این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

آخرین شنبه سال ۸۷

سلام دفتر خاطرات من.. این آخرین شنبه سال ۸۷ و اگر خدا بخواد آخرین شب عید دوران مجردی من و پسرکه..  

 

۱۰ سالی هست تهران زندگی می کنم اما سال نو  ۴ سال گذشته پر بود از دلتنگی رفتن.. هر سال باید می رفتم خونه پیش مامان و بابا و البته نه اینکه این بد باشه اما دوری از پسرک برام خیلی سخت بود.. مخصوصا که پسرک هم هر دم رفتن کلی بدخلق و بهانه گیر می شد.. البته بهانه گیری اصلی از من بود و اون هم همراهی نمی کرد و تشدید می شد.. 

 

امسال هم موقع تحویل سال می ریم زادگاه و آرامگاه بابای مهربونم که خیلی دوسش داشتم... می ریم تا سال نو کنارش باشیم تا شاید آروم تر شیم.. دلم خیلی براش تنگ شده.. از سال تحویل پارسال کلی عکس باهم داریم اما امسال... دلم براش خیلی تنگ شده..  

 

چه زود یه سال از عمرمون گذشت... البته امسال هم چند روزی از هم دوریم اما دیگه اونقدرا غصه نمی خورم و دلتنگ نیستم.. اون روزها چون هنوز به آینده اطمینان نداشتم با خودم فکر می کردم که چند روز از فرصتی که می تونیم کنار هم باشیمو دارم از دست می دم ... الان دیگه می دونم اگه خدا بخواد تا آخر عمر پیش همیم.. برای خوشبختی هم دعا کنیم...

نظرات 4 + ارسال نظر
ژاله شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:31 ب.ظ http://feri2feri64.blogfa.com

چن وقته وب منو می خونی ؟!!!

ایشالله که سال خوبی داشته باشی:*

مثل مجسمه یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:53 ق.ظ http://sanazjavad.blogfa.com

سلااااااااااام پیتی؟ توام داری ازدواج می کنی؟
ایشالله خوش بخت بشی عزززززیزم .امیدوارم هر چی از خدا می خوای بهت بده

نیلوفر دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:29 ق.ظ http://www.niloufar700.persianblog.ir

سلام پیتی عزیزم
خدا رحمت کنه بابای مهربونت رو..
این احساس دلتنگی هر ساله ای رو که داشتی من تجربه کردم.
سخته. ولی به نظر من یجوری هم شیرینه. خدا رو شکر که امسال آخرین سال جدایی تو و پسرکه. انشاله سالهای سال در کنار هم شاد و خرم نوروز رو جشن بگیرین عزیز دلم

مثل مجسمه دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:15 ب.ظ http://sanazjavad.blogfa.com

چرا آپ نکردی خانومی؟ من منتظرتما . در ضمن خونه تکونی هم کردم .آپم عزززززززیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد