این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

عنوان نداره!

از دیشب با خودم قرار گذاشتم که احساسم نسبت به تو رو کمی مخفی کنم... می خوام به تو فرصت کشف احساساتم رو بدم.. یعنی خودت بارها ضمنی ازم خواستی...  

 

من در بیان احساساتم اصلا خساست نمی کنم و اصولا آدمی هستم که زیاد در مورد احساساتم حرف می زنم و در واقع نسبت به تو احساساتم خیلی زیاده.. 

بعضی وقتا بی تاب می شم که بهت بگم.. اما می دونم چقدر برات مهمه که تو دنبالم بدویی و من خساست کنم.. در واقع توهم مثل اکثر مردا دوست داری من ناز کنم برات و تو  ناز بکشی... 

 

تو شرایطی که این موقعیت پیش اومده دیدم که چقدر لذت می بری و خوشی... 

خوب این از ذات من دوره که با تو ناز کنم و اگر این کارو بکنم خیلی مصنوعیه... و تو می فهمی..  

به هر حال می خوام کمی متعادلتر باشم و احساساتم رو درست خرج کنم تا تو لذت واقعی ببری... 

به هر حال تو کاملا می دونی که من چقدر دوست دارم و من اصلا نگران این نیستم... 

 

دوست ندارم عشقت تو قلبت بمونه و من بهت فرصت ندم... من باید بهت یاد بدم که بگی دوست دارم... 

 

دوست دارم گلجوجو طلا! 

نظرات 2 + ارسال نظر
الهام شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 06:57 ق.ظ http://elham-mohammad.blogfa.com/

حالا زیادی هم احساساتت رو کنترل نکن که بعضی اوقات جواب عکس داره... البته بستگی به طرفت هم داره...یه عده بلدن که ابزار عشق کنن ولییییییی یه عده هرچقدر هم بهشون فرصت بدی نه بلدن و نه میخوان یاد بگیرن که چطور ابراز عشق کنن

ممنونم که وقت گذاشتید برای وبلاگ من... البته نامزد من خیلی خوب بلده ابراز کنه ولی از بس من بهش محبت می کنم فرصتو ازش می گیرم... ممی خوام این فرصتو بهش بدم...

ساناز شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:39 ب.ظ http://sanazhooman.persianblog.ir

سلام پیتی عزیزم...
مسلما این یه قانون مهمه...مردها دوست دارن زنها براشون کمی مرموز باشن...بخصوص در احساسات...البته ظرفیت سنجی مردها هم خیلی مهمه عزیزم اگه کسی ظرفیت نداشته باشه کاملا طبیعیه که ابراز احساس زیاد اونو خراب می کنه یاکسی ظرفیت محبت داشته باشه وبهش ابراز نکنی سرد می شه..پیدا کردن تعادلها خیلی مهمه عزیزم

ممنونم عزیزم... درست می گی... خودم هم به همین نتیجه رسیدم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد