این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

آرایش.گاه

سلام ..  

من الان یه موجود دپرس هستم... دیروز با دوستم ب. رفتیم موسسه زیبایی ش.ی.رین. فشن.دی... تو الهیه.. رفته بودم مدل عروسهاشو ببینم برای عروسی.. فقط می تونم بگم کارش عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییه... محشر... واقعا شیک و اروپایی کار می کنه و از یک آدم معمولی یک پرنسس رویایی می سازه.. شاید خیلی هاتون بشناسیدش اما اکه نمی شناسینش اصلا فکر نکند که حالا حتما خیلی گریم و آرایش می کنه.. نه اصلا! یه آرایش کاملا زیرپوستی و تمیز.. به طوری که اصلا متوجه آرایش نمی شید.. اما خوب قیمتش یه خورده بالاست.. یه خورده از یه خورده بیشتر ...

1.5 میلیون تومن... مااادرجان!  خلاصه دست از پا درازتر برگشتیم و در تمام طول راه باهم  غر زدیم... بعد از خداحافظی با ب. زنگ زدم به ÷سرک و شرح ماوقع رو گفتم  عزیزم با کمال خنگی گفت خوب همینه دیگه مگه بقیه چند می گیرن؟؟   

من هم دلم نیومد اذیتش کنم گفتم نه عزیزم این خیلی گرونه داره پول جاشو می گیره.. 

خلاصه پسرک یه خصوصیتی داره که اگه تو مجلسی از نظرش قیافه من خوب نشده باشه تا ته مهمونی دپرسو اخموئه.. واسه همین گفت اگه دوست داری برو همین جا.. اما منو که می شناسین یک گاو عاشق گفتم نه عزیزم... ترجیح میدم پول الکی واسه یه شب خرج نکنم.. فکر کنید شب عروسی بخواهید صورتتونو بشورید و موهاتونو باز کنید.. آی دل آدم می سوزه.. آی دل آدم می سوزه! نه؟؟ خلاصه تصمیم گرفتیم بریم پیش فاطی بندانداز یه سرخاب سفیدابی بکنیم بریم خونه بخت مارو چه به این حرفا... خلاصه آرایشگاه ردیف بالای شهر سراغ دارین آدرسشو به ما بدید که نریم..

نظرات 5 + ارسال نظر
گلدونه سه‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:57 ب.ظ http://gharibe0001.blogfa.com

سلام. چندتا از نوشته هاتو خوندم.
تو هم عید مثل من منتظر مسفارت بودی از دیار ترک؟ :)
ایشالله همیشه شاد باشی!

گلامور سه‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:48 ب.ظ http://mrsglamour.blogfa.com

یک میلیون و نیم!!!! ولی به نظر من میرزه اگه واقعا قشنگ درست میکنه. یک شبه برای همیشه...

مستانه سه‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 07:51 ب.ظ http://baadbadak.blogsky.com

اووووووووواه! چه خبره! یک میلیون و نیم! خداییش این آرایشگاه ها چه رویی دارن!

ارکیده وحش چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:51 ق.ظ http://minoomord.blogfa.com

الان فکم افتاد یک میلیونو نیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
راستی پیتی جان پس یه عروسی افتادیم آره؟
بادابادا مبارک بادا

راستش اونقدر تو این سال گذشته اتفاقای مختلف افتاده که هیچ چیزو نمی تونم با اطمینان بگم.. فعلا فقط رزرو کردیم... اگه خدا بخواد..

نیلوفر چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:40 ب.ظ http://www.niloufar700.persianblog.ir

واقعاْ هم مادرررر جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد