این روزها....

روزهای زندگی من...

این روزها....

روزهای زندگی من...

روزی که از من ربوده شد..

.. من مادری بودم که به ناگاه زنی تنها شدم...

تو را با شرایطی سخت از بطن من جدا کردند و من ماندم اندوه جای خالی تو فرزندم..

من ماندم و خیالاتی که کسی هرگز از نگاهم نخواند..

من ماندم و این مقاومت و قدرت زنانه که اندوهم را پشت لبخندی پنهان کنم و آرام بگویم من خوبم...

آرام بگویم خوبم... با گریه هایی که کسی هرگز صدایش را نشنید و کسی هرگز ندید...

قوی که باشی دیگر هیچ کس نازت را نمی کشد.. کسی نمی گوید غصه نخور.. کسی نگرانت نمی شود...

قوی که باشی ..

آری امروز روزی است که از من ربوده شد....

مادرها و بانوان عزیز روزتون مبارک..

برای همه فرزندان بی مادر صبوری و همه زنان بی فرزند روزهای خوش آینده آرزو می کنم....

نظرات 7 + ارسال نظر
مموی عطر برنج یکشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 02:15 ب.ظ http://atri.blogsky.com/

پیتی ...عزیزم...
چه بغض بزرگی دارم امروز...
من مطمئنم یه روزی عکس نوزادت رو برام می فرستی و می گی خودشه...همینه...همینی که یه روز ازم گرفتنش...
آینده روشنه...خیلی روشن...

آبی یکشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 02:35 ب.ظ

پیتی غمگین نباش.به قول قدیمیا: نه تو پیری، نه خدا بخیل... روزت مبارک بانو!

مرسی عزیزم..

الی یکشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 07:15 ب.ظ

سلام پیتی جان ایشالا یه کودک ناز و سالم و باهوش به زودیه زود از بهشت میاد توی اغوشت.و چه زیبا گفت ممو که اینده روشنه رووووووووشن پیتی جونم

گل نسا دوشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:39 ق.ظ

عزیزم :*
نوشته ات باعث شد بغض گلوم رو بگیره
اما...میدونم که ته دلت روشنه و میدونی که روزهای خوش مادر بودن در انتظارته. من هم برات همین رو آرزو میکنم دوست گلم :)
کی میدونه شاید سال بعد همین روز، روز تو باشه

ویدا دوشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:57 ب.ظ

اومدم برات کامنت بزارم که دیدم ماشالله همه دوستات اینقدر قشنگ و با احساس نوشتن که جمله ام یادم رفت. خدا این دوستای خوب رو برات حفظ کنه. با نظر تک تکشون موافقم و برات آرزوی بهترینها رو دارم. انشالله سال دیگه این روز, روز تو باشه عزیز دلم:-*

مرسی ویدا جان...

سعیده سه‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:19 ق.ظ

عزیز دلم... امید داشته باش به خدا. مثل خیلی از روزهای سختی که وقتی امید داشتی نتیجه ش رو گرفتی... صبوریت رو می ستایم و می گم که تو هیچ چیز کم نداری که روز مادر روز تو نباشه... روزت مبارک و از صمیم قلب دعا می کنم سال دیگه روز مادر خیلی خیلی شاد تر باشه برات. و ایشالله که نی نی نازی یه روز اغوش پر مهر تو رو تجربه میکنه...

ممنون عزیزم.. خیلی دلم برات تنگ شده...

رویای 58 سه‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:53 ب.ظ

امیدوارم خیلی زود آغوشت سبز بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد