این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

پازل ۲

راستش یه اتفاق جالب افتاده.. 

 

البته دفعه دومه..  

بگم؟   

دیشب طرف اس ام اس زده: بابام زحمت کشید پازلو برامون جمع کرد!!

 

بعله! در راستای کمک به ما پدرجون زحمت کشیدن قطعه های پازلو برامون جمع کردن ریختن تو جعبه اش که احیانا گم نشه..     

دفعه پیش هم دایی گرامی این کارو کردن.. 

 

البته من که خیلی خوشحال شدم چون اصلا دوست ندارم پازله تموم شه... خیلی دوسش دارم..

 

به هر حال دورش یا وسطش الان دیگه هیچ جاش درست نیست... 

این از این! 

 

درضمن باید بگم که من متوجه شدم که می شه با یه رفتار درست و مطرح کردن خواسته ها به جا و به موقع از همسر و یا دوست و یا هر شخصی به همشون رسید...  البته این حتما به فهم و شعور و علاقه طرف مقابل هم بستگی داره...Reading a Book  

 

تولد من و طرف ۸ روز باهم فرق داره البته با ۳ سال اختلاف سنی ها! حالا من اونو سورپرایز کنم یا بذارم اون منو سورپرایز کنه؟  یا اصلا کلا کسی کسیو سورپرایز نکنه!  

 

در واقع.. هیچی.. 

بای

 

نظرات 5 + ارسال نظر
حمیدرضا یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:49 ق.ظ http://www.hrezah.blogfa.com

ای بابا! مبارکه. زودتر میگفتین با لنگ دراز یه کادویی چیزی میخریدیم می اومدیم دیدنتون...

اگه این لنگ دراز بدونه چه سوژه ای شده واسه شما!

عطر برنج یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:06 ق.ظ http://atr.blogsky.com

هی تند و تند آپ می کنی ما عقب می مونیم!
سورپرایز اندر سوپرایز!

آره والله! جنبه وبلاگ نویسی ندارم مادر!

عسل اشیانه عشق یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:18 ب.ظ

خدا نکشتت دختر با اون کامنتت. از خنده روده بر شدم. بسیار پیشنهاد دبشیه. عملی میکنم

:دی

شوهرجان دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:34 ق.ظ http://pws.blogsky.com

سلام

از اسم فندق خیلی خوشم اومد.
جالبه
موفق باشی

عسل خانوم دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:10 ب.ظ

وای پیتی من اولین ساله عروسیم یه پازل 6000 تیکه کادو گرفتم درست کردنش 2 ماه طول کشید بعد قابش کردم زدم به دیوار سالن.2 متر در 150 هستش.پازل خیلی خوبه

جدی؟؟
۶۰۰۰ تیکه خیلی زیاده که! وای! ولی قتی درست می شه خیلی حال می ده!
من عاشق پازلم! اگه بذارن درستش می کنیم! :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد