این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

کوچولوی دوست داشتنی من!

دیروز تولد یه موجود کوچولو بود! یه موجود کوچولوی دوست داشتنی! دختر یکی از دوستام که امروز یه سالش شده!

عاشق اون چشمای باهوششم!

رفتم خونه دوستم .. خیلی خوش گذشت بهم .. اولش نی نی ناز قصه ما خواب بود و من دوستم نشستیم قهوه خوردیم و حسابی از قدیم و جدید حرف زدیم... خیلی خوب بود... یه بلوز سفید صورتی و یه جوراب ساق بلند صورتی براش از زیروتن خریدم و بهش هدیه دادم..

بعد هم که بیدار شد اولش یه کم گریه و بدقلقی کرد و بعد خیلی سریع جذب ناخنهای لاک زده من شد و اومد تو بغلم نشستو babytv نگاه می کرد.. بعضی وقتها هم که خسته می شد سرشو می ذاشت تو بغل منو فشارم می داد.. تمام مدت هم انگشت من دو دستش بود و ناخونمو ناز می کرد... بچه عاشق ناخن بلندو لاک زده است مامانش می گه..

وای که چه حس لذت بخشیه یه بچه اینجوری بهت بچسبه و احساس کنی تو اون لحظه بهت نیاز داره.. حسابی بوی گردن و موهاشو نفس کشیدم و نازش کردم.. عاشقشم بی بی ناز خاله!

حالا پنج شنبه روز جشن تولدشه که خانوادگی برگزار می شه و دوستم و منو پسرک رو هم دعوت کرد که شرکت کنیم چون ما یه جورایی دوست خانوادگی هستیم با دوستم و همه اعضای خانواده دوستم و همسرش رو می شناسیم.. :)

حالا باید ببینیم چی می شه.. :)

این هفته گذشته هم من و هم پسرک هر دو از این ویروس جدیده گرفته بودیم! دل پیچه و اسها... و ووووو

خیلی بد بود من که رفته بودم زیر سرم و پسرک اما نسبت دکتر رفتن همیشه مقاومت می کنه!!

حالا هر دو بهتریم خدا رو شکر اما هنوز کمی معده ام آشوبناکه!

آهااان راستی دیروز با دوستم رفتیم کیا .......گالری و من صاحب یه جفت گوشواره شکل ماهی شدم.. علامت ماه تولدم!

خیلی دوستشون دارم و الان هم هی شالمو می زنم پشت گوشم و گوشوارمو لمس مس کنم.. خیلی ظریف و دوست داشتنیه!

مممممممممممممممممم

دیگه همینا!

شاید هم هفته دیگه برم موهامو های لایت کنم پیش خواهر دوستم! تا ببینم چی می شه!

نظرات 4 + ارسال نظر
گل نسا سه‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:57 ب.ظ

آره خیلی خوبه یه نی نی کوچولو توی بغلت باشه و آرامشش رو از تو بگیره و بهت نیاز داشته باشه...
ایشالا نی نی های خودمون

به به های لایت! منممممممم میخوااااااااااااااام!

ایشالا که زودتر خوب بشی دوستم :*

مرسی دوست خارجی من!

سعیده چهارشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:38 ق.ظ

سلاااااااااام. تولدش مبارک! خوبی؟ مبارک گوشواره ها باشه :)

خوشحالم خوشحالی

مرسی عزیززززززززززززم!

نیکو چهارشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:51 ب.ظ

جمله اولت تناقض داره!!!! بلاخره دیروز تولد بوده یا امروز؟؟؟؟
مبارک باشه هم تولد نی نی ناز خونمون و هم ماهی های خوشگل تو دوستم...
همیشه خوش و خرم باشی

29 اردیبهشت تولد بوده اما خوب از 30 اردیبهشت یک ساله شده دیگه!!
مرسی عزیزم..

vida چهارشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 06:13 ب.ظ

چقدر قشنگ احساستو مینویسی. لذت میبرم. خوشحالم که همه چی خوب پیش میره. انشالله به زودی نی نی خودتو اینجور بغل بگیری عزیزززم. به امید اون روز:-*

:) مرسی دوست جون! لطف داری به من..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد