این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

آدمهای حذف شدنی

آدمهایی هستند که از زندگی آدم حذف می شوند... و برات متاسفم که از زندگی من حذف شدی!

توضیحی نمی دم بابت این پست...

مخاطب این پست پسرک نیست مسلما! :)

نظرات 7 + ارسال نظر
آبی چهارشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:49 ب.ظ

حذف کردن آدمهای بیخود از زندگی مثل باری که از دوشت افتاده باشه پایین. سبک میشی ... والا.... حیف روح و روان آدم نیست...

آخه بعضی آدما به زندگی آدم وصلن هرکاری کنی جدا نمی شن! اما خوب می شه نادیده گرفتشون مثل اینکه اصلا نیستن!

مموی عطر برنج چهارشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:34 ب.ظ

موافقم..من زیاد ازین آدمها رو از زندگیم حذف کردم...

گل نسا پنج‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:13 ق.ظ

منم چند نفر دوروبرم هستن که از این حذف شدنیان
ولی نمیشه جداشون کنم. فقط میتونم نادیده بگیرمشون!

اینا از همه بدترن!

سعیده پنج‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:03 ب.ظ

یا ابالفضل!!!!

رویای 58 شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:40 ق.ظ

بعضی ها هستند که حذف شدنشون بهتر از موندنشونه!

اوهوم

نیکو چهارشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:19 ق.ظ

من اتفاقی اومدم وبلاگت. جالب بود.
با نوشته ات موافقم. ولی آدم اقوام درجه یک رو نمیتونه حذف کنه. من همین مشکل رو با اقوام همسرم دارم.

ممنون که نظرتو گفتی عزیزم.. آره نمی تونه حذف کنه اما می تونه بودنشونو نادیده بگیره و اهمیت بهشون نده!

نیکو چهارشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:26 ب.ظ

حق با توئه ولی باور کن تو بعضی جمع ها نمیشه کسی رو نادیده بگیری، کسی مثل خواهر شوهر که حرفاش مثل تیر به قلب آدم میخوره
بهت سر میزنم دوستکم

آره منم مطمئنم که نمی شه تا آخر به این روش ادامه داد.. اما می خوام لااقل خودمو راحت کنم و دیگه به کاراش و حرفاش اهمیت ندم.. مرسی عزیزم خوشحال می شم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد