این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها..

سلام... روزای آخر ساله و همه در تکاپوی عجیبی هستن.. مامان منم تو این شلوغی خیابونا رفته کلی واسه جهی.زیه خرید کرده.. الان زنگ زده بود داشت با هیجان تعریف می کرد..  همشو از مغازه یکی از آشناها خریده که لوازم لوکس آشپزخونه داره.. یه قسمت از لوازم برقی آشپزخونه و لوازم دیگه آشپزخونه... رویهم شده ۳ میلیون... خدا رحم کنه به بقیه اش...   مرسی مامان جونم...

 

پسرک ۵ شنبه ظهر پرواز داره.. قراره برن یه هتلی که تازه ساخته شده تو شهر kemer ترکیه که 45 کیلومتر از فرودگاه آنتالیا فاصله داره.. و چون اولین باره تور ایرانی می بره اونجا خیلی قیمتش مناسبه 600 تومن تا 4 فروردین.. هتلش 5 ستاره است و خیلی خوشگله.. تو اینترنت سرچش کردم و دیدم.. هتل مسافرت پسرک می تونید برید نگاه کنید و دلتون بخواد مثله من...  

بهش گفتم اگه با مایو بری استخر و ص.ک.ص تو نشون مردم بدی شیرمو حلالت نمی کنم..  جدی جدی من خیلی دلم می خواست که دونفری بریم اما شرایطمون جور نیست... واقعا پسرا چه لذتی می برن از دوران مجردی... 

امیدوارم که بهش خیلی خوش بگذره چون طفلی تو این چند ماها اخیر کارش خیلی زیاد بوده خیلی خسته شده..  

منم امسال خیلی سال سختی برام بود بعد از فوت بابا خیلی زود دلم می گیره و اشک تو چشام میاد... اما به هر حال الان شرایط مسافرت ندارم و سال نو رو فقط می رم آرامگاه پدرم...  

 

و به امید روزای بعد از عروسی می مونم تا اگه خدا بخواد بتونیم دوتایی بریم سفر.. من عاشق سفرم..  

آخرین چهارشنبه سال خوش بگذره و مراقب خودتون باشید...

نظرات 1 + ارسال نظر
طنین چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:43 ق.ظ http://asalioman.blogsky.com

قربونت برم انشالله که سال ۸۸ سرشار از موفقیت و شادی باشه واست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد