این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

از هر دری...

سلام به همگی..  

اول از همه از همتون ممنونم که در مرود مدل لباسم نظر دادید و کمکم کردید..  

راستیتش اینه که برنامه عقد و مراسم ما هنوز وضیعتش معلوم نیست.. یعنی نه اینکه معلوم نباشه ها.. زمانش هنوز فیکس و دقیق نیست...  

اما من تصمیم گرفتم از همین الان برنامه ریزی کنم تا اون موقع خیلی کارم به هم نپیچه!     

شاید کارت دعوتامونو خودم درست کنم... نمی دونم... باید بهش فکر کنم.. 

من یه همکاری دارم تو دفتر آلمان که یه دختر ۵۵ ساله است... خیلی هم مهربونه.. یه ویلا تو اسپانیا (جزایر قناری) داره که در طول سال اجاره می ده... قبلا خونه خودش اونجا بوده اما بعد از یه شکست عاطفی تو اسپانیا برای همیشه ساکن آلمان می شه... حالا بهعنوان هدیه عروسی می خواد به هر مدتی که بخوام کلید اونجا رو در اختیارم بذاره... هیجان انگیزه نه؟  

پسرک می گه ماه عسل بریم اونجا.. مسخره نیست؟ احساس می کنم خیلی خنده داره!

راستش یه مدتیه خیلی مغزم درگیر شده  تصمیم گرفتم کارامو بنویسم تا به موقع و مرتب همشونو انجام بدم:  

 

۱- اولی و مهمترین قسمت قضیه برنامه کاهش وزنه! می خوام موقع مراسم متناسب تر باشم..  حالا فکر نکنید خیلی مانکنم ها نه!  البته این برنامه در دراز مدته...   

۲- تدارک برای تولد پسرک.. ۱۰ اسفنده و من اصلا هیچ ایده ای برای هدیه اش و برنامه هاش ندارم... تنها فکری که کردم خرید یه ست کامل لباس بود... آخه اصلا وقت نداره خودش بره خرید!  

۳- ترجمه کتاب جدیدی که یه ساله نصفه مونده -- دراز مدت!  

۴- سروسامون دادن به اوضاع فکریم!   

 نمی دونم! کمی گاو شدم در مورد پسرک...  

شاید دوباره برگشتم نوشتم... 

 

فعلا بای!

 

نظرات 5 + ارسال نظر
فوژان چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:42 ب.ظ http://www.weblord.blogfa.com

سلام دوست عزیز
آپت عالی بود[چشمک]
راستی با تبادل لینک مواف هستی؟/
اگه مایل هستی من رو با نام "جدید ترین مدل لباس مدل ارایش لینک کن
من هم هر نامی که خواستی لینکت می کنم
منتظر هستم دوست عزیز و خوبم
آپم بیا

اصلا دوست ندارم لینکم کنی!

کوروش چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:44 ب.ظ http://www.navayemarlon.blogfa.com

از همه مهمتر اون سروسامان است.

گ پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:14 ق.ظ

وای نمیدونی با چه مصیبتی بازم پیدات کردم . در مورد سن رشته . اشتاییتون و نیدونم خودت بگو میخوامم بشناسمت و اگهه بشه دوستای خوبی برایی هم باشیم
گیتی
www.0guppiterr0.blogsky.com

خوشحالم که اینقدر برات مهم بوده که دوباره پیدام کنی.. راستش خیلی دوست ندارم در مورد مسائل شخصیم واضح بگم.. چون منم مثل بقیه نمی خوام کسی منو بشناسه... اما به مرور تو پستام از خودم میگم.. اینجا بیشتر دفتر خاطرات منه...

عطر برنج شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:40 ق.ظ http://atr.blogsky.com

چه باحال!‌ من که حتمن ابو رو سورپریز می کنم!
هرچی زودتر کارا رو انجام بدی بهتره عزیزم!

یاس یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:48 ب.ظ http://www.hoorafarin.blogfa.com

اگه دنبال یه قاب قشنگ با قیمت مناسب می گردی به من سر بزن با سری جدید قابهای فانتزی آپ هستم[چشمک]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد