این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

روز تولدم..

فردا نوشت: سلام دوستای خوبم.. ببخشید که دیروز خیلی با عجله نوشتنو متوقف کردم و از شکلک هم استفاده نکردم.. چون پسرک ماشین نیاورده بود و تو مترو منتظرم بود... منم باید می رفتم خونه و سریع آماده می شدم.. حالا میام و تو یه پست مفصل توضیح می دم... 

 

سلااااااااااااااااااااااااام... 

 

امروز تولدمه.. خیلی خوشحالم... دیشب پسرک یه نیم ساعتی اومد خونمون.. البته چون مامان و باباشو برده بود برسونه ترمینال برای مسافرتشون ..منم بهش اس ام اس زدم که پسرک جونم؟ می گم وقتی مامان و بابا رو رسوندی اگه کاری نداشتی اگه خسته نبودی منو یه ماچ مهمون می کنی؟  

ساعت ۹:۱۵ زنگ زدم دیدم مامان و باباش سوار اتوبوس شدن و اونم بالاست تا خداحافظی کنه... من هم گفتم سلام برسون و خلاصه گفتم مزاحمت نمی شم به کارت برس.. گفت ۵ دقیقه دیگه زنگ بزن می رم پایین... من هم زنگ نزدم تا خودش بزنه.. نمی خواستم هی اون وسط حالا من زنگ بزنم.. می دونید چیه من دیگه دارم تلفنامو خیلی کنترل می کنم و منطقی تر برخورد می کنم.. پسرک هم یه خورده تغییر کرده.. یعنی اگه می گه زنگ می زنم حتما می زنه.. قبلا هر وقت یادش می رفت من زنگ می زدم و دیگه براش مهم نبود یادش بره... چون می دونست بالاخره من زنگ می زنم..اما الان اگه بگه زنگ می زنم تا خودش نزنه من نمی زنم تا یاد بگیره که اهمیت بده.. چند روزه اخیر تغییرات کردیم هردومون... خلاصه خودش زنگ زدو امود خونمون.. من هم خود آرایی کردم.. داداشی چون درس داشت اومد سلامی کرد و عذرخواهی کرد و رفت تو اتاق پای کامپیوتر.. من و پسرک هم نیم ساعتی باهم نشستیم گپ زدیم هم دیگه رو مهمون کردیم به ماچ آبدار! بعد هم رفت.. امروز هم پسرک در یک تصمیم ضربتی نرفته سرکار... قرار بور چون خسته است دیرتر بره اما اصلا نرفت.. آخه هر روز ۵:۴۵ صبح می ره.. دیگه نمی تونم بنویسم.. باید با پسرک برم بیرون.. واسه تولد من نرفته سرکار.. الان فهمیدم..

نظرات 2 + ارسال نظر
رویا یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:32 ق.ظ http://royayi.blogsky.com

سلام.تولدت مبارک...

پرنیان شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:01 ب.ظ http://www.shabearezoha.blogsky.com

سلام . خوبی . خسته نباشی . وبلاگ جالبی داری خوشحال میشم به منم سر بزنی . اگر دوست داری با هم تبادل لینک داشته باشیم اگر خواستی منو با اسم شب آرزوها لینک کن و بگو با چه اسمی لینکت کنم . تا بعد . همیشه شاد باشی

لینک نکن لطفا!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد