این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

امروز شنبه

 بعدا نوشت: حالا که آرومترم باید بگم که دیروز منو پسرک سر اینکه هر خانواده برای خرید چه رسمی داره کلی با هم بحث کردیم و البته هر کدوممون یه جاهایی تو بحث اشتباهاتی داشتیم که لازم نمی دونم ثبتشون کنم اما هرکدوممون یه جاهایی ناراحت شدیم و خلاصه در نهایت حل شد...اصلا دوست ندارم مسائل رایج بین انواع فرهنگها بین من و اون اختلاف بندازه و باعث بشه مسایلی مثل خرید یه شیشه عطر یا هر چیز دیگه ای که به خرید وسایل عروسی مربوط می شه و بین خانواده هاست اعصابمون و اوقاتمونو تلخ و به هم ریخته کنه.. فقط می گم من متنفرم از عاشقی که برای عشقش پایداری نمی کنه...

 

 

سلام دوستان...  

خوب اتفاقای زیادی افتاد که خوب زیاد حوصله نوشتنشون نیست.. تیتر وار می گم که یادم نره و ثبت بشه: 

۱- مامان پنجشنبه رفت کر.بلا و تازه امروز صبح از نجف زنگ زد که شماره تلفنشو بده... 

من و پسرک و داداشی و خان داداشو خانومشو فندقی پسرش رفتیم بدرقه شون.. 

۲- اینم یادم رفت بگم که چهارشنبه شب همون چهارشنبه خوب شب پسرک شام اومد پیشم و خلاصه کلی بهمون خوش گذشت و احساسای خوبو تجربه کردم.. حس تعلق!  

 

۳- جمعه عصر هم قرار بود با داداشی و پسرک و مامان و خواهرش بریم خرید کفش و عطر برای پسرک... که بگذریم صبحش طی بحثهایی که با هم در مورد رسمهای دو طرف کردیم چقدر من رنجیدم و گریه کردم... اما خلاصه سرو ته حرفا هم اومد و با سردرد شدید من عصر رفتیم خرید و چیزای خوبی خریدیم و خوش گذشت... 

 

برای تو: متنفرم از بحثهای خاله زنکی که رابطه منو تو رو تحت تاثیر قرار میده.. و متنفرم از خودم که بچگانه تحت تاثیر این بحثا قرار می گیرم.. دیگه نمی ذارم.. 

می بوسمت..

نظرات 3 + ارسال نظر
.ღ♥ღ مثل لیمو ، تلخ و شیرین ღ♥ღ شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:02 ب.ظ

جاشون خالی نباشه من هم شدید با اون تو نوشتت موافقمممممممممممممممممم

تنها یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:36 ق.ظ http://zxcvbhuiop.blogfa.com

خیلی خوبه که رسم و رسوم ها تحت تاثیر قرار نده رابطتون رو و خیلی خوبه که بتونی این کار رو یکنی..اما کمی طبیعیه این حرفها ..
جای مامان خالی نباشه

عطر برنج یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:24 ق.ظ http://atr.blogsky.com

سلا پیتی جونم!
اینکم اضافه کن که ۲ تا آدم از ۲ فرهنگ و خونواده مختلف ۱۰۰ در ۱۰۰ بینشون اختلاف پیش می آد! قربون دل نازکت برم! سعی کن قویتر باشی! این مسایل برای همه هس! باید اهمیت ندی و درس و حسابی حلشون کنی!
راستی عکس گذاشتم هاااااااااااااااا . بیا ببین!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد