این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

بازگشت بهار..

اتفاق خاصی این روزها نیفتاده به جز:

1- من آدمیم که ساعت 7.5 صبح میرم خونه یکی از دوستام از خواب بیدارش می کنم تا ناخونهامو مانیکور کنه و 5 رنگ لاک شنی رو هر کدوم از ناخنهام بزنه.. و من راضی 9 صبح بدوم برم سرکار... :)

2- من آدمیم که به خاطر یک سری کارهای شخصی که برای مدیر ارشد شرکت انجام دادم بعد از سفر اماراتش صاحب یه ست 5 تایی عطر دیور اصل شدم که به عنوان یادبود برام اورده! :)

3- من آدمیم که پنج شنبه به همراه همه اعضای خانواده پسرک به یه عروسی دعوتیم! داماد این عروسی دوست پسرک باقدمت 32 ساله و همچنین خانوادش همسایه خانواده همسر هستن! با همین قدمت!

4- من آدمیم که بهار عزیزم از قطب برگشته ایران و دو هفته ای مهمونه وطنشه و من جمعه شب دعوتش کردم با خواهرش و احتمالا یکی دو نفر دیگه شام خونمون! دقت کردین که روز بعد از عروسی من شام مهمون دارم! البته قول دادم سبک برگزار کنم!

5- من آدمیم که دیروز چند میلیون ناقابل!! (سعی نکنید بفهمید چند یعنی دقیقا چند!!! :)) به عنوان حقوق و مزایا اومد تو حسابم و آخر وقت که می رفتم خونه تنها 7 هزارتومن تو حسابم بود! همه اش رفت بابت قسطهای ریزو درشت!

بعد با گریه (حالتی بین گریه و مویه البته!)زنگ زدم به پسرک که من خوشحالیم از حقوق گرفتن چرا از یک ساعت بیشتر طول نمی کشه!؟ و قول گرفتم که حسابمو شارژ کنه!

6- من آدمیم که کارمندم واسه من تو قیافه دلخوری است و من اصلا برام مهم نیست چون مهم نیست دیگه چرا نداره!

کلا خواستم بگم من این هفته همچین آدمی بودم!

موهامم رنگساژ نکردم چون فعلا نیاز نداشت و زوده!

نظرات 4 + ارسال نظر
رویای 58 چهارشنبه 4 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:48 ب.ظ http://ا

در مورد شماره ی 5کااااااملا درکت می کنم

میبینی والله!

نیکو پنج‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:34 ق.ظ

1.لاک شنی دیگه چه مدلیه؟ تا حالا نشنیده بودم. چه جای با کلاسی زندگی می کنید شما!!!!! همه چیتون جدیده
2. خدا شانس بده. عکسشو بذار حداقل با عکسش حال کنیم
3. خوش بگذره بهت عزیزم.
4.دوستی که از فرنگ برگشته حتما خاطرات زیادی واسه تعریف کردن داره. پس شب زنده داریتون قبول حق
5. چقدر حقوقت زیاده واز اون مهمتر اینکه چقدر قسطات زیاد بوده که در آخر ...... امیدوارم هرچه زودتر پول قلمبه دستت بیاد بازم
6. تو دعواش کردی یا خودش سیمش داغ کرده؟؟؟؟
و در آخر از خداوند منان آرزوی توفیق برای شما آدم خوب می کنم....

1- از اینایی که توش پر از اکلیل ریزه وقتی می زنی رو ناخن انگار شن رو ناخنت چسبوندی زبر میشه سطح ناخن! جای با کلاس دیگه کجاست؟ :)
2- باشه عکس می ذارم!
3- مرسی
4- آره ولی البته چون زیاد میاد ایران و ماهم زیاد با هم تلفنی حرف می زنیم خاطراتش مثل پیرزنا تکرارریه! :)))
5- 10 سال جون کندم تازه 2 ساله مدیر یه قسمتی شدم تازه من خیلی کم می گیرم! آره من و همسرم دو تایی ماهی 3300 قسط می دیم!
6- هر دوتاش!
در آخر مرسی عزیزم

الی پنج‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:52 ب.ظ

به سلامتی و مبارکی پیتی جونم.

vida جمعه 6 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:45 ب.ظ

عزیززززززززم.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد