنم آخرش بیام همین جا یعنی یا.سمین. 

 

فقط باید یه خورده وزن کم کنم... یه چند کیلویی اضافه دارم  

رفتم میام میگم چه خبر بوده دوستای گلم!  

  

به پسرک: می دونم که هیچ وقت اینجا رو نمی خونی اما خیلی مخلصیم!

نظرات 5 + ارسال نظر
تنها دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:30 ب.ظ http://zxcvbhuiop.blogfa.com

سلام گلی
خوبه هرجا که خودت دوست داری برو تا بعدا اگر و شاید نکنی ...ایشاا... هم خوب می شی ؟
حالا مگه چند کیلویی دختر ؟؟ قدت چنده ؟؟
-----------
در مورد دکتر هم فعلا می ریم تا خدا چی بخواهد

:دی قدم ۱.۶۴ وزنم........... ۶۷ خوب زیاده دیگه...:دی

گلدونه دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 05:39 ب.ظ http://gharibe0001.blogfa.com

سلام...
روزهای شاد توام با کمی سختی...
من هم ایشالله تازه دارم میام تو همین راه...

بهار سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:18 ق.ظ

سلام به پیتی گل باقالی.....
اومدم یه عرش ادبی کرده باشم.....بوس

سلااااااااااام عزیزم.. خوبی؟ دلم برای نوشته هات تنگ شده نامرد!

گلدونه سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:47 ق.ظ http://gharibe0001.blogfa.com

لینکت میکنم..
امیدوارم بتونیم از تجربیات هم استفاده کنیم و دوستای خوبی برای هم باشیم!

گلدونه سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:14 ق.ظ

آره تعطیلم... ولی دانشگاه کلاس دارم...

مرسی از پیشنهادات، حتما استفاده میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد