این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

تولد خودم..

یکشنبه تولدمه.. راستش امسال خیلی بی حس و حالم.. پسرک گفته جمعه با خواهراش میان خونمون.. چون وسط هفته هم خودش و هم خواهرش تا دیروقت سرکارن...آخه اخر ساله... خدا رو شکر که کار من از این بامبولا نداره... اینم عکس اتاق کارم...پسرک نظرش اینه که به دوستام هم بگم بیان اما حسش نیست.. البته دلیل اصلیش بی پولی شدیده.. هزینه های یه مهمونی ساده کوچولو رو که می دونید چه جوریه.. به هر حال اینجوری.. چقدر زود یه سال گذشت ... پیر شدم ننه... پارسال داداشی واسه تولد سورپرایزم کرد.. آخه می دونید منو داداشی تنها زندگی می کنیم.. و مامانم یه شهر دیگه است... پارسال داداشی یه مهمونی بزرگ واسه تولدم گرفت..اون موقع هنوز منو جوجو نامزد نشده بودیم.. یادش به خیر.. بااینکه لحظات سختی بود.. پارسال این موقع ارتباطمونو محدود کرده بودیم تا تصمیم نهایی رو بگیریم.. آخه وقتی کنار هم بودیم نمی تونستیم منطقی تصمیم بگیریم و احساساتی می شدیم..  خیلی دپرس بودم و خیلی خوب بود.. اما امسال..  

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
·▪•● مثل لیمو ، تلخ و شیرین دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:58 ق.ظ

سلامممممممممممممممممممم

تولدت مبارک

منم ۱۲ اسفندممممممممممم

مرسی عزیزم...البته من ۱۸ اسفندم..

نیلوفر دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:10 ب.ظ http://www.niloufar700.persianblog.ir

مبارک مبارک تولدت مبارک عزیزم. انشاله سالهای سال با آقای پسرک شاد و خرم زندگی کنید

بهار دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:15 ب.ظ

پیشششششششششش پیشششششش تفلدت مبارک.....
من هم چند روز پیش تفلدم بید....
مثلن ۱۴ روز پیش....
الانه من از تو ۲۰ روز بزرگترم....
سلام یادت نره پیتی خانوممممم...
چشمک...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد