این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

سرما و آینه شمعدون...

خیلی هوای اتاقم سرده... همه بدنم داره می لرزه... فن کوئل ساختمون خراب شده و اعصابم بهم ریخته.. اصلا حالم خوب نیست و دلم می خواد زود برم... 

 

دیروز رفتم یه سری کارت عروسی ببینم تو نادرشاه.. اما اصلا قشنگ نبود.. باید یه روزی برم بهارستان.. پسرک هم بهم اس ام اس زد که همونجا باش منم بیام.. خلاصه باهم سر تخت طاووس قرار گذاشتیم و رفتیم پیاده به سمت پارک ساعی تا من کنسولو آینه ها رو ببینم.. دلم می خواد به جای آینه شمعدون کنسول بخرم... منظورم کنسول چوبیه.. البته باید ببینم سرویس مبلم چه شکلیه ممکنه بهم نخورن.. چقدر عروسی کار داره... دلم می خواد چشممو ببندم بخوابم تا روز عروسی بیدارشم.. البته بعد از آتلیه و دردسرای قبل تالار.. یعنی مثلا خوبه آدم موقع رقص و شاباش بیدار شه..

سردهههههههههههههههه!

نظرات 3 + ارسال نظر
عسل دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:22 ق.ظ

اخ گفتی واقعا تدارکات عروسی سخته. مخصوصا اگه مثله من کاملا دست تنها باشی

عطر برنج دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:49 ق.ظ http://atr.blogsky.com

سلام پیتی جونم!!
تازه کجاشو دیدی؟؟ جمعه عروسی خواهریم بود ! تا ۲ ماه پیش داشتیم واسه مراسم خودمو خودش می دوییدیم!!
پست پایینی رو هم خوندم! ایشالا خوشبخت بشی اما حدال امکان تو تالار نگیر! چون سوت و کور می شه!

ریحانه سه‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:35 ب.ظ

امیدوارم در کنار همسرتون خوشبخت بشین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد