این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

یک روز جدید!

انگار وقتی برف یا بارون می آد حالم یه خورده بهتر می شه..  خوب خدا رو شکر.. من اصلا دوست ندارم خشکسالی بشه!  خدایا شنیدی؟؟؟  

دیشب داداشی رفت مهمونی! من که تاحالا ندیدم کسی بدون اینکه کسی ازش بخواد برای ماشین خریدن مهمونی بده!!!! مردم خوشحالنها!!!  

به هر حال فکر کنم ساعت ۱۲ تشریف فرما شدن خونه!!  

پنجشنبه بعد از شرکت می رم خونه دوستم لیلی! اولین باره که می رم خونش و برای عروسیش همه نرفته بودم.. حالا نمی دونم چی براش هدیه بخرم..  

 

البته افراد زیادی که این وبلاگو نمی خونن اما اگه کسی پیشنهادی داشت بگه.. یه توضیح بدم که این دوستم از اون آدمایی که اهل شلوغ کردن خونه نیست و همیشه چیزای تک و شیک می خره.. و خیلی خوش سلیقه است... 

 

در ضمن می خوام برای چهارمین سالگرد آشناییمون طرفو سورپرایزش کنم اما چه جوری؟؟ 

هم زمان با روز ولنتاینه... البته من به روز ولنتاین خیلی اهمیت نمی دم.. چون به نظرم برای فرهنگ ایرونی و مرد ایرونی یه خورده لوسه..  

به هر حال به من کمک کنید... لطفا!Flower

نظرات 3 + ارسال نظر
نیلوفر چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:53 ق.ظ http://www.niloufar700.persianblog.ir

سلام پیتی
خوبی دوستم
مرسی از اینکه اومدی و نظر گذاشتی
خوب تو هم برای دوستش یه چیز تاپ و کوشولو بخر.
برای اون یکی دوستتم گناه داره خوب براش ولنتاین بگیر. بقیه رو میبینه دلش میخواد هاااااا

مرسی نیلو جون... راستش اون دوستم نیست نامزدمه.. اما خودش زیاد خوشش نمی آد . اما من تصمیم دارم یه کادویی بخرم که هم به خاطر سالگرد باشه هم به ولنتاین شبیه باشه.. مثلا شاید یه جعبه کادو گرفتم و توشو پر از گل رز کردم.. کادوشم همون تو گذاشتم...

حمیدرضا چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:59 ق.ظ http://www.hrezah.blogfa.com

برف...! هیچی دوباره ایستاد.

آیکون یه دختر غمگین!

گیلانه پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:04 ب.ظ http://www.r1r2r3.blogfa.com

سلام پیتی جون وبلاگ قشنگی داری ممنون میشم بهم سربزنی البته باپیوند دوستی با اجازت لینکت می کنم ممنون وبای

سلام.. ممنونم که اینجا اومدی.. اما لطفا منو از لینکهات در بیار چون دوست ندارم.. اینجا شلوغ بشه.. اینجا یه دفتر خاطراته شخصیه..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد