این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

امروز...

دیروز روز خوب تولد تو بود و با اینکه نوشته های من به قصد دیدن نظرات دیگران نیست.. اما نظرات کمی در یافت کردم.. به هر حال امروز روز خوبی برام نیست .. محیط کارت منو در ارتباط با تو محدود می کنه.. چه دیداری و چه شنیداری... به هر حال دلم خیلی تنگ شده اما متاسفانه امیدی ندارم.. نمی دونم... خوب نیستم.. تو محیط کارم هم بی عدالتی هایی شده که خیلی دلخورم و منتظر یه جرقه از شخص مربوطه ام تا صدام درآد.. که خوشبختانه خودش می دونه و آتو دستم نمیده!  

گرسنمه... راستی چرا تو دلتنگ من نیستی؟؟؟

نظرات 6 + ارسال نظر
بهار یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:04 ب.ظ

دوستممممم....چرا ناراحتی خب؟؟؟؟؟؟

خودمم نمی دونم.... دلم می خواد به پسرک گیر بدم...

لادن یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 05:46 ب.ظ http://smirk.blogfa.com

سلام...خوفی؟
من سر میزنم...مطلب قبلیتم خوندم...شرمنده یادم رفت نظر بدم.

راسی!چه عشقولانه...باز تاریخ شمار زدی برای تفلد بعدیشون...

عسل اشیانه عشق دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:21 ق.ظ

دختر بد! وبلاگ داشتی و رو نمیکردی!
تولد پسرک هم مبارک.فعلا که نمیدونم چی به چیه

اااا... عسل جون تو که قبلا اومدی به وبلاگم... در مورد لباس نامزدیم... یادت رفته...؟؟؟

مثل مجسمه دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:40 ق.ظ http://sanazjavad.blogfa.com

سلااااااااام . پیتی چرا نظر میدی آدرس وبلاگتو نمیذاری برام؟

تولدش مبارک . ایشالله ۱۲۰ بشه البته در کنار تو.

ای بابا این محیط کار فقط دردسره . تمومه آرامشو ازمون میگیره .
حالا بگو ببینم چه اتفاقی افتاده تو محیط کارت دوست جووووون؟

در ضمن چرا می خوای به پسرک گیر بدی؟

۸۷/۰۴/۱۴ دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:46 ق.ظ http://victoriyapilapila.blogfa.com

با آرزوی خوشبختی شما دو نفر

تولد تولد تولدش مبارک .امیدوارم سالیان سال عاشق هم باشین و هر سال بیای اینجا تولدش و بگیری و من و پیشی رو هم دعوت کنی

به منم سر بزنی خوشحال میشم

بهار دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:18 ق.ظ

مرسی دوستمممممم
بوسسسس
الان خوبی دیگه؟ یا هنوزی ناراحتی هستی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد