این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

آخرین پست سال ۸۷

دفتر سال ۸۷ هم داره بسته می شه... فردا می رم ترمینال جنوب تا برم... دعا کنید بلیط گیرم بیاد... پرواز پسرک فردا ساعت ۱ بعد از ظهره... امیدوارم که به سلامت بره..  

دلم خیلی براش تنگ می شه... خیلییییییییییی زیاد.. دیشب چهار.شنبه .سو.ر.ی تو کوچمون میدون جنگ بود.. شیشه های خونه می لرزید..  من خونه تنها بودم و رفته بودم زیر پ.تو و می لرزیدم.. آخه خونمون خیلی سرد بود... 

پسرک هم خونه بود تا وسایلشو جمع کنه و آماده شه برای رفتن.. امیدوارم که قبل از رفتن بتونم ببینمش.. 

 

براتون یه بهار شاد و پر از عاشقی آرزو می کنم...

نظرات 10 + ارسال نظر
مثل مجسمه چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:07 ق.ظ http://sanazjavad.blogfa.com

سلام . پس چهارشنبه سوری بیرون نرفتی ؟
غصه نخور عزیزم پسرک به سلامتی میره و زود میاد . نبینم دلتنگ باشیاااااااااا

بهار چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:59 ب.ظ

عزیزم امیدوارم سال خوبی داشته باشی و تعطیلات هم بهت خوش بگذره.... پسرکت هم سالم بره و سالم بیاد و کلی هم برات سوغاتی بیاره.....
بهار و تابستون و پاییز و زمستون قشنگی برات ارزو می کنم....

من چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:09 ب.ظ http://www.arrazz.blogfa.com

سلام خوب باشی
انشالله بلیط گیرتون بیاد
عید رو پیشاپیش تبریک می گم.همیشه عاشق و خوشبخت باشی

آفتاب پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:21 ق.ظ http://sarzamineharz.blogfa.com

سلام پیتی عزیزم.ممنون که وقت گذاشتی و آرشیوم رو خوندی و متاسفم که تو رو هم ناراحت کردم...عزیز دلم ممنون به خاطر کامنت آرامش بخش و انرژی بخشت..وقتی می بینم یه نفر منو درک می کنه فکر می کنم که پس تنها نیستم...امیدوارم تو هم در سال جدید به وصال عشقت برسی و سال دیگه عید رو در کنار هم جشن بگیرین...تا جایی که می تونستم آرشیوت رو خوندم.برای تو و پسرک دوست داشتنیت آرزوی خوشبختی می کنم.ممنونم عزیزم که اومدی.از این به بعد همیشه منتظرتم و بهت سر می زنم. پیشاپیش سال نو رو بهت تبریک می گم وامیدوارم سال 88 برات سالی پر از موفقیت و شادی باشه .مواظب خودت باش.می بوسمت.

گ پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:16 ب.ظ

سال خوبی داشته باشی پی تی جان .جهیزی هات هم مبارکت باشه .ایشالله به سلامتی و شادی از تک تکشون استفاده کنی .
گیتی

مریم -مامان آرتین جمعه 30 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:44 ب.ظ

نوروز باستانی ۱۳۸۸ را به شما تبریک عرض می نمایم
و امیدوارم سالی سرشار از موفقیت را در کنار خانواده گرامیتان داشته باشید.


دنیا را برایتان شاد شاد

و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزومندم

حمیدرضا یکشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:14 ق.ظ http://www.hrezah.blogfa.com

سال نو بر شما و ایشون مبارک

گ جمعه 7 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:20 ب.ظ

خوش بگذره

عطر برنج دوشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 06:56 ب.ظ http://atr.blogsky.com

سال نوت مبارک عزیز دلم!
دلتنگی نکن! پسرک زود می ره و می آد! ایشالا سال خوبی داشته باشی .برات آرزوهای خوب خوب و عالی دارم.عروس بشی ایشالا خانومی! من شنبه ۱۵ فروردین اپ می کنم!

ارکیده وحش شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:08 ق.ظ http://minoomord.blogfa.com

هی پروانه کوچک
تو راه گم کرده ای
یا من دشتی پر بنفشه ام ؟

سلام پیتی چون. پسرک هنوز برنگشته؟
عزیزم وبلاگمو حک کردن. خیلی ناراحتم . هنوز با این وبلاگه جدید راحت نیستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد