این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

....

سلا....م....هوا همچنان سرده ه ه ه ...  کلی لباس پوشیدم ولی خیلی سردمه.. فکر کنم مریض شدم دوباره... کاش زودتر به مرداد برسیم..

نظرات 2 + ارسال نظر
گ دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:18 ب.ظ

وای که چقد خرید برای عروسی و خونه دو نفره کیف داره !
مبارک باشه

آفتاب دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:56 ب.ظ http://sarzamineharz.blogfa.com

سلام پیتی نازنین.ممنون از کامنت قشنگت...منم تا چند روز پیش در سفر بودم و بعدش هم درگیر یه سری مشکلات. ببخش که بهت دیر سر زدم .امیدوارم بهت خوش گذشته باشه و در کنار کسانی که دوستشون داری همیشه شاد و سالم باشی.می بوسمت عزیز دلم.
مرداد چه خبره؟ عرووووووووسیه؟ مبارک باشه عزیز دلم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد